Problem:
– drzwi od kierowcy nie chciały się zamykać na pilota – pozostałe tak
-drzwi można było zamknąć kluczykiem i pozostałe drzwi też się zamykały i otwierały
-wszystko gra ale czemu właśnie te drzwi
Rozebrałem zdiagnozowałem że problem tkwi w przekładni od siłownika ale nie można tego rozebrać i naprawić bo element klejony.
Problem tkwił dalej – używka – dostać to jak że ślepa kura znajdzie ziarno – kiedyś się trafi
-uważajcie na Angliki bo podobno nie pasuje
Pozostało znaleźć nowy i trafiłem tu na ( tutaj reklama sklepu – bo warto)sprzedawcę mazdaparts.pl
Klient rzeczowy konkretny i pomocny – koszt 330zł z przesyłką
Poniżej kilka fotek -Uwaga nie są w kolejności ale na pewno dojdziecie
Jak zrobić:
1.Przygotować się – płaski wkrętak oraz krzyżowy, 10 oczkowa na przedłużce około 10cm
2.podgiąć gumkę w rączce i odkręcić wkręt
3.zdjąć zabezpieczenie zza klamki i odkręcić wkręt
4.Jak jest BOSE lub nie (nie wiem) zdjąć głośnik zaślepka taka trójkątna na dwa zatrzaski
5.Delikatnie podwadzamy tapicerkę wkoło aż wyskoczą wszystkie spini – nie pogub lub jak się zniszczą to kup nowe
6.Podnosimy tapicerkę żeby wysunęła się z górnej rynienki
7.Uważaj tam są przewody jak dobrze pójdzie to tylko odłącz podświetlenie w rogu oraz przewody co centralki
8.Odkręcamy kilka śrub i górną do prowadnicy szyby (klucz 10)
9.Nad wtyczkami od centralki jest wkręt krzyżowy i podkładka- odkręć
10. Zdemontuj klamkę żeby rozpiąć linki – jest tam mały języczek albo do wciśnięcia albo podwadzenia- uwaga plastik od klamki (zawias) wyciągamy max 1cm więcej nie potrzeba
11.Zdejmujemy osłonę gumową na klej żeby dostać się do środka oraz taką zaślepkę żeby wsadzić klucz 10 do środka – jest tam taki plastik osłona która odsłonie jeden drut który trzeba rozpiąć drugi widać- myślę że przekręcić zapinkę w bok i wyjąć drut to nie problem
12. Zostały trzy śruby od zamka na wkrętak z boku drzwi
13.Teraz się bawimy i wyciągamy ze środka – zapamiętaj jak bo drugi będziesz wkładał tak samo
– możesz odkręcić kilka śrub z osłony plastikowej żeby było łatwiej.
Sprawdź zanim włożysz inny podłącz wtyczki przyciśnij krańcówkę od drzwi na słupku i naciśnij przycisk na pilocie -łał działa – składamy od tyłu
A i jeszcze jedno odłączyłem akumulator i szyby nie działały ale tylko w panelu kierowcy:
"Programowanie szyb...
1. Otwórz do końca i zamknij każdą szybę z osobna...
2. Po zamknięciu jeszcze przytrzymaj przycisk tak z 1 s (aż usłyszysz cichy klik)
3. i tak wszystkie szyby po kolei...
4. idź do panelu kierowcy i teraz zobacz, czy można sterować szybami pasażerów "
U mnie zadziałało
Wymiana siłownika centralnego zamka -drzwi kierowcy
Strona 1 z 1
Wszystko super, pięknie, ładnie, ale ten podpis na zdjęciach mogłeś umieścić gdzieś w rogu bo psuje wszystko i przeszkadza
Odsyłam do właściwego działu
Odsyłam do właściwego działu
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Witam
Odkąd kupiłem moją mazdę nie zamykają ani nie otwierają się drzwi kierowcy z pilota pozostałe drzwi tak tak samo jak zamykanie z kluczyka też zamyka drzwi nawet drzwi kierowcy. Szukałem ale nie mogę znaleźć nigdzie jakiegoś schematu ani instrukcji manualnej jak wygląda taki siłownik od środka i jak go naprawić dlatego potrzebuję pomocy bo po wyciągnięciu go z drzwi i podpięciu do kostki uruchomiłem centralkę i siłownik słychać że próbuję robić tylko tak jak by go coś blokowało. Zauważyłem też że ten siłownik był przez kogoś rozbierany bo są takie miejsca jak po podważeniach śrubokręta. Cały siłownik rozebrałem i wyczyściłem a silniczek podpiąłem pod akumulator z wkrętarki 12V i działa kręci się tek że wydaje mi się że jest sprawny. Diody prostownicze które tam są też są dobre dlatego wydaje mi se że ktoś to mógł źle złożyć albo czegoś tam brakuję. Poniżej fotki z elementami i jak jak to złożyłem.
