
Zmniejsze szumu powietrza i wygłuszenie silnika (6 GG CD)
Strona 1 z 1
Tango, powatpiewam w mozliwosci takich ingerencji... Przeciez to nowe auto.
tango napisał(a):troszeczkę słychać szumy witru przy szybszej jeździe a i chciałbym jeszcze bardziej wygłuszyć komorę silnika bo mimo wszystko słychać ten silnik w kabinie
tango czy ty aby pedancikiem nie jesteś
Jak siadasz do kompa to szu wentylatorów Ci przeszkadza
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
V6 – no more questions...
- Od: 27 maja 2004, 20:02
- Posty: 611
- Skąd: Pruszków
- Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT
Hmmm...ja jak najbardziej rozumiem – też chciałbym żeby moje autko było cichsze – a co do szumu kompa – tak, przeszkadzało mi – teraz wymieniłem wszystkie wentylatory na cichsze i już nie przeszkadza a wydałem na to około 400 zł... Tak więc jak najbardziej rozumiem tango i też z chęcia bym sie dowiedział jak ewentualnie można wyciszyć komorę silnika...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
hmm moim zdaniem szum silniczka szczególnie na wysokich obrotach to super muza ...
a jeżeli Wam przeszkadza hmm to po co np. Tobie Huano samochód typu coupe
Nie lepiej jakieś przytulne rodzinne kombi 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Do: polnik@studio
Zgadza się, ale przy 120-140 na godzinę też chciałbym usłyszeć radyjko czy pogadać z pasażerem (choć u mnie to raczej nie tyle problem odgłosu silnika – bo przy tych prędkościach na V biegu jest cicho tylko raczej uszczelki się kłaniają). A przy okazji – czy według ciebie wersje kombi są bardziej wyciszone??
Bo silnik w obu jest z przodu i w sumie to różnią się od powiedzmy przedniej szyby do tyłu tak więc związku nie widzę, odległośc kierowcy od komory silnika ta sama...
Np. kupując SLK chcesz chyba żeby było cicho w środku?? A przecież jakby nie patrzeć to sportowe auto. Nie zawsze silnik musi głośno wyć żeby czuć przyjemność z jazdy... Moja Madzia może to nie SLK ale też mógłbym chcieć mieć troszkę ciszej w autku – a jak masz radyjko to i tak nie słuchasz silnika...
Zgadza się, ale przy 120-140 na godzinę też chciałbym usłyszeć radyjko czy pogadać z pasażerem (choć u mnie to raczej nie tyle problem odgłosu silnika – bo przy tych prędkościach na V biegu jest cicho tylko raczej uszczelki się kłaniają). A przy okazji – czy według ciebie wersje kombi są bardziej wyciszone??
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
W kombi zawsze jest wyraznie glosniej niz w sedanie, czy innym, bardziej zwartym nadwoziu. Przede wszystkim role odgrywa tutaj pojemnosc wnetrza, mniejsza sztywnosc karoserii, slabsze oddzielenie zrodel dzwieku roznymi przegrodami (np. tylna kanapa, zamknietym bagaznikiem). Jako ciekawostke powiem, ze pierwszym kombi, w ktorym za wygluszenie nadwozia i uksztaltowanie wnetrza wzieli sie akustycy byl Opel Omega A.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
hmmm....mozesz cos pokombinowac z matami bitumicznymi... w jakims stopniu ograniczy to halas powstaly przez oplywajace powietrze..ale z drugiej strony takie maty troche wazą...
Jednak wychodze z zalozenia, ze twoim poprzedim autem byla "benzynowka" i stad ta wyrazna wrazliwosc na turkot ropniaka.
Mysle ze to kwestia przyzwyczajenia, w krotce przestanie ci to przeszkadzac. I tak przeciez common-raile sa duzo "dyskretniejsze" niz chociazby pompowtryskiwacze TDI
wiec nie ma co marudzic ...przynajmniej na CPN ci sie odwdziecza 
Jednak wychodze z zalozenia, ze twoim poprzedim autem byla "benzynowka" i stad ta wyrazna wrazliwosc na turkot ropniaka.
Mysle ze to kwestia przyzwyczajenia, w krotce przestanie ci to przeszkadzac. I tak przeciez common-raile sa duzo "dyskretniejsze" niz chociazby pompowtryskiwacze TDI

6,2s –> 100km/h
- Od: 11 lut 2004, 00:59
- Posty: 463
- Skąd: Gliwice
- Auto: Coupe R6
hmm oj mi niechodziło, że jest ciszej tylko o charakter ... taki sarkazm
a co do wyciszania to ja bym nieprzesadzał ... i tak są ciche te mazdy. A jak bardzo przeszkadza to proponuje kupić kask
wtedy napewno wiele nie usłyszysz 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Zalapalem sarkazm – ale sie troszku probowalem pobronic
Oczywiscie sam osobiscie tez lubie odglos silnika i dlatego nie kupuje zadnego specjalnego sprzetu grajacego – tyle aby mi sie w korkach nie nudzilo – jak wyjezdzam na trase wylaczam radyjko – znacznie przyjmeniej
Ale sa dni kiedy na prawde chcialbym aby bylo ciszej – dlatego wymieniajac wydech nie wruzcalem jakis specjalnych koncowek czy glosnych tlumikow – dla mnie np. sama nazwa wystarczy do okreslenia jaka role ma spelniac – tlumic halas...
Pozdrowienia dla polink@studio 

Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6