Miga kontrolka immo i rozrusznik nie kręci

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tech-auto » 1 mar 2011, 09:50

Komputer naprawiony immo dziala autko odpala rewelacjia <rotfl> <jupi>
o przekazniku tez pamietalem <spoko>
pozdrawiam ;)
Tech-Auto
Początkujący
 
Od: 25 lut 2011, 17:51
Posty: 7
Skąd: Zielona Góra
Auto: MAZDA 6 Kombi 1,8 16v
2004 rok

Postprzez iso » 2 mar 2011, 09:58

to Masz szczęście , u mnie bcm nadaje się tylko do kosza, cały popalony, koszt nowego w aso 1590 zł,
na allegro nie znalazłem, porażka, zaczynam wątpić w niezawodność mazdy, peugeot 307 full wypas 8 lat jeżdzłem 0 problemów oprócz łączników stabilizatora 40 zł sz
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 20:05
Posty: 12
Auto: 02.2006 2.0D143 kM DPF
sport kombi

Postprzez zetek » 2 mar 2011, 10:31

iso napisał(a):to Masz szczęście , u mnie bcm nadaje się tylko do kosza, cały popalony, koszt nowego w aso 1590 zł,
na allegro nie znalazłem, porażka, zaczynam wątpić w niezawodność mazdy, peugeot 307 full wypas 8 lat jeżdzłem 0 problemów oprócz łączników stabilizatora 40 zł sz


Na pewno sam się nie spalił !!!!
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 15:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez iso » 2 mar 2011, 12:19

auto kpiłem 2 lata temu, serwisuje w salonie, wymieniłem oczywiście już podkładki pod wtryskami,teraz to, chyba sam sobie tego nie zrobiłem, a bezpieczniki są od czego? na szczęście mam jeszcze sicento !
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 20:05
Posty: 12
Auto: 02.2006 2.0D143 kM DPF
sport kombi

Postprzez Wojtek » 2 mar 2011, 15:57

iso napisał(a):u mnie bcm nadaje się tylko do kosza, cały popalony, koszt nowego w aso 1590 zł,
na allegro nie znalazłem, porażka, zaczynam wątpić w niezawodność mazdy


a moze poszukasz od anglika? :>
np. od tego?

viewtopic.php?f=5&t=112839

iso:
Prosze tez o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje <faja>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

PostTen post został usunięty przez Gość 18 mar 2011, 23:20.
Powód: podwojny temat

PostTen post został usunięty przez Gość 18 mar 2011, 23:21.
Powód: porzadki

Postprzez grzybis » 15 maja 2011, 11:36

Czesc,
mam cos jak w temacie ale troszke inne objawy. Bylo tak: wjechalem autkiem do garazu miesiac temu, wszystko bylo OK. Przez miesiac auto stalo nie uzywane. tydzien temu wsiadam i:
– przekrecam kluczyk w ON: wskazniki sie swieca
– przekrecam w start: rozrosznik nie kreci ale slysze charakterystyczne cyk,cyk,cyk (brzmi jak przekaznik)
– w rym tego cyk,cyk,cyk mruga lampka immo (czerwona lampka z kluczykiem w autku – to chyba immo? ;) )
– zmiana kluczyka na drugi nie pomaga
– zmierzylem napiecie na akku – wyszlo ok. 11,5 V

Pytanie, czy to 11,5V to moze byc za malo by uruchomic rozrosznik?
Czy jest cos co moge zrobic zanim wezwe kogos z kompem?