I teraz pytanie jak to złożyć aby to działało?
Odkąd kupiłem moją mazdę nie zamykają ani nie otwierają się drzwi kierowcy z pilota pozostałe drzwi tak tak samo jak zamykanie z kluczyka też zamyka drzwi nawet drzwi kierowcy. Szukałem ale nie mogę znaleźć nigdzie jakiegoś schematu ani instrukcji manualnej jak wygląda taki siłownik od środka i jak go naprawić dlatego potrzebuję pomocy bo po wyciągnięciu go z drzwi i podpięciu do kostki uruchomiłem centralkę i siłownik słychać że próbuję robić tylko tak jak by go coś blokowało. Zauważyłem też że ten siłownik był przez kogoś rozbierany bo są takie miejsca jak po podważeniach śrubokręta. Cały siłownik rozebrałem i wyczyściłem a silniczek podpiąłem pod akumulator z wkrętarki 12V i działa kręci się tek że wydaje mi się że jest sprawny. Diody prostownicze które tam są też są dobre dlatego wydaje mi se że ktoś to mógł źle złożyć albo czegoś tam brakuję. Poniżej fotki z elementami i jak jak to złożyłem.
I teraz pytanie jak to złożyć aby to działało?
A mierzyłeś rezystancję na tym oporniku i tych dwóch diodach? Silnik bezpośrednio podłączony może działać ale w obudowie gdzie od styków ma wspomniane wyżej oporniki nie działa dlatego że albo one nie podają prądu albo ten mechanizm Ci się zacina. Po złożeniu pokręć palcem oś silnika i zobacz czy cały ten mechanizm obraca się bez oporów.
I pisz bardziej zrozumiale bo ciężko się doczytać o co Ci chodzi.
I pisz bardziej zrozumiale bo ciężko się doczytać o co Ci chodzi.
Mierzyłem i wychodzi że jest ok. Kręci się bez oporów to znaczy to główne koło i odbija ładnie. Zastanawia mnie ta sprężynka czy ona tak ma być czy może jakoś inaczej ( zaznaczona strzałką na zdjęciu)
Kurczę ciężko tak powiedzieć jak się w łapie tego niema. U mnie w C jest nieco inny siłownik. Jeśli nie dojdziesz do ładu to kup oryginalny używany albo uniwersalny nowy. Mogłbym spróbować Ci to ogarnąć ale nie wiem czy jest sens byś mi to przysylał.
Nie ma takich manuali bo mazda takich rzeczy nie produkuje tylko robi to zewnętrzna firma.
yosquad napisał(a):... ktoś błędnie mi temat przeniósł :/
Jakbyś tak na początku precyzyjnie zaznaczył jakiego to auta dotyczy to nie byłoby tego problemu.
Tym bardziej, że w profilu masz wpisane dwa różne auta więc nie miej proszę pretensji do nikogo poza ew. sobą.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ten temat czytałeś? viewtopic.php?p=3189444#p3189444
Ja miałem ten sam problem. Oryginalny siłownik kosztuje 300zł. Używki z wersji EU 150-200. Ja kupiłem zamek z anglika za 60zł, przełożyłem sam siłownik i wszystko hula.
Ja miałem ten sam problem. Oryginalny siłownik kosztuje 300zł. Używki z wersji EU 150-200. Ja kupiłem zamek z anglika za 60zł, przełożyłem sam siłownik i wszystko hula.
Ale ja nie mam do nikogo pretensji fakt może źle sformułowałem swój temat ale nie mam do nikogo żalu czy coś:)Marek 161BD081 napisał(a):yosquad napisał(a):... ktoś błędnie mi temat przeniósł :/
Jakbyś tak na początku precyzyjnie zaznaczył jakiego to auta dotyczy to nie byłoby tego problemu.
Tym bardziej, że w profilu masz wpisane dwa różne auta więc nie miej proszę pretensji do nikogo poza ew. sobą.
MariuszTG napisał(a):Ten temat czytałeś? viewtopic.php?p=3189444#p3189444
Ja miałem ten sam problem. Oryginalny siłownik kosztuje 300zł. Używki z wersji EU 150-200. Ja kupiłem zamek z anglika za 60zł, przełożyłem sam siłownik i wszystko hula.
tak czytałem szkoda że nie wstawiłeś fotek jak krok po kroku to złożyć bo kupiłem siłownik z drzwi tylnych który był sprawny bo sprawdziłem i przełożyłem do tego siłownika sam silniczek i niby zamknie teraz drzwi raz na 10 razy. Coś się blokuję w środku i teraz pytanie jak to ma być złożone aby to chodziło :/ Czy Ty miałeś taką sprężynkę jak pokazałem na fotce w poście wyżej ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 19 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6