Witam mam taki problem z mazda 6 2.0 benzyna 2005r.
Mianowicie w nocy koło 2 sam z siebie włączył się klakson i działał bez przerwy ,musiałem odłączyć klemy.
Dziś sprawdziłem o co chodzi i klakson dziala caly czas nawet gdy nie ma kluczyka w stacyjce i świeci się kontrolka immo . Miał ktoś taki problem i co może być przyczyną?
Aktualnie wyciągnąłem bezpiecznik od klaksonu ,nadal pali się immo ale auto odpala normalnie .
Problem z klaksonem
Strona 1 z 1
Trąbki klaksonu masz przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy – przed przednim prawym kołem. Może zalałeś płynem do spryskiwaczy szyb i zwarcie się zrobiło?
Masz dolną osłonę silnika pod autem? Jak nie to jeżdżąc po kałużach zachlapały się trąbki klaksonu czy kabelki.
Możesz szukać zwarcia na kierownicy. Rozkręcaj po odłączeniu akumulatora – by poduszka przypadkiem nie wywaliła.
Ostatecznie szukaj problemów w skrzynce bezpieczników przy swojej lewej nodze – pod kierownicą.
Czy nie masz problemów ze światłami stopu?
Masz dolną osłonę silnika pod autem? Jak nie to jeżdżąc po kałużach zachlapały się trąbki klaksonu czy kabelki.
Możesz szukać zwarcia na kierownicy. Rozkręcaj po odłączeniu akumulatora – by poduszka przypadkiem nie wywaliła.
Ostatecznie szukaj problemów w skrzynce bezpieczników przy swojej lewej nodze – pod kierownicą.
Czy nie masz problemów ze światłami stopu?
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i te w kabinie i wszystko okey z nimi . Ze światłami też wszystko okey normalnie tak jak zawsze. Stop jest itd . Sprawdzę dzisiaj jeszcze ten klakson.
Ogólnie auto stało całą noc przed domem A troszkę przymrozilo i samo z siebie zaczol klakson wyć i kontrolka immo się świeci cały czas .
Na skanerze nie wykrylo rzadnego błędu
Ogólnie auto stało całą noc przed domem A troszkę przymrozilo i samo z siebie zaczol klakson wyć i kontrolka immo się świeci cały czas .
Na skanerze nie wykrylo rzadnego błędu
- Od: 6 gru 2019, 17:13
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6 2005 2.0 141km
Hatchback
Masz alarm fabryczny?
Do sprawdzenia przekaźnik klaksonu(w skrzynce bezp. pod maską), taśma pod kierownicą, kierownica(zdjąć poduszke powietrzną), no i jeśli masz to fabryczny alarm nawet na początek.
Do sprawdzenia przekaźnik klaksonu(w skrzynce bezp. pod maską), taśma pod kierownicą, kierownica(zdjąć poduszke powietrzną), no i jeśli masz to fabryczny alarm nawet na początek.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Witam. Podpinam się pod temat.
Mianowicie ten sam problem tylko że u mnie nie świeci się żadna kontrolka po prostu włącza się klakson i wyje aż do odłączenia aku. Zdjąłem poduchę i pod nią jest 3 pkt przez które uruchamia się klakson. Są połączone jedną stała szyną do której podłączony jest jeden czarny kabel, nie ma żadnego urządzenia wyzwalającego dzwięk (w kierownicy). Co może powodować wyzwolenie się sygnału klaksonu???
A dodam ze nie mam problemów ze światłami stop ani żadnych problemów z elektryką przy bezpiecznikach.
Mianowicie ten sam problem tylko że u mnie nie świeci się żadna kontrolka po prostu włącza się klakson i wyje aż do odłączenia aku. Zdjąłem poduchę i pod nią jest 3 pkt przez które uruchamia się klakson. Są połączone jedną stała szyną do której podłączony jest jeden czarny kabel, nie ma żadnego urządzenia wyzwalającego dzwięk (w kierownicy). Co może powodować wyzwolenie się sygnału klaksonu???
A dodam ze nie mam problemów ze światłami stop ani żadnych problemów z elektryką przy bezpiecznikach.
- Od: 27 cze 2010, 23:01
- Posty: 32
- Skąd: Przemyśl
- Auto: mazda 6 2.0 citd 121KM z 2006r. typ GY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6