Wymiana wtyczki od instalacji przyczpy (z 13 pinów na 7)

witam. dwa dni temu zdemontowałem wtyczkę niemiecką (13 pinów) i założyłem nową polską (7 pinów) wszystko działa oprócz kierunków, objaw to gdy podłącze wtyczkę przyczepy i włączę kierunek to słyszę przekaźnik jak cyka szybciej ale niestety mrugających kierunkowskazów nie widać ani w przyczepie ani w aucie. We wtyczce jest jakiś przełącznik, podłączone do niego są trzy przewody, ma jeden przycisk. jest podobny do tego http://media.conrad.com/medias/global/c ... S_1000.jpg
nie ma blaszki tylko przycisk który jak jest wciśnięty to kierunki szybciej mrugają
Dopisano 8 gru 2014, 03:00:
nikt nie odpowiedział ale muszę dodać pewne nie prawidłowości takie jak to że widziałem wiele schematów jak je podpiąć różni się masa bo jedni piszą biały a inni brązowy. Nie ma czarnych przewodów a mają być podpięte no i piszą że ma być coś z mostkować ale nie wiem co bo autor nie zbyt dokładnie opisał co z czym i w jaki sposób.
nie ma blaszki tylko przycisk który jak jest wciśnięty to kierunki szybciej mrugają
Dopisano 8 gru 2014, 03:00:
nikt nie odpowiedział ale muszę dodać pewne nie prawidłowości takie jak to że widziałem wiele schematów jak je podpiąć różni się masa bo jedni piszą biały a inni brązowy. Nie ma czarnych przewodów a mają być podpięte no i piszą że ma być coś z mostkować ale nie wiem co bo autor nie zbyt dokładnie opisał co z czym i w jaki sposób.