Strona 1 z 1
Zbiornik płynu hamulcowego – niewłaściwy korek

Napisane:
28 wrz 2014, 17:52
przez jarmarc
Wymieniałem ostatnio klocki i tarcze w maździe i mechanik zwrócił mi uwagę, że mam nieoryginalny korek w zbiorniczku na płyn hamulcowy. Chodzi o to, że korek się nie zakręca tylko wkłada. Według mechanika może być nieszczelny i chłonąć wilgoć z powierza (i raczej ma rację). Mógłby mi ktoś z szanownych kolegów zrobić fotkę korka w swojej maździe? Najlepiej z dwóch stron, abym widział czego dokładnie szukam. Mam mazdę 6 2. 0 Diesel, 136 koni z 2003 roku. Z góry dziękuję.

Napisane:
29 wrz 2014, 06:59
przez ela323f
Czesc ja tez mam taki korek wciskany.
Re: Zbiornik płynu hamulcowego – niewłaściwy korek

Napisane:
29 wrz 2014, 10:53
przez brodaM6
W mojej M6 polifcie jest wkladany i przekrecany ,cos na podobieństwo zaślepki od lamp

Napisane:
29 wrz 2014, 17:48
przez jarmarc
A nie zrobilibyście zdjęć :–) ? Czytałem na forum o wyłamanych plastikach w takim korku. Jak wróci moja mazda od mechanika to sprawdzę czy coś nie jest połamane. Z tym, że mój mechanik upierał się, że korek jest niewłaściwy, bo pamięta z innych mazd. Faktycznie przed moją miał inną na warsztacie, bo widziałem. Według niego mój korek jest za wysoki, a ma być płaski.
Re: Zbiornik płynu hamulcowego – niewłaściwy korek

Napisane:
29 wrz 2014, 20:39
przez brodaM6
Pełno tego na alledrogo

Napisane:
29 wrz 2014, 23:10
przez jarmarc
No właśnie. Ale te korki są różne. Który jest właściwy. Ja obecnie mam ten wyższy (przynajmniej podobny do tego wyższego). Dodatkowo na moim jest napisane only DOT3, a mechanik powiedział mi, że w autach od dawna się już leje DOT4.
Re: Zbiornik płynu hamulcowego – niewłaściwy korek

Napisane:
30 wrz 2014, 08:22
przez brodaM6
Jakbyś pytał w odpowiednim dziale to byś znał już dawno odpowiedz ,pytasz ogół ,a spytaj posiadaczy kolektorów, może korki dzieli na przedlifty i po .

Napisane:
30 wrz 2014, 10:29
przez ela323f
jarmarc napisał(a):No właśnie. Ale te korki są różne. Który jest właściwy. Ja obecnie mam ten wyższy (przynajmniej podobny do tego wyższego). Dodatkowo na moim jest napisane only DOT3, a mechanik powiedział mi, że w autach od dawna się już leje DOT4.
Tez mam taki sam. Jezdze od 4 lat i nic sie nie dzieje.