Usterka gniazda zapalniczki – Rozwiązanie
1, 2
witam , kupiłem transmiter i chciałem go wyprubować ale niestety okzało sie ze nie działa gniazdo zapalniczki.
sprawdziłem bezpiecznik ten koło lewej nogi i bezpiecznik jest ok
co może być jeszcze przyczyną nedziałenia tego gniazda pozdro
sprawdziłem bezpiecznik ten koło lewej nogi i bezpiecznik jest ok
co może być jeszcze przyczyną nedziałenia tego gniazda pozdro
Ostatnio edytowano 1 mar 2013, 10:54 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 3 razy
Powód: Poprawiono temat
Powód: Poprawiono temat
- Od: 8 gru 2010, 21:29
- Posty: 17
- Skąd: kuj-pom
- Auto: mazda 6 ,2003 kombi ,diesel
robson124 napisał(a):co może być jeszcze przyczyną nedziałenia tego gniazda
Jesteś pewien że gniazdo jest zepsute czy że sam transmiter Ci nie działa?
Ja jak podłączyłem transmiter swojego czasu to mi nie działał, ale ogólnie gniazdo zapalniczki było OK.
Rozkręciłem wtyczkę pod +12V i okazało się, że bezpiecznik w gnieździe jest do kitu.
- Od: 30 lip 2009, 11:01
- Posty: 1112
- Auto: m6
robson124 napisał(a):no nie a jak sie do tego zabrac bo nie mam zielonego pojecia ,,, od niedawna mam 6 ke
tutaj masz link jak to wygląda wizualnie, pod Video: Removing the Cupholder Part II masz pokazane jak zacząć
http://web.archive.org/web/200711081318 ... &Itemid=49
Zaczynasz od energicznego wyjęcia koszyka na kubki, potem odkręcasz gałkę od zmiany biegów i po kolei, idąc od "kubków" wyjmujesz plastiki, mieszek itd. – wszystko jest na zatrzaski, aczkolwiek trzeba to zrobić energicznie, ale nie na chama. Na końcu wyjmujesz wewnętrzny pojemnik od zapalniczki i delikatnie sama zapalniczkę, całość, a tam ukazuje Ci się wszystko "na tacy" – kabelek do zapalniczki, żarówki itp. Jest na focie nr 3.
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
ujmę to tak – po wielokrotnym demontażu i montażu środkowego tunelu, z czasem zajmuje to czas maksymalnie do 1 minuty (oczywiście kończąc zabawę na zapalniczce) Reszta, to powiedzmy dodatkowe 5
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Powiem szczerze, że nigdy tego nie sprawdzałem, bo za każdym razem jak rozbierałem, to dobierałem się do żaróweczek od podświetlenia nawiewów i raz do anteny, ale w końcu do zapalniczki dochodzi przewód ze spinką, więc po jej odłączeniu od gniazda, możesz chyba na spokojnie próbować się do niego wpiąć miernikiem i sprawdzić.
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
wiem, że temat był poruszany kilkakrotnie, sprawdzałem przez wyszukiwanie, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
zauważyłem nie działające gniazdo zapalniczki jak chciałem podłączyć kabel od nawigacji, który już wcześniej wielokrotnie podłączałem. sprawdziłem bezpieczniki i okazało się, że jest przepalony, więc włożyłem nowy, sprawdzam, nadal nie działa, patrzę na bezpiecznik, przepalony. rozebrałem tunel środkowy i sprawdziłem, nie wygląda, żeby cokolwiek mogło być nie tak, no chyba, że jak mi serwis poprawiał naciąg ręcznego, to odwrotnie włożyli blaszki do kostki, ale z tego co pamiętam przy takiej elektryce, akurat zasada jest taka, że jeden plus drugi minus. tak czy siak sprawdzilem i wszystko jest ok. z podłączeniem.
czy ktoś miał podobny problem? Może to wiązka? Chyba nie zostaje mi nic innego jak udać się do serwisu. Chyba, że ktoś zna jakiegoś elektryka magika, co mi to sprawdzi i naprawi niedrogo, ale porządnie.
dzięki!
lerman
zauważyłem nie działające gniazdo zapalniczki jak chciałem podłączyć kabel od nawigacji, który już wcześniej wielokrotnie podłączałem. sprawdziłem bezpieczniki i okazało się, że jest przepalony, więc włożyłem nowy, sprawdzam, nadal nie działa, patrzę na bezpiecznik, przepalony. rozebrałem tunel środkowy i sprawdziłem, nie wygląda, żeby cokolwiek mogło być nie tak, no chyba, że jak mi serwis poprawiał naciąg ręcznego, to odwrotnie włożyli blaszki do kostki, ale z tego co pamiętam przy takiej elektryce, akurat zasada jest taka, że jeden plus drugi minus. tak czy siak sprawdzilem i wszystko jest ok. z podłączeniem.
czy ktoś miał podobny problem? Może to wiązka? Chyba nie zostaje mi nic innego jak udać się do serwisu. Chyba, że ktoś zna jakiegoś elektryka magika, co mi to sprawdzi i naprawi niedrogo, ale porządnie.
dzięki!
lerman
lerman
- Od: 26 kwi 2010, 21:48
- Posty: 10
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda 6, diesel, rocznik: 2005, kombi
Spruboj od przeczyszczenia samego gniazda.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
lerman napisał(a):wiem, że temat był poruszany kilkakrotnie, sprawdzałem przez wyszukiwanie, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
odpowiedzi nie ma jeszcze, ale temat o gniezdzie istnieje...
lacze watki...
a w sprawie usterki:
zdemontuj konsole srodkowa i odepnij wtyczke od gniazda zapalniczki... nastepnie wymien bezpiecznik na nowy i sprawdz czy sie nie spali...
jezeli nie, to gniazdo zapalniczki ma zwarcie... czesty przypadek...
Ps.
Prosze uzupelnienic profil uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
lerman napisał(a):67igor1 – dzięki za odpowiedź.
sprawdzę w najbliższy weekend.
prosze bardzo , no i czekamy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):lerman napisał(a):67igor1 – dzięki za odpowiedź.
sprawdzę w najbliższy weekend.
prosze bardzo , no i czekamy...
jeszcze r
67igor1 napisał(a):lerman napisał(a):wiem, że temat był poruszany kilkakrotnie, sprawdzałem przez wyszukiwanie, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
odpowiedzi nie ma jeszcze, ale temat o gniezdzie istnieje...
lacze watki...
a w sprawie usterki:
zdemontuj konsole srodkowa i odepnij wtyczke od gniazda zapalniczki... nastepnie wymien bezpiecznik na nowy i sprawdz czy sie nie spali...
jezeli nie, to gniazdo zapalniczki ma zwarcie... czesty przypadek...
Ps.
Prosze uzupelnienic profil uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
wielkie dzięki raz jeszcze za podpowiedź.
okazało się dokładnie to co napisałeś.
jak auto było w serwisie (poprawiali mi hamulec ręczny), musieli mi najwidoczniej zdemontować panel środkowy wraz z wymontowaniem zapalniczki w jakiś dziwny sposób, bo między tymi dwoma blaszkami, które wchodzą w kostkę nie było żadnej podkładki/przekładki, którą znalazłem gdzieś na dole w okolicach skrzyni biegów. zamontowałem wszystko i działa.
pozdrawiam!!!
lerman
- Od: 26 kwi 2010, 21:48
- Posty: 10
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda 6, diesel, rocznik: 2005, kombi
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6