Jak to jest ustawiłem klimatronik na 22 st. jade prosto leci ciepłe powietrze tak jak być powinno.
skręcam ostro w lewo leci lodowate ( a raczej takie jak na polu )
skręcam w prawo leci gorące jak cholera.
i tu pytanie czemu tak ?
ogólnie klimatronik sprawny zmieniając ustawienia wszystko działa jak należy.
jest jakiś tutek dotyczący niwelowania ( smarowania ) wiatraka nawiewu czy tez nie ma bo jak działa słychać popiskiwanie.
Zmiana temperatury na zakrętach
Strona 1 z 1
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
bula6595 napisał(a):jest jakiś tutek dotyczący niwelowania ( smarowania ) wiatraka nawiewu czy tez nie ma bo jak działa słychać popiskiwanie.
viewtopic.php?f=412&t=113299&hilit=pisk+wentylatora
a ktoś coś wie o tych zmianach temperatury ?
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Powiem tak . w 6 łączenia kanałów nawiewu są uszczelniane takimi paskami gąbek szukaj w tym problemu a po za tym wiatrak jest dosyć spory i podczas skręcania oddziałują pewne przeciążenia . u mnie było tak że podczas skręcania w lewo układ się rozszczelniał i z nawiewu w ogóle nie leciało powietrze tylko na nogi pasażera . tam gdzie miałem uszkodzone gąbki zakleiłem taśmą izolacyjną i problem ustąpił .
ok no to wiem gdzie teraz merdać powiedzcie mi jeszcze jakiś sposób żeby to zrobić bez rozkręcania deski rozdzielczej ? bo rozumiem ze można coś zrobić przez zdjęcie schowka ale to nie wszystko odsłania. czy po prostu pozostaje rozdarcie całego wnętrza ?
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
najpierw zdejmij schowek . odpal nawiew na max i szukaj czy gdzieś nie leci powietrze przez zużyte gąbki . a i weź poruszaj całym modułem nawiewu czy jest dobrze zamocowany ewentualnie posprawdzaj śruby . tak czy siak zdemontuj wiatrak (nie jest to trudne) wyczyść go i po sprawdzaj .
wiatrak dziś popsułem bo teraz hałasuje bardziej niż wczesniej
chyba z braku odpowiedniego smarowidła bo dałem smar grafitowy. nic wymyje i jeszcze raz złoże. silnik wiatraka cały w brązowym pyle ... śmierdzi. nie wiem czy nie kupie nowego silnika do niego bo wydaje sie być zużyty. co do całej konstrukcji wentylacji to siedzi dobrze na miejscu nie dygocze nigdzie i nie czułem żadnych przewiewów tam gdzi eich nie ma .. więc zonk pozostaje.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6