xRafalx napisał(a):Pradopodobnie masz uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy. Pozostaje wymiana na nowy lub odpięcie wtyczki zaznaczonej na obrazku.
I to jest trafiona diagnoza w 100%. Wymieniłem 4 lata temu na ori nowy w ASO Opole(280 zeta) wymiana w własnym zakresie i do dzisiaj nie ma problemu a objawy były takie same jak u Ciebie i dodatkowo zamykał się wybiórczo (raz na kilka impulsów z pilota). Jak go rozkleiłem to 2 dni składałem puzzle

(mając już nowy w drzwiach) Diagnoza – zużyte cięgna i zębatki (plastikowe) oraz sprężynki. Przez to m.in. brak napięcia na jednym z pinów przy zamykaniu. Leży w garażu jako dawca ale za wiele nie ma co dać z siebie.
Sławek549 napisał(a):To może być wina siłownika i mikrostyków w nim. Jak piszesz że nie możesz otworzyć zamka do końca to centralny ma sygnał z siłownika o zamkniętych drzwiach i zamyka zamek.
W GG/GY zamek w drzwiach kierowcy jest zamkiem głównym a zarazem siłownikiem (bo do niego jest zapięte cięgno klamki i blokady drzwi) który ma bezpośrednie połączenie z modułem sterowania (u góry nad schowkiem po stronie pasażera). Dopiero ten zamek z drzwi kierowcy steruje pozostałymi drzwiami. Zrobiłem test zamknięcia auta z wypiętym zamkiem kierowcy i modół sterujący wogóle nie oddycha (pozostałe drzwi nie reagują na zamykanie i otwieranie).