Witam,ja z takim problemem,nie działa mi podnoszenie opuszczanie fotela i chciałbym sie zapytać czy ktoś z was już to naprawiał.
Mianowicie on się lekko podnosi i opuszcza ale jakby zapadka od dzwigni nie działała i rusza sie tyle co sama dzwignia,nie da rady do konca go opuścić ani podnieść.Rysunek znalazłem ale w dziale Mazdy 5 i nie jestem pewien czy będzie taki sam mechanizm.Jeśli nikt tego nie robił to może jakieś wskazówki za co się najpierw złapać.Oczywiście fotorelację postaram się zrobić
Fotel kierowcy mechanizm podnoszenia
Strona 1 z 1
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Oczywiście pytanie wybaczam bronie wiem dokładnie jak ten mechanizm działa dlatego zanim się zabiorę to chciałem się dowiedzieć i może ktoś będzie wiedział co tam może być padnięte :–)
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Wczoraj padła mi regulacja wysokości fotela kierowcy (Mazda 6 GY polift). I jest kicha, bo nie mogę opuścić siedziska do najniższego położenia.
Do tej pory było tak, ze aby podnieść ciągnąłem dźwignią do góry, potem wracałem nią do położenia zero i ponownie podciągałem go góry. Coś na zasadzie pompowania, czy grzechotkowego klucza. Obniżanie fotela polegało na naciśnięciu dźwigni w gół, powrót do pozycji zero i ponowne pchnięcie w dół itd. aż do uzyskania pożądanej wysokości.
Niestety coś padło, bo teraz pchanie dźwigni w dół kończy się obniżeniem fotela o ok 1cm w dół, ale powrót dźwigni w pozycję zerową kończy się podniesieniem fotela i tak samo jak chce się podnieść. Dźwignia porusza się razem z fotelem. Nie ma takiego efektu pompowania jak w kluczu grzechotkowym.
Nie mam na razie możliwości zdjęcia fotela, żeby zobaczyć coś się stało od spodu, ale podejrzewam, że naprawa nie będzie super łatwa.
Spotkaliście się z podobnym problemem? Z góry wielkie dzięki za wszelka pomoc.
Do tej pory było tak, ze aby podnieść ciągnąłem dźwignią do góry, potem wracałem nią do położenia zero i ponownie podciągałem go góry. Coś na zasadzie pompowania, czy grzechotkowego klucza. Obniżanie fotela polegało na naciśnięciu dźwigni w gół, powrót do pozycji zero i ponowne pchnięcie w dół itd. aż do uzyskania pożądanej wysokości.
Niestety coś padło, bo teraz pchanie dźwigni w dół kończy się obniżeniem fotela o ok 1cm w dół, ale powrót dźwigni w pozycję zerową kończy się podniesieniem fotela i tak samo jak chce się podnieść. Dźwignia porusza się razem z fotelem. Nie ma takiego efektu pompowania jak w kluczu grzechotkowym.
Nie mam na razie możliwości zdjęcia fotela, żeby zobaczyć coś się stało od spodu, ale podejrzewam, że naprawa nie będzie super łatwa.
Spotkaliście się z podobnym problemem? Z góry wielkie dzięki za wszelka pomoc.
- Od: 6 cze 2010, 01:30
- Posty: 87
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 LF-DE 2007
było: Corolla e12 2.0 D4D | 626 GF 2.0
Witam
Mam DOKŁADNIE ten sam problem. Przy próbie ustawienia fotela usłyszałem trzask i takie coś jak na zdjęciach wypadło z pod spodu. Nie mam pojęcia jak to się nazywa, nie ma na tym żadnego numeru części i nie mogę tego nigdzie na internetach znaleźć. Ktoś pomoże proszę ?
Pozdrawiam
W.
Mam DOKŁADNIE ten sam problem. Przy próbie ustawienia fotela usłyszałem trzask i takie coś jak na zdjęciach wypadło z pod spodu. Nie mam pojęcia jak to się nazywa, nie ma na tym żadnego numeru części i nie mogę tego nigdzie na internetach znaleźć. Ktoś pomoże proszę ?
Pozdrawiam
W.
- Od: 17 mar 2021, 10:00
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 '07
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6