Strona 1 z 1

Zgubiony fabryczny pilot – dorabiać czy zakładać coś nowego

PostNapisane: 27 kwi 2007, 10:27
przez salci
Witam Kolegów,

Proszę o poradę – jest "posiany" fabryczny pilot do mojej Madz (a miałem tylko jeden) <glupek2> ,
nie mam innych zamontowanych alarmów.

Jakie rozwiązanie polecacie ?

--
Salci

PostNapisane: 29 kwi 2007, 21:04
przez JAREK
Wpadnij do B-stoku i pilocik będziesz miał.

PostNapisane: 29 kwi 2007, 21:06
przez JAREK
JAREK napisał(a):Wpadnij do B-stoku i pilocik będziesz miał.

Oczywiscie jeśli masz wersję europejską.

PostNapisane: 29 kwi 2007, 21:26
przez voytecku
salci napisał(a):Proszę o poradę – jest "posiany" fabryczny pilot do mojej Madz (a miałem tylko jeden)


czesc Salci,
Pamietasz moze, jakie ID miales na pilocie? Mam dwa fabryczne, nowe pilociki do centralnego zamka i alarmu.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 1 maja 2007, 14:22
przez salci
JAREK napisał(a):
JAREK napisał(a):Wpadnij do B-stoku i pilocik będziesz miał.

Oczywiscie jeśli masz wersję europejską.


... i włąśnie – wersja US :(

PostNapisane: 1 maja 2007, 14:25
przez salci
voytecku napisał(a): Pamietasz moze, jakie ID miales na pilocie?


No właśnie że nie pamiętam ...

voytecku napisał(a): Mam dwa fabryczne, nowe pilociki do centralnego zamka i alarmu.


A jak inaczej możnaby sprawdzić czy ta będzie mogło działać ??

A może lepiej zastanowić się nad jakimś nowym alarmem ??

--
Salci

PostNapisane: 1 maja 2007, 15:23
przez voytecku
salci napisał(a):... i włąśnie – wersja US

moje pilociki oczywiscie sa w wersji US.

salci napisał(a):No właśnie że nie pamiętam ...

a z ktorego roku masz mazde?

salci napisał(a):A jak inaczej możnaby sprawdzić czy ta będzie mogło działać pytajnik

Tylko metoda prob i bledow. Jesli w trakcie programowania komputer odpowie, to dziala. jesli nie, musisz szukac innego rozwiazania.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 3 maja 2007, 09:11
przez salci
voytecku napisał(a):a z ktorego roku masz mazde?

z '04
voytecku napisał(a):...jesli nie, musisz szukac innego rozwiazania.

A no właśnie – tak się zastanawiam nad instalacją jakiegoś innego alarmu :|
bo tak trzeba by nosić chyba oba piloty ? ... da się "pogodzić" ( wgrać ) nie fabryczny alarm z komputerem pokładowym ? czy to wymaga wpinania się do CANa ?
Ktoś z Was ma z tym już jakieś doświadczenie ?

w sumie to by się przydały w środku jakieś czujniki ruchu (np.: wybicia szyby, domykania okien, itp. ) a "takie" alarmy mają już wbudowane wiele różnych funkcji ...

Jakie alarmy byście polecali ? na allegro jest tego tyle, że ciężko się zdecydować na coś ... zwłaszcza żeby było dobre (profesjonalne)...

Pozdro

PostNapisane: 3 maja 2007, 12:45
przez voytecku
salci napisał(a):z '04


Sprawdzilem, ze moje pilociki beda pasowac do Twojej mazdy. Identyfikatory zgadzaja sie, wiec nie powinno byc problemow. Instrukcja programowania pilota jest bardzo latwa.

Pozdrawiam,
voytecku.

Re:

PostNapisane: 7 mar 2010, 12:51
przez bububu831
voytecku napisał(a):
Sprawdzilem, ze moje pilociki beda pasowac do Twojej mazdy. Identyfikatory zgadzaja sie, wiec nie powinno byc problemow. Instrukcja programowania pilota jest bardzo latwa.



Po czym moglbym sprawdzic jaki jest kod pilota i czy ma ktos taka instrukcje programowania po polsku?Moj pilocik przestal w pewnym momencie dzialac, wymienilem baterie i nadal bez zmian :( szukalem we wszystkich dzialach instrukcji na zakodowanie pilota i lipa..Pomozcie:)

Re: Zgubiony fabryczny pilot – dorabiać czy zakładać coś nowego

PostNapisane: 20 mar 2010, 11:03
przez Grzyby
Ja polecam założenie czegoś porządnego. Bo fabryczne zabezpieczenie to ... lipa.
Oczywiście miałbyś tylko jeden – ten nowy pilot. Bez problemu można to w ten sposób zrobić.

PostNapisane: 10 paź 2018, 10:44
przez Bhaal_BB
Witam.

Odkopię troszkę temat. Jakiś czas zgubiłem oryginalnego pilota. Znajomy polecił mi "pana Kazia" który za 120 zł założył mi nowa centralkę (bodajże z podpięciem do istniejącego układu centralnego zamka). Wszystko było fajnie przez mniej więcej rok. Potem zaczęły się problemy. Najpierw samochód "sam" potrafił się otworzyć na parkingu, lub zamknąć podczas jazdy. Doszedł do tego problem z notorycznie palonymi bezpiecznikami przy centralce. Suma sumarum centralkę wypiąłem i wszystko otwieram teraz z kluczyka w drzwiach (tzn otwieram te drzwi a pozostałe ręcznie). Z bagażnikiem było gorzej ale usunąłem zaślepkę zamka (od wewnątrz) i długim drutem tez da się go otworzyć po opuszczeniu tylnej kanapy.

Znalazłem na allegro moduł sterowania z pilotem do mazdy 6.
I teraz pytanie. Pewnie tak łatwo nie da się go podmienić z tym wrzuconym do mojego samochodu z uwagi na "domontowaną" nowa centralkę?

Co polecacie zrobić? Od razu przyznaje się że elektryk ze mnie żaden. Bardziej mechanik ;)