Planuję w swojej Mazdzie 6 zamontować ksenony. Wszystko ma być legalnie, więc planuję zakup lamp przystosowanych do ksenonów. Wiadomo również trzeba będzie zamontować przetwornice.
Jak zamontować spryskiwacze do lamp. W zderzaku ze zwykłymi lampami jest miejsce przygotowane miejsce na montaż spryskiwaczy czy nie?
Do tych spryskiwaczy jest dodatkowy zbiorniczek, pompka?
O czym należy jeszcze pamiętać przy montażu ksenonów?
Jeśli podobny temat był poruszony dajcie namiary bo mi nie udało się znaleźć...
Montaż ksenonów
Strona 1 z 1
Za wyjątkiem lamp jeszcze musisz mieć poziomowanie montowane na wahacze auta. Od spodu zderzaka są takie małe nacięte kwadraciki, wycinasz je tylko i pasujesz spryski. Aby spryski zadziałały musisz mieć pompę do xenonów lub najlepiej cały nowy zbiornik pod ksenon zakup z pompką. Musisz także zakupić przełącznik do kabiny który pozwoli na uruchomienie pompki. I tyle. Do dzieła ! 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Ile jest czujników poziomowania ksenonów jeden z przodu i jeden z tyłu? One muszą być połączone ze silniczakmi w lampach czyli najprościej potrzebna będzie jeszcze wiązka kabli z czujników do lamp. Te kable są puszczone gdzieś w podwoziu czy w kabinie?
O jaki przełącznik do uruchamiania pompki chodzi?
O jaki przełącznik do uruchamiania pompki chodzi?
po jednym na przodzie oraz tyle. One są połączone z przetwornicami. do przedniego jest juz wiązka w nadkolu widać ją. A do tyłu raczej trzeba ciągnąc, więc najlepiej odpiąć org to z jakiegoś auta z którego będzie kupione poziomowanie.
Pierwszy lepszy:
http://allegro.pl/mazda-6-htb-przycisk- ... 73506.html ale znajdziesz taniej jeszcze
Pierwszy lepszy:

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nie. Jest dodatkowa pompka, czyli bez ksenonu są 2 a z 3 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Lampy , poziomowanie, spryskiwacze, a pytaliście czy przetwornice oryginalne mazdy i zarówki D2S???
ja w swojej pomimo że mam halogeny to na szkle lamp mam homologacje do halogenów i ksenonów (HC/DC) więc na pierwszy rzut oka wygladało by OK. Ale co mi po nakładach i poniesionych kosztach skoro przetwornice i żarówki sa bez homologacji. Nikt nie zapytał czy montuje uzywane zestawy oryginalne z mazdy czy może chce zaadoptowac chińskie ZENONY poprzez dokładkę spryskiwaczy i poziomowania??
kolega chciał legalnie wszystko czyli pompka ma się uruchamiac dwu krotnie automatycznie podczas spryskiwania szyby przedniej.
Generalnie przeróbka takich lamp zgodnie z przepisami by Cie kosztowała z 1500zł minimum.... lampy, przetwonice, spryskiwacze i moduł, wiązki, czujniki.
jesli montujesz Xenony z allegro na h4/h7 to tylko czekać aź ktoś ogarnięty w ciebie wjedzie i czyja by nie była wina to jest Twoja, bo kogos oślepiłeś niehomologowanym oświetleniem. Dekodując VIN też nic nie będzie informacji o ksenonach fabrycznych. To tak tylko celem przedstawienia za i przeciw bo też kiedyś o tym myślałem
ja w swojej pomimo że mam halogeny to na szkle lamp mam homologacje do halogenów i ksenonów (HC/DC) więc na pierwszy rzut oka wygladało by OK. Ale co mi po nakładach i poniesionych kosztach skoro przetwornice i żarówki sa bez homologacji. Nikt nie zapytał czy montuje uzywane zestawy oryginalne z mazdy czy może chce zaadoptowac chińskie ZENONY poprzez dokładkę spryskiwaczy i poziomowania??
xRafalx napisał(a):Musisz także zakupić przełącznik do kabiny który pozwoli na uruchomienie pompki. I tyle. Do dzieła !
kolega chciał legalnie wszystko czyli pompka ma się uruchamiac dwu krotnie automatycznie podczas spryskiwania szyby przedniej.
Generalnie przeróbka takich lamp zgodnie z przepisami by Cie kosztowała z 1500zł minimum.... lampy, przetwonice, spryskiwacze i moduł, wiązki, czujniki.
jesli montujesz Xenony z allegro na h4/h7 to tylko czekać aź ktoś ogarnięty w ciebie wjedzie i czyja by nie była wina to jest Twoja, bo kogos oślepiłeś niehomologowanym oświetleniem. Dekodując VIN też nic nie będzie informacji o ksenonach fabrycznych. To tak tylko celem przedstawienia za i przeciw bo też kiedyś o tym myślałem
Hola hola wypraszam sobie. Jeśli kolega napisał kupno lamp przystosowanych do ksenona to samo przez się mówi, że ma je z przetwornicami oraz żarnikami.
Co do spryskiwania reflektorów przedlifty mają przycisk w kabinie a polifty dopiero za pomocą manetki
Co do spryskiwania reflektorów przedlifty mają przycisk w kabinie a polifty dopiero za pomocą manetki
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jakiś moduł do uruchomienia spryskiwaczy jest potrzebny czy wystarczy włączyć w komputerze tą opcję czy jeszcze inaczej to działa?
Czy oprócz przetwornic potrzebuje zapalnik do xemonów?
Czy oprócz przetwornic potrzebuje zapalnik do xemonów?
W wersji GG nie trzeba nic włączać w komputerze, trzeba sprawdzić czy jest bezpiecznik i przekaźnik odpowiedzialny za spryski lamp. Potrzebujesz kpl reflektory ksenonowe, oraz układ odpowiedzialny za poziomowanie.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6