Podlaczenie wzmacniacza mazda 6

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 14:00

Witam wszystkich czytalem watki o podlaczeniu audio w mazdzie 6 ale mam troszke inne pytanie i mysle calkiem proste ale sprawiajace problem dla mnie, a mianowicie jak poporowadzic kabel od zasilania (akumulator) do bagaznika?? Moj problem polega na tym ze nie widze miejsca gdzie moglbym przedostac sie od akumulatora do srodka samochodu ;/ jesli ktos cos takiego robil albo wie jak to zrobic prosto prosze o podpowiedz :)

Pozdrawiam wszytskich :)
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Pioteq25 » 29 sie 2011, 16:13

Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 16:31

Bardzo ladnie zrobione :) naprawde gratulacje ale dalej nie widze rozwiazania na moj problem jak poprowadzic kabel zasilajacy od akumulatora ?? jakie rozwiazanie jest najlepsze ?? w ktorym miejscu najlepiej poporwdzic zasilanie ?? gdzie najlepiej przebic sie przez grodz ?? Z gory dzieki za wszelkie pomysly :)
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Pawciu » 29 sie 2011, 17:38

Pioteq25 napisał(a):<czytaj>
search.php

<lol> idealna podpowiedź, może i ja dodam swoją :) jest taki dział jak car audio i do góry wpisz sobie podłączenie zasilania lub wzmacniacza i kliknij szukaj :D a potem to już wystarczy <nauka> <lol> może tam coś znajdziesz powodzenia <spoko>
Pawciu
 

Postprzez Pioteq25 » 29 sie 2011, 17:54

Idealna odpowiedź, bo sam założyłem taki temat i opisałem w nim co i jak. Wystarczy go znaleźć zamiast powielać milion razy ten sam problem ;P

Ja mam poprowadzony przez gumę głównej wiązki w ścianie grodziowej za kolumną kierowniczą. Dalej przewód idzie lewym progiem. Sygnałówki ciągniesz kanałem środkowym, a głośnikowe prawym progiem.
Jak ktoś używa CB, to kabel antenowy jak najdalej od car audio.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 17:57

Uff czytalem szukalem ale wszyscy skupiaja sie na oryginalnym wzmacniaczu i sprzecie bose nie widzialem tam rozwiazania gdzie ktos podal by jak p[oprowadzic kabel od akumulatora do bagaznika dlatego pytam o to :( Mianowicie chodzi mi tylko o przeprowadznie przez grodz zreszta sobie poradze juz mam patent :) wiec jezeli ktos moze w kilku zdaniach opisac jak to zrobic bylbym wdzieczny :)
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 18:00

Dziaki za podpowiedz tylko teraz mam kolejne pytanie i przepraszam ze nie napisalem odrazu poniewaz autko ktore posiadam to anglik iwec u mnie bedzie tak samo czy cos sie zmieni ?? bo kierownica jest tu po drugiej stronie ;/ jesli ktos wie prowsze o odpowiedz :) z gory dzieki wszystkim :))
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Pawciu » 29 sie 2011, 18:05

Poczekaj za Igorem on będzie wiedział :)
Pawciu
 

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 18:06

Dzieki bede czekal na niego :))
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Pioteq25 » 29 sie 2011, 18:42

A co to zmienia, że anglik? Jak główna wiązka będzie nawet z prawej strony, w co wątpię, to i tak odwracasz kolejność prowadzenia kabli i gitara.
Tę grubą gumę musisz wpierw przebić, żeby zrobić otwór pod kable. Staraj się to zrobić jak najdalej innych przewodów. Ja pomagałem sobie długim śrubokrętem.
W bagażniku mam audio system radion 100.4 i wiem o czym piszę. Zero przydźwięków i zakłóceń jak zrobisz na dobrych kablach starannie.
W środkowym tunelu ciągniesz sygnałówki pod wykładziną i do tego ściągałem tylne siedzenia i prawe przednie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 19:54

Tak wlasnie chcailem zrobic od poczatku ale mam maly problem caly dzien kolo tego chodze i nic nie wykombinowalem;/ mianowicie w miejscu gdzie jest ta groba wiazka od strony silnika po drogiej stronie mam schowek po jego wyjeciu pod nim jest filtr i cala obudowa od klimatyzacji a obok niego pelno kabli i scianka metalowa nie widze tam tej wiazki tu mam problem ;/ jest jakies inne wyjscie z tego ??

