Brak kierunkowskazów
1, 2
Jak w temacie. Boczne i tylne działają.
Przednie w trybie wskazania kierunku i w trybie awaryjnym nie działają.
Jak włączam kierunek to tylne i boczne migają ze zwiększoną częstotliwością.
Bezpieczniki sprawne, żarówki też. Co to może być?
Myślałem, że po prostu źle wpinam żarówkę, ale zrobiłem już chyba ze 100 prób.
Pomóżcie!
Przednie w trybie wskazania kierunku i w trybie awaryjnym nie działają.
Jak włączam kierunek to tylne i boczne migają ze zwiększoną częstotliwością.
Bezpieczniki sprawne, żarówki też. Co to może być?
Myślałem, że po prostu źle wpinam żarówkę, ale zrobiłem już chyba ze 100 prób.
Pomóżcie!
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
Masz raczej problem z poluzowanym przewodem- przewodami. Mam to samo w firmowym, gdzie po wybojach czasem nie działa boczny kierunek, a jak się łupnie w blachę w pobliżu, to wszystko wraca do normy. Inna sprawa, gdzie masz szukać tego luzu/ przerwy w obwodzie. Pewnie mają wspólny punkt masy i tam może być problem, a to raczej trzeba szukać " po kabelku".
- Od: 29 paź 2008, 01:13
- Posty: 44
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 1.8 liftback 2007r.
Lampa jest zasilana przez złącze wielopinowe więc gdyby było ono poluzowane to nie świeciłyby również drogowe i mijania a z nimi jest wszystko OK.
Sorry, nie jestem elektrykiem ale może to jakieś przekaźniki czy coś w tym stylu?
Sorry, nie jestem elektrykiem ale może to jakieś przekaźniki czy coś w tym stylu?
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
poruszaj plastykiem gdzie siedzą żarówki do kierunku w reflektorze, a zobaczysz ze ożyją w weekend rozklejałem reflektor w celu wymiany silniczka regulacji świateł, i po mojej naprawie mam ten sam problem co Ty nie miałem już czasu żeby sprawdzić co zepsułem, efekt jest taki, że nie zawsze kierunek mi działa normalnie
Masz na myśli wkład kierunkowskazu?
Całe popołudnie spędziłem dzisiaj próbując manualnie to poprawnie osadzić i nic.
A tak na marginesie to czy fakt, że mam wyłamane skrzydełka wkładu kierunkowskazu może mieć wpływ na osadzenie go w kloszu i ewentualny brak styku pomiędzy wkładem a gniazdem w kloszu?
Całe popołudnie spędziłem dzisiaj próbując manualnie to poprawnie osadzić i nic.
A tak na marginesie to czy fakt, że mam wyłamane skrzydełka wkładu kierunkowskazu może mieć wpływ na osadzenie go w kloszu i ewentualny brak styku pomiędzy wkładem a gniazdem w kloszu?
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
koluk napisał(a):Masz na myśli wkład kierunkowskazu?Całe popołudnie spędziłem dzisiaj próbując manualnie to poprawnie osadzić i nic.
Tak o to mi chodziło, ja chciałem już zpowrotem cały reflektor wyciągać, ale znalazłem 1 położenie w którym kierunek działa na postoju ale podczas jazdy czasami niestety przestaje, dodam, że też mam wyłamane te małe plastyczki przy żarówce z obydwu stron, ale jakoś lewej lampie to nie przeszkadza, bo tam kierunek działa OK
Ok.
Ponieważ spędziłem całe wczorajsze popołudnie przy szukaniu tej jednej pozycji i mi się nie udało jestem w stanie nawet rozebrać reflektor.
Zanim jednak to zrobię chciałbym sprawdzić czy na żarówkę podawane jest napięcie. Czy ktoś orientuje się, które piny w złączce są od kierunkowskazu?
Ponieważ spędziłem całe wczorajsze popołudnie przy szukaniu tej jednej pozycji i mi się nie udało jestem w stanie nawet rozebrać reflektor.
Zanim jednak to zrobię chciałbym sprawdzić czy na żarówkę podawane jest napięcie. Czy ktoś orientuje się, które piny w złączce są od kierunkowskazu?
