Witam mój problem polega na tym , że po przekręceniu kluczyka do zapalenia się kontrolek (następne położenie to rozruch) zmierzony pobór prądu to około 6A ,gdy bez kluczyka w stacyjce wynosi 0,01A-0,02A.
Czy 6A to nie za dużo ?
Ładowanie 14,3v
Aku naładowany 12,5v
Rozrusznik ledwo kręci ,ale odpala .
Duży pobór prądu
Strona 1 z 1
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
ile lat ma aku ? u mnie, przy "uwalonej" 1 celi miernik też pokazywał, że wszystko niemal w normie
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Aku ma 6 lat jest to Centra plus 60ah ,ale zastanawia mnie ten pobór prądu 6A w pozycji zapłonu.
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
No to – mimo wszystko – stawiał bym na aku. Podjedź do punktu , gdzie zajmują się tylko akumulatorami – sprawdzą Ci za free pod jak się bateria zachowuje pod obciążeniem i wszystko będzie jasne
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Dzięki za sugestie ,jutro podjadę i niech sprawdzą
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Powiem Wam ,że mnie trochę uspokoiliście . Nie lubię gdy Madzia choruje.
Założyłem aku żony 45Ah co prawda , ale zakręcił o wiele żwawiej od mojej świeżo naładowanej 60Ah . Więc to może być wina akumulatora , okaże się rano o 6 jak będę chciał wrócić do domu z pracy hehe
Dopisano 22 mar 2019 22:01:
Rano rozrusznik bez problemu zakręcił wałem. Byłem sprawdzić akumulator i z 600A prądu rozruchowego zostało 340A po nocnym ładowaniu. Kupiłem nowy akumulator
Założyłem aku żony 45Ah co prawda , ale zakręcił o wiele żwawiej od mojej świeżo naładowanej 60Ah . Więc to może być wina akumulatora , okaże się rano o 6 jak będę chciał wrócić do domu z pracy hehe
Dopisano 22 mar 2019 22:01:
Rano rozrusznik bez problemu zakręcił wałem. Byłem sprawdzić akumulator i z 600A prądu rozruchowego zostało 340A po nocnym ładowaniu. Kupiłem nowy akumulator
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6