EDIT:

Probowalem takze wejsc od strony nadkola przez wiazke kabli od drzwi ale tu tez klapa jest tam podwojna scianka z wyciszeniem nie ma wystarczajacej ilosci mijsca by sie tam przebic z tym kablem ;/ wiec jedyne roziwazanie jaki mi przychodzi do glowy to poszczenie kabla spodem co o tym myslicie jesli tak gdzie najlepiej
Ostatnio edytowano 29 sie 2011, 22:00 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze edytowac swoje posty, a nie pisac kolejne...
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

PostTen post został usunięty przez Gość 29 sie 2011, 22:00.
Powód: post pod swoim postem

Postprzez Pioteq25 » 29 sie 2011, 20:38

Spodem absolutnie tego nie rób. Nie znalazłeś tej głównej wiązki, czy nie ma miejsca?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Wojtek » 29 sie 2011, 21:00

Pioteq25 napisał(a):Spodem absolutnie tego nie rób.

dokladnie. tylko nie spodem <nie powiem>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dobrzyn22 » 29 sie 2011, 21:35

Spróbować możesz mniej więcej w miejscu oznaczonym na zdjęciu(w tym celu trzeba zdemontować wycieraczki i ten plastik na podszybiu,ale chyba łatwiej tędy,niż przy tej grubej wiązce pod spodem)
Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 21:59

Znalazlem wiazke ale nie ma jak tam przepchac tego kabla ;/
od strony silnika jest podejscie ale w srodku nie ma jak ;/
Jutro ogladne to podszybie tak jak pokazales na zdjeciu i zobacze co sie da zrobic jak tylko cos wykombinuje opisze. Jesli ktos jeszcze ma jakies pomysly to prosze o napisanie :) Wydaje sie ze taka prosta sprawa, jeden kabelek przeciagnac, a tu jednak nie takie proste ...
I prosze ludzi ktorzy pisza odrazu w pierwszym poscie czytaj ... czasem sami poczytajcie zanim napiszecie to innym :) pozdrawiam wszystkich :)
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Pawciu » 29 sie 2011, 22:37

No kurcze faktycznie ,jest co myśleć :) by rozwikłać to przejście – zwracam honor <peace> będę z ciekawością śledził ten wątek. Powodzenia <spoko>
Pawciu
 

Postprzez Wojtek » 29 sie 2011, 22:47

Musly napisał(a):Jutro ogladne to podszybie tak jak pokazales na zdjeciu i zobacze co sie da zrobic jak tylko cos wykombinuje opisze.

masz PW ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Musly » 29 sie 2011, 22:47

Spoko cos sie wykombinuje ale jedno jest pewne jak japoncy cos wymysla a do tego anglik przerobi po swojemu to tylko ciac sie..... :] :D :D :D
Musly
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 00:21
Posty: 10
Auto: mazda 6 2.0 diesel 143 km 2003

Postprzez Enduro » 30 sie 2011, 13:18

67igor1 napisał(a):
Pioteq25 napisał(a):Spodem absolutnie tego nie rób.

dokladnie. tylko nie spodem <nie powiem>

a niby dlaczego nie?!
kabel jest solidnienie zaizolowany, dodatkowo trzeba miejsca gdzie moze byc narazony na przycieranie, go doiziolowac na odp. charmonijkową izolacją i przymocować do elementów karoserii , tak aby zapobiec jego ruchom podczas jazdy. należy go oczywiście solidnie przymocować na całej dlugości aby nie wisiał, ni przycierał się czy miał kontakt z zawieszeniami, kołami i tłumikiem.
dodatkowo po zamontowaniu bezpośrednio przy akumulatorze odpowiedniego bezpiecznika dopasowanego do mocy wzmaka, wyeliminujemy ewentualne ryzyko zwarcia i jego konsekwencje np. spalenia auta.
ponadto podczas przyglądów i nie tylko możemy dość często kontrolować jego stan, co będzie raczej niemożliwe, jesli będzie on zabudowane wewnątrz auta.
ale to moje zdanie i nie należy się tylko nim sugerować.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6