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
U mnie pomogło wymiana plastikowego patyczka (kupiony na allegro) na którym osadzona jest żarówka, faktycznie ciężko jest znaleźć właściwe miejsce osadzenia. Zresztą całe przednie lampy Mazdy to jedna padaka. Kiepski dostęp, po luzujące osadzenie kierunków, odpadające zaślepki, łatwa do zerwania regulacja reflektora, kłopotliwa wymiana żarników w ksenonach.
- Od: 19 sty 2010, 19:55
- Posty: 11
- Skąd: Szczecinek/Bydgoszcz/Żnin
- Auto: 6 Kombi'03 (2,0 diesel 136 KM)
koluk napisał(a):Czy ktoś orientuje się, które piny w złączce są od kierunkowskazu?
Akurat mam lampe na wierzchu i jak sie przyjzalem to w gniezdzie kierunkowskaza sa dwa przewody. jeden jest brazowy, a drugi zielono-zolty. moze to Ci pomoze.
Witam
Potrzebuje pomocy kierunkowskazy z przawej strony wysiadly (ani jeden nie działa) lewe ok.
Bezpiecznik sprawdzony bo jest chyba tylko jeden od kierunkow. Nawet na awaryjnych czy centralnym zamku nie dziala co może być przyczyną ?
Za pomoc dzięki lub gdzie znajde tani warsztat w warszawie w celu diagnozy.
Pozdrawiam
Potrzebuje pomocy kierunkowskazy z przawej strony wysiadly (ani jeden nie działa) lewe ok.
Bezpiecznik sprawdzony bo jest chyba tylko jeden od kierunkow. Nawet na awaryjnych czy centralnym zamku nie dziala co może być przyczyną ?
Za pomoc dzięki lub gdzie znajde tani warsztat w warszawie w celu diagnozy.
Pozdrawiam
- Od: 12 sie 2015, 19:52
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2006r 2.0disel 143km lift RF-7J
Kupić miernik za 15zł wyjaść zarówke + do oprawki a minus do karoserii, dać kierunek i sprawdzić czy się pojawia napięcie, potem w drugą strone – do oprawki i + do miejsca gdzie będzie prąd (np. druga oprawka na włączonych postojówkach, zawsze to coś będzie wiadomo
Zdemontuj zegary... Za nimi jest przerywacz kierunkowskazów. ..
tt user
tt user
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Zdemontuj zegary... Za nimi jest przerywacz kierunkowskazów.
Hej zdjelem zegary i zadnego przerywacza nie znalazlem chyba ze masz fotke jak to wyglada ida tam tylko 2 grobe wiazki przewodow pozdrawiam
Dopisano 18 sie 2015, 13:47:
[quote="totalover"]Kupić miernik za 15zł wyjaść zarówke + do oprawki a minus do karoserii, dać kierunek i sprawdzić czy się pojawia napięcie, potem w drugą strone – do oprawki i + do miejsca gdzie będzie prąd (np. druga oprawka na włączonych postojówkach, zawsze to coś będzie wiadomo[/quothej]
Hej
Sprawdzałem masa dochodz brakuje + ,jesli zasile + z akumulatora to wszystkie kierunki swieca:) cos jest inny problem po tym jak grzebalem teraz jest sytulacja przy wlaczonych awaryjkach zaczela delikatnie mrygac kontrolka od prawych kierunkow ale tez zaczela delikatnie sie swiecic kontrolka od przeciwmgielnych.
Pozdrawiam
- Od: 12 sie 2015, 19:52
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2006r 2.0disel 143km lift RF-7J
Parę dni temu też miałem choinkę przy włączanu kierunków, wyczyściłem mase tą pod filtrem powietrza i jak ręką odjął.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Tak to napewno masa tylko chyba nie ta przy filtrze bo 2 razy poprawilem moze jeszcze inna masa jest jesli dopne mase do kierunków i ujme 1 zarówke to zaczynaja lekko migac pozostale a czy macie pewnośc ze ta masa przy filtrze to napewno od swiatel i kierunków bo nawet jak jest cala wypieta od masy jest to samo....
- Od: 12 sie 2015, 19:52
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2006r 2.0disel 143km lift RF-7J
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6