PS. Wczoraj ladowalem akku jakims shitowym psrostownikiem ale po calej nocy dalej jest 11,5V
Początkujący
 
Od: 15 cze 2010, 19:33
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: brak, ale chce kupic M6

Postprzez koyot39 » 15 maja 2011, 17:59

grzybis napisał(a):Pytanie, czy to 11,5V to moze byc za malo by uruchomic rozrosznik?
najszybciej to sprawdzisz podłączając INNY sprawny akumulator..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2011, 22:00
Posty: 32
Skąd: Walsall,UK
Auto: M6 2.0/147 2006

Postprzez grzybis » 21 maja 2011, 09:39

No i d...pa. Slychac tylko cyk, cyk, cyk.
Znacie kogos kto dojezdza do klienta z kompem? Gdzie nie dzwonie slysze..."nie swiadczymy takich uslug"
Początkujący
 
Od: 15 cze 2010, 19:33
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: brak, ale chce kupic M6

Postprzez agnostyk » 23 maja 2011, 11:13

kolego, do wymiany bateria – spróbuj odpalić od rozruchu, tylko musisz takowy znaleźć lub kogoś znajomego, kto taki ma. U mnie było podobnie...

Jadę sobie, zrobiłem 25 km z prędkościami 100-130 km/h, z włączonymi, oprócz świateł mijania, także CB, klimą i CD. Dojechałem do świateł w pewnym mieście – było czerwone. Gdy zapaliło się zielone, ruszyłem sobie z dwójki <glupek2> i oczywiście zdechł, bo jak miał nie zdechnąć, jak puszczałem sobie samo sprzęgło, jak to zazwyczaj robię na jedynce na równej nawierzchni lub z górki ( w klekocie norma ). Gdy chciałem zapalić szybko, znowu pamieć mnie zawiodła i zamiast powyłączać wszystko (w/w "pochłaniacze" prądu), to zostawiłem, a zegary zrobiły sobie teścik wskazówek, dyskotekę z kontrolek, cyk, cyk i <dupa> . Nawet odpalanie przez kable od innego klekota nic nie dało, dopiero rozruch od TIRów (z przeskokiem 12/24V) odpalił maszynę, ale do domu wracałem z wyłączonym wszystkim co się dało, nawet dmuchawą. Potem, bez jakiegokolwiek obciążenia, zapalał ledwo ledwo.

Wymieniłem baterię i jest malina. Pali jak nigdy, jakby go pod elektrownie podłączył, bez znaczenia czy z włączonymi "pochłaniaczami" prądu, czy bez, aż miło – wychodzi na to, że przez 2 lata ratowałem go, ładowałem, dolewałem wody destylowanej, aż wycisnąłem z niego ostatnie soki, bo nigdy mi tak nie odpalał jak teraz. 6,5 roku to i tak sporo wytrzymał (oryginał był, z 2004 roku, ze "skośnym" alfabetem, GS Nippon, czy jakoś tak).
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2011, 23:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez grzybis » 27 maja 2011, 09:43

Dzieki za podpowiedz, no ja wlasnie tez odpalalem od innego auta i d...pa...wiec pomyslalem co moze mi dac wymiana baterii, przeciez napiecie uzyskam takie samo...
No ale tak czy owak musze kupic nowa, dam znac czy potwierdzi sie to co piszesz
Początkujący
 
Od: 15 cze 2010, 19:33
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: brak, ale chce kupic M6

Postprzez grzybis » 27 maja 2011, 15:02

Kurde Agnostyk masz browara :)
Przed chwila podmienilem baterie na nowke i odpalil bez problemu.
100 lat bym myslal i bym nie wymysil, przeca odpalalem od innego auta...a tu prad rozruchu sie liczy...

Wielkie dzieki!!
Początkujący
 
Od: 15 cze 2010, 19:33
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: brak, ale chce kupic M6

Postprzez agnostyk » 31 maja 2011, 12:33

grzybis napisał(a):przeca odpalalem od innego auta


od innego auta czasami nic nie da, bo może mieć też słabą już baterie, a do tego dużo zależy od kabli jakie podpinasz (przeważnie te badziewia z hipermarketów nadają się do robienia za wieszak lub suszarkę na pranie). Tylko w pełni naładowany rozruch prawdę Ci powie, bo daje prąd jednemu źródłu, czyli Twojemu autu, ewentualnie włożenie drugiej dobrej baterii ;)
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2011, 23:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez radek999 » 21 paź 2012, 19:58

Cześć,

spotkał się ktoś z czymś takim ?

Dzisiaj rano odpalam maszynę, a tu nic – nie kręci , nie odpala, radio gra, kontrolki się świecą.

