Usterka gniazda zapalniczki – Rozwiązanie
1, 2
blau napisał(a):Ile razy próbuję ją założyć to po dopchnięciu plastiku wtyczka się wypina
przeciez jak to zlozysz, to diabel tego nie rozlaczy... tak to trzyma... i nie bardzo mozna ja zlozyc zle...
...chyba, ze cos jest rozwalone...
ps. blau, polaczylem z istniejacym watkiem... na drugi raz uzyj szukajki
ps.2. no to czekamy na zdjecia...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Cześć,
no zdjęcia Ci nie pokażę, bo zima, a nie robiłem jak składałem.
Musisz wyjąć ten cały metal gniazda zapalniczki z obudowy popielniczki (oczywiście mając wszystko skręcone) i najpierw wkładasz popielniczkę do tunelu głównego, a dopiero na końcu na wcisk wsuwasz samo gniazdo zapalniczki, aż usłyszysz 'klik'.
Też mi to trochę zajęło, ale się udało.
Tylko teraz zima, więc jeśli nie masz garażu, to odradzam na siłę wciskanie, uciskanie, bo Ci po prostu pęknie plastik.
Pozdrawiam,
Łukasz
no zdjęcia Ci nie pokażę, bo zima, a nie robiłem jak składałem.
Musisz wyjąć ten cały metal gniazda zapalniczki z obudowy popielniczki (oczywiście mając wszystko skręcone) i najpierw wkładasz popielniczkę do tunelu głównego, a dopiero na końcu na wcisk wsuwasz samo gniazdo zapalniczki, aż usłyszysz 'klik'.
Też mi to trochę zajęło, ale się udało.
Tylko teraz zima, więc jeśli nie masz garażu, to odradzam na siłę wciskanie, uciskanie, bo Ci po prostu pęknie plastik.
Pozdrawiam,
Łukasz
lerman
- Od: 26 kwi 2010, 21:48
- Posty: 10
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda 6, diesel, rocznik: 2005, kombi
A u mnie trochę inna sprawa. Jak podłączam coś do gniazda zapalniczki i trochę się odegnie wtyczka w którąś stronę to od razu daje zwarcie w gnieździe bo styka się taka cienka blaszka (2mm) z blaszką obudowy. Wtedy tylko śrubokręt oderwanie "przyspawanej" blaszki, wymiana bezpiecznika i jest ok. Czy ktoś miał podobnie? Można tą odginającą się blaszkę po prostu wyciąć?
P.S.
Tak jak mówi lerman gniazdo zapalniczki trzeba montować na końcu, bo wtyczka haczy i się wypina, ale ciężko jest wyjąć samo gniazdo z tunelu. Mi się już udaje wcisnąć delikatnie tunel bez demontażu gniazda, ale to wymaga treningu i cierpliwości.
P.S.
Tak jak mówi lerman gniazdo zapalniczki trzeba montować na końcu, bo wtyczka haczy i się wypina, ale ciężko jest wyjąć samo gniazdo z tunelu. Mi się już udaje wcisnąć delikatnie tunel bez demontażu gniazda, ale to wymaga treningu i cierpliwości.
- Od: 28 lis 2009, 19:55
- Posty: 12
- Skąd: Bydgoszcz/Warszawa/Grudziądz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 136KM 04r sedan
Ma ktoś może działający link?agnostyk napisał(a):robson124 napisał(a):no nie a jak sie do tego zabrac bo nie mam zielonego pojecia ,,, od niedawna mam 6 ke
tutaj masz link jak to wygląda wizualnie, pod Video: Removing the Cupholder Part II masz pokazane jak zacząć
http://web.archive.org/web/200711081318 ... &Itemid=49
Zaczynasz od energicznego wyjęcia koszyka na kubki, potem odkręcasz gałkę od zmiany biegów i po kolei, idąc od "kubków" wyjmujesz plastiki, mieszek itd. – wszystko jest na zatrzaski, aczkolwiek trzeba to zrobić energicznie, ale nie na chama. Na końcu wyjmujesz wewnętrzny pojemnik od zapalniczki i delikatnie sama zapalniczkę, całość, a tam ukazuje Ci się wszystko "na tacy" – kabelek do zapalniczki, żarówki itp. Jest na focie nr 3.
- Od: 16 lis 2012, 21:21
- Posty: 27
- Skąd: WPN
- Auto: Mazda 6 '04 2.0 136KM
Dzięki wielkie!
Tak jak podejrzewałem, poprzedni właściciel źle składał wtyczkę zaplaniczki. Problem rozwiązany
Tak jak podejrzewałem, poprzedni właściciel źle składał wtyczkę zaplaniczki. Problem rozwiązany
- Od: 16 lis 2012, 21:21
- Posty: 27
- Skąd: WPN
- Auto: Mazda 6 '04 2.0 136KM
Odświeżam temat, podobnie jak osoba która założyła wątek. Kupiłem transmiter i zorientowałem się że nie działa mi gniazdo zapalniczki(wcześniej nie używałem w ogóle). Przeczytałem wcześniejsze wpisy i wczoraj ściągnąłem panel do poziomu gniazda zapalniczki. Moje spostrzeżenia: kabel do zapalniczki wsadzony prawidłowo, zauważyłem że nie działa tez lampka popielniczki, podejrzewam że wina leży gdzieś głębiej. Bo skoro piszecie że bezpiecznik jest ten sam co od radia to od razu go wykluczyłem gdyż radio podobnie jak cała elektryka działa bez zarzutu. Mazda 6 2004 rocznik. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie mam dalej dłubać? Być może coś przeoczyłem czytając wasze wpisy. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
- Od: 10 lip 2014, 09:20
- Posty: 4
- Skąd: Wronki
- Auto: Mazda 6 1.8 Kombi 2004
Mi również nie działa gniazdo zapalniczki ale pozostała reszta radio oraz cały panel chodzi bez zarzutu. A jeszcze jedna sprawa jest taka,że ja nie mam zapalniczki na kostkę tylko na dwa osobne kabelki i nie wiem co może być winą.... :/ Pomocy a gdzie mam szukać te bezpieczniki w sensie na które patrzeć?
Dodam bo mi się przypomniało,że widziałem lekki dymek jak mi się wydobył z tego gniazda. Mam nadzieję,że mi się instalacja nie spaliła Wtedy zabrałem i odłączyłem te dwa kabelki od gniazda i nie pamiętam jak były połączone .... :/
Dodam bo mi się przypomniało,że widziałem lekki dymek jak mi się wydobył z tego gniazda. Mam nadzieję,że mi się instalacja nie spaliła Wtedy zabrałem i odłączyłem te dwa kabelki od gniazda i nie pamiętam jak były połączone .... :/
Szkoda, że nikt nie odpowiedział koledze na stosunkowo proste pytanie – wewnętrzna skrzynka bezpieczników – bezpiecznik nr 10 (CIGAR).
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6