Ciagłe świecenie kierunkowskazów + niedziałający centralny zamek

Czy ktoś już się spotkał z ciągłym świeceniem kierunkowskazów?
W przypadku włączenia awaryjnych obydwie strony również świecą ciągłym światłem.
Czy może być coś innego niż moduł przerywacza (zlokalizowany za licznikami)?
Powyższe zawiodło po myjni wraz z ... zdaje się (już na stałe) modułem centralnego zamka.
Obecnie z kluczyka można otwierać otworzyć tylko drzwi kierowcy.
Brak reakcji na pilota fabrycznego i sterowanie od wewnątrz z drzwi + (już trochę słabiej) świecąca kontrolka otwartych drzwi.
Wcześniej po myjniach też miałem świecenie kontrolki otwartych drzwi. Czujniki otwarcia drzwi (4 szt) nie były przyczyną. Przechodziło jak coś wysychało.
Czy ktoś już próbował dostać się do modułu zamka centralnego w m6 polift? Zdaje się, że jest trochę demontażu wentylacji/klimatyzacji za prawym schowkiem?
Pozdrawiam,
PJ
W przypadku włączenia awaryjnych obydwie strony również świecą ciągłym światłem.
Czy może być coś innego niż moduł przerywacza (zlokalizowany za licznikami)?
Powyższe zawiodło po myjni wraz z ... zdaje się (już na stałe) modułem centralnego zamka.
Obecnie z kluczyka można otwierać otworzyć tylko drzwi kierowcy.
Brak reakcji na pilota fabrycznego i sterowanie od wewnątrz z drzwi + (już trochę słabiej) świecąca kontrolka otwartych drzwi.
Wcześniej po myjniach też miałem świecenie kontrolki otwartych drzwi. Czujniki otwarcia drzwi (4 szt) nie były przyczyną. Przechodziło jak coś wysychało.
Czy ktoś już próbował dostać się do modułu zamka centralnego w m6 polift? Zdaje się, że jest trochę demontażu wentylacji/klimatyzacji za prawym schowkiem?
Pozdrawiam,
PJ