Wariujące zegary – objaw wyładowanego akumulatora

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Absintth » 28 mar 2016, 19:40

Cześć,
Od blisko roku cieszyłem się moja Mazdą, bez żadnych problemów, ale niestety nastał dzień, w którym to się zmieniło. Ale do rzeczy.
Jechałem w piątek i wyskoczył mi check engine, sprawdziłem elm327 i torque że to P0301, skasowałem błąd i przejechałem jeszcze ze 30 km. Dziś chcę wracać do siebie po świętach, a tu taka niespodzianka . Myślę, że to coś przez podłączenie tego interfejsu, jakiś pomysł co to może być?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2015, 16:55
Posty: 13 (2/0)
Skąd: 3 - miasto
Auto: Mazda 6 GG 2.3 166KM L3-VE

Postprzez DeviS » 28 mar 2016, 20:19

Ja bym na poczatek spróbował zrestować jej kompa i zobaczyć co bedzie ;) Procedure resetu znasz ? Odpinasz kleme minusowa, nastepnie wciskach hamulec i trzymasz go 20 sekund (Ja dla pewnosci trzymam 30sekund :P ), podpinasz kleme i odpalasz ;)
Po za tym trzeba roszyfrowac kod bledu bo jesli Ci wywalil check to znaczy ze cos jej dolega ;)
P0301 to przypadkiem nie wypadanie zaplonu na ktoryms cylindrze ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez Absintth » 28 mar 2016, 20:24

Dzięki za podpowiedź, nie próbowałem takiego resetu. Odpialem tylko kleme na 10 min. Mnie już nie ma przy aucie bo musze jutro rano być 100 km dalej, ale zaraz przekażę sposób i dam znać czy pomogło

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2015, 16:55
Posty: 13 (2/0)
Skąd: 3 - miasto
Auto: Mazda 6 GG 2.3 166KM L3-VE

Postprzez marcin255 » 28 mar 2016, 21:00

W 3 taki cuda dzieją się gdy aku pada
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez brodaM6 » 28 mar 2016, 21:44

Aku do wymiany,niedlugo padnie całkiem,jest moj filmik w odpowiednim temacie
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Absintth » 28 mar 2016, 22:25

Dzięki a odpowiedzi, też myślałem że to aku i podłączyłem kablami do drugiego auta i nie pomogło. Ale teraz aku podłączone pod prostownik z godzinkę było i auto normalnie pali. Czyli aku do wymiany, a kable do recyklingu.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2015, 16:55
Posty: 13 (2/0)
Skąd: 3 - miasto
Auto: Mazda 6 GG 2.3 166KM L3-VE

Postprzez brodaM6 » 29 mar 2016, 07:51

viewtopic.php?f=409&t=131033&start=240
13 strona tan szukaj filmiku obiawy identyfikacji jak twoje ,
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6