Wymiana chłodnicy klimatyzacji

Witam wszystkich , wczoraj zabrałem sie za wymiane chłodnicy klimatyzacji ( wybaczcie słabej jakości zdjecia )
Czas pracy w 1 osobę + przerwy na łyk piwka i dymek papierosa około 5 h
1-szy raz robione .
Z Osuszacza poszedł czynnik a ze jest razem z chłodnicą niestety
Potrzebne Klucze i Narzędzia :
2 Piwka
Klucze nasadowe 12 z przedłużka , 10 i plaska 8 , śrubokręt płaski i krzyżak
oringi szt 2 .
1. Zabieramy się za zdjęcie grilla , przykręcony jest na 2 śrubach ( krzyżak ) oraz zatrzaskach , po odkręceniu wystarczy ze ręką pchniecie owe zatrzaski od środka
2. Spód Madzi , kluczem płaskim 8 i 12 odkręcamy wszystkie śruby na których zderzak przykręcony jest od spodu auta a także do nadkoli
3. Nadkola Poradziłem sobie bez zdejmowania kół wystarczy odchylić
krzyżakiem odkręcamy plastikowe śruby podważając plastikowa podkładkę płaskim śrubokrętem 
4.Ściąganie Zderzaka , Gdy odkręcimy śruby jak wyżej na foto wystarczy podciągnąć do siebie plastikowe nadkole , tam także znajduje się śruba nasadowa 8 która trzeba odkręcić aby zdjąć zderzak
Następnie Unosimy zboku zderzak i lekko podciągamy do siebie , następnie dotyczy też lamp podciągamy w górę i do siebie
5. Żeby zdjąć pas przedni trzeba niestety odkręcić lampy
odpinamy wiązkę kabli z tyłu a następnie bierzemy się za śruby 10tka nasadowa
Oraz zboku , niestety już nie zrobiłem foto ale pokaże gdzie jest
Oraz pod spodem
Po odkręceniu śrub stajemy zboku auta koło lampy , teraz czas na cygara
Lampe odciągamy zboku do przodu ponieważ siedzi na bolcu przez 2 blaszki jak zatrzask
6. Pas przedni , Nasadowe 12 i 10
Zabieramy się za rozpórkę z przodu
Następnie za plastiki niżej , niestety zrobiłem odwrotnie i z 1 strony mi poszedł plastiku kawałek
kto wiedział , 3 śruby 10 nasadowe
Nasadową 12 z przedłużka bierzemy się za pas przedni 6 śrub po 1 stronie
7. Po zdjęciu pasa bierzemy się za plastiki który przeszkadza nam w wyjęciu chłodnicy
Śruby od góry
2 Rzecz to
Tam gdzie jest strzałka wskazuje od wewnątrz podważamy śrubokrętem płaskim ( zatrzask i wyskakuje mi to co mam w ręce ) podnosimy i wyjmujemy gumę , następnie cały plastik w górę unosimy i do siebie wyskoczy nam położyłem obudowę na silniku przeszkadzała mi linka od klapy oczywiście można ja odkręcić
8. Chłodnica Klimy
Odkręcamy śruby które podtrzymują chłodnice oraz płaską 10 Aluminiowe rurki następnie odciągamy je i wyjmujemy chłodnice
9.Nowa chłodnica
sorry nie zrobiłem fotki jak zmieniam oringi stare podważyłem gwoździem a nowe wsunąłem w miejsce starych
Zaoszczędziłem 200 zł na wymianie tyle mi powiedzieli
Oczywiście nie obyło się na zerwanych śrubach
które znajdują się pod spodem
w razie błędów przepraszam 
Z Osuszacza poszedł czynnik a ze jest razem z chłodnicą niestety
Potrzebne Klucze i Narzędzia :
2 Piwka
Klucze nasadowe 12 z przedłużka , 10 i plaska 8 , śrubokręt płaski i krzyżak
1. Zabieramy się za zdjęcie grilla , przykręcony jest na 2 śrubach ( krzyżak ) oraz zatrzaskach , po odkręceniu wystarczy ze ręką pchniecie owe zatrzaski od środka
2. Spód Madzi , kluczem płaskim 8 i 12 odkręcamy wszystkie śruby na których zderzak przykręcony jest od spodu auta a także do nadkoli
3. Nadkola Poradziłem sobie bez zdejmowania kół wystarczy odchylić
4.Ściąganie Zderzaka , Gdy odkręcimy śruby jak wyżej na foto wystarczy podciągnąć do siebie plastikowe nadkole , tam także znajduje się śruba nasadowa 8 która trzeba odkręcić aby zdjąć zderzak
Następnie Unosimy zboku zderzak i lekko podciągamy do siebie , następnie dotyczy też lamp podciągamy w górę i do siebie
5. Żeby zdjąć pas przedni trzeba niestety odkręcić lampy
Oraz zboku , niestety już nie zrobiłem foto ale pokaże gdzie jest
Oraz pod spodem
Po odkręceniu śrub stajemy zboku auta koło lampy , teraz czas na cygara
Lampe odciągamy zboku do przodu ponieważ siedzi na bolcu przez 2 blaszki jak zatrzask
6. Pas przedni , Nasadowe 12 i 10
Zabieramy się za rozpórkę z przodu
Następnie za plastiki niżej , niestety zrobiłem odwrotnie i z 1 strony mi poszedł plastiku kawałek
Nasadową 12 z przedłużka bierzemy się za pas przedni 6 śrub po 1 stronie
7. Po zdjęciu pasa bierzemy się za plastiki który przeszkadza nam w wyjęciu chłodnicy
Śruby od góry
2 Rzecz to
Tam gdzie jest strzałka wskazuje od wewnątrz podważamy śrubokrętem płaskim ( zatrzask i wyskakuje mi to co mam w ręce ) podnosimy i wyjmujemy gumę , następnie cały plastik w górę unosimy i do siebie wyskoczy nam położyłem obudowę na silniku przeszkadzała mi linka od klapy oczywiście można ja odkręcić
8. Chłodnica Klimy
9.Nowa chłodnica
Zaoszczędziłem 200 zł na wymianie tyle mi powiedzieli
które znajdują się pod spodem