Cześć,
Od blisko roku cieszyłem się moja Mazdą, bez żadnych problemów, ale niestety nastał dzień, w którym to się zmieniło. Ale do rzeczy.
Jechałem w piątek i wyskoczył mi check engine, sprawdziłem elm327 i torque że to P0301, skasowałem błąd i przejechałem jeszcze ze 30 km. Dziś chcę wracać do siebie po świętach, a tu taka niespodzianka . Myślę, że to coś przez podłączenie tego interfejsu, jakiś pomysł co to może być?
Wariujące zegary – objaw wyładowanego akumulatora
Strona 1 z 1
Ja bym na poczatek spróbował zrestować jej kompa i zobaczyć co bedzie Procedure resetu znasz ? Odpinasz kleme minusowa, nastepnie wciskach hamulec i trzymasz go 20 sekund (Ja dla pewnosci trzymam 30sekund ), podpinasz kleme i odpalasz
Po za tym trzeba roszyfrowac kod bledu bo jesli Ci wywalil check to znaczy ze cos jej dolega
P0301 to przypadkiem nie wypadanie zaplonu na ktoryms cylindrze ?
Po za tym trzeba roszyfrowac kod bledu bo jesli Ci wywalil check to znaczy ze cos jej dolega
P0301 to przypadkiem nie wypadanie zaplonu na ktoryms cylindrze ?
Dzięki za podpowiedź, nie próbowałem takiego resetu. Odpialem tylko kleme na 10 min. Mnie już nie ma przy aucie bo musze jutro rano być 100 km dalej, ale zaraz przekażę sposób i dam znać czy pomogło
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Dzięki a odpowiedzi, też myślałem że to aku i podłączyłem kablami do drugiego auta i nie pomogło. Ale teraz aku podłączone pod prostownik z godzinkę było i auto normalnie pali. Czyli aku do wymiany, a kable do recyklingu.
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6