sprawa nie jest prosta – ja bym zostawił i jeździł dalej. Prawdopodobnie powoli daje znać o sobie poduszka silnika, może ta najbliżej skrzyni biegów – i przenosi wibracje na lewarek ? może olej w skrzyni bardzo gęsty przy takiej temperaturze ?
ja jechałem kiedyś hyundai-em Terracanem – silnik coś ok 3.0 Diesel + manualna skrzynia, lewarek pozostawiony luźno w zależności od wrzuconego biegu latał od 0,5 – 2 cm – przód tył, wyglądało tak jakby żył własnym życiem

. Właściciel auta, stwierdził – póki jeździ to nie robię, innych efektów nie widział, auto po kolejnych 40.000km miało takie same objawy, później sprzedał je znajomemu, u którego byłem z tydzień temu – na blacie kolejne 20-30 tyś km – ale lewarek chodzi tak samo... zero dalszych problemów.
jak bardzo przeszkadza – wymień olej w skrzyni, albo jedź do fachowca od skrzyń u Ciebie w mieście – jak jest dobry to Twoją usterkę rozpozna jak zajedziesz na podwórko... heh – tak miałem z poprzednim autem, – zatarty wybierak – lewarek bardzo ciężko chodził – smarowanie 40zł.... wymiana na nowy (tylko z aso ponad 5000zl...)
powodzenia