Co jest nienormalne:
* twardy pedał hamulca
* miga sobie HOLD (skryznia automatyczna)
* świeci się kontrolka trakcji
* przy przekręcaniu kluczyka nie słychać pompy paliwa
* świeci się i nie gaśnie kontrolka immobilizera

przejrzałem bezpieczniki, wszystkie są ok...., co to może być?? płyn jest, wszystko ok.. da sie to jakoś odpowietrzyć może?

dzięki

__ Grzyby odpisał w "Usuniętym" temacie (założyłem z kompletnie złym dziale ;) ) że to rozrusznik., co prawda nie podałem wtedy wszystkich objawów.. czy to immo? gdyby to był immo to pompa nie podaje już paliwa nawet ?

pzodrawiam
Początkujący
 
Od: 8 lut 2010, 15:04
Posty: 14
Auto: M6 GY, 2.0 benzyna automat 2003

Postprzez dobrzyn22 » 21 paź 2012, 20:22

przeniosłem do istniejącego wątku – przejrzyj go i daj znać, czy pomogło coś ;)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Mandey » 21 paź 2012, 21:08

radek999 napisał(a):Co jest nienormalne:
* twardy pedał hamulca
* świeci się kontrolka trakcji
* świeci się i nie gaśnie kontrolka immobilizera


1. Normalne – brak działania pompy hamulcowej{?}
2. Zaraz po przekręceniu stacyjki w pozycję ON powinna się zaświecić i po niedługim czasie zgasnąć.
3. Jeżeli świeci się ciągle, to coś jest nie tak, ponieważ powinna migać.
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 12 gru 2012, 20:48.
Powód: powielony post

Postprzez slav211 » 17 mar 2014, 12:09

Witam. mam mazde z 2006 roku. Niestety jeden z dwóch kluczyków nie działa :( Kluczyk typu scyzoryk plus mam zamontowany taki prostokatny pilocik do odcięcia. Kiedy wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pozycje On to kontrolka immobilisera zaczyna szybko migac i nie da sie odpalic auta. :( czy winny jest sam kluczyk czy ten mały pilocik od odcięcia?? Centralny zamek działa. Drugi kluczyk który posiadam działa bez zarzutu co chyba wskazuje na że uszkodzony jest ten drugi kluczyk. Prosze o pomoc
slav211
 

Postprzez olek550 » 23 wrz 2019, 08:34

Dzien dobry wszystkim,

od jakiegos czasu pojawil sie problem z uruchomieniem naszej "Mazgdzi" pomagalo doraznie poluzowanie klemy (–) na akumulatorze (wszystkie inne polaczenia kablowe sprawdzone). W ubieglym tygodniu co drugie ,trzecie uruchomienie nalezalo odpiac i ponownie zapiac kleme, a ze auto potrzebne od 4.30 codziennie, to mysle w wolny weekend poszukam problemu. Wczoraj posprawdzalem bezpieczniki ,polaczenia kablowe -wszystko w porzadku, autko odpalilo bez problemu kilka razy z rzedu, krotka wycieczka – bez problemu-ciesze sie -podjezdzam do domu gasze wnosimy manele do domu, wracam chce wjechac do garazu i cisza.
1. Kontrolki zapalaja sie wszystkie normalnie oprocz kontrolki ladowania ,ktora pojawia sie po ok. 5 sek.i krotkim tyk pod maska ,
2. kontrolka "Immo" po dwoch sekundach i tyk przekaznika pod maska i pulsuje w tempie 2-3 impulsow na 1 sek.,
3. radio nie zalacza sie jakkolwiek by sie nie probowalo,
4. rozrusznik kreci na krotko (po tej operacji kontrolka "Immo" swieci ) silnik sie nie uruchamia.
5. drugi kluczyk -reakcja taka sama.
Coz zatem padlo? <co?>

Mozna ominac "Immo" ?

Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 6 maja 2016, 20:09
Posty: 7 (0/1)
Skąd: Hagen NRW
Auto: Mazda 5 Exklusive 2005 silnik 2.0 MZR-CD 101kW/143KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6