Ukryte opcje komputera "trip computer" i jego obsługa – wykaz na str.1.
Byc moze ktos ingerowasł ale przebieg jest na 100% oryginał, pozatem wariowanie ma inne podloze niz zegary te byly na probe wymieniane i nadal wariowaly nawet te nowe, a co do wychodzenia to juz wiem ze wychodza poza skale i to praktycznie do okola blisko polowy zegara czyli 1/4 za 6.
Wielka miłośc, wielkie marzenie i piękna sama w sobie – Mazda 6.
Nadal nie wiem niestety jak sie przestawia ustawienia pokazujące się w poszczególnym momencie (czym i jak sie je zmienia), co do zegarów to u mnie wali do końca i zatrzymuje sie predkosciomierz na troszke ponad 60km/h zas obrotomierz na troszke ponad 3tys obr, i tak zostaje az do zmiany funkcji, reszta wskazówek do konca i wraca, jak to wyglada u was. Zastanawia mnie takze ze po nr 18 na "on" wskazkuje nr 22 gdzie pokazuje sie 046 i 6 migota jakby 5 przchodziło w 6.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Wielka miłośc, wielkie marzenie i piękna sama w sobie – Mazda 6.
u mnie zegary mają takie same wychylenia jak opisujesz a pod numerem 22 prawie zawsze świeci 100-101 lub 72-73
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
Widocznie nie chciało Ci się poczytać wcześniejszych postów. Wszytko tam znajdziesz. Możesz jedynie skorygować spalanie klawiszem INFO.Wojo napisał(a):Nadal nie wiem niestety jak sie przestawia ustawienia pokazujące się w poszczególnym momencie
słuchajcie z tym komputerem po przestawieniu (spalanie +10%) to jakaś straszna lipa.
Wychodzi ze palę jakies 8.2 w miescie a w trasie 7.1. Do tej pory moje oko cieszyły cyfry z zakresu 5,8-6,7 l/100km
Co ja teraz Żonie powiem? A kolegom? Wszyscy myślą że poniżej 7 schodzę a tu niiii....
a tak na powaznie – bardzo dobra funkcja dziękuje!
Wychodzi ze palę jakies 8.2 w miescie a w trasie 7.1. Do tej pory moje oko cieszyły cyfry z zakresu 5,8-6,7 l/100km
Co ja teraz Żonie powiem? A kolegom? Wszyscy myślą że poniżej 7 schodzę a tu niiii....
a tak na powaznie – bardzo dobra funkcja dziękuje!
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
No no lipa po całoscizooomzooom napisał(a):z tym komputerem po przestawieniu (spalanie +10%) to jakaś straszna lipa




Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
No no....domin1979 napisał(a):No i kumplowi można pokazać


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
U mnie wcześniej troszkę zaniżał. Potem zmieniłem na +10 i wskazania były zawyżone o litr na 100km, a jak miałem jeszcze troche ponad ćwiartkę baku, pokazywał, że moge przejechac tylko 60mil. Teraz zmieniłem na +5, zobaczę czy bedzie ok.
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
U mnie było identyko. Po przestawieniu na +15 po 600 km komp zawyżył o 0.4, czyli tu za dużo. Wrzuciłem z powrotem +10 i zobaczę po tym tankowaniu.zdzich44 napisał(a):W moim przypadku ustawienie +10 ciągle zaniża 0.4l/100km, przed przestawieniem 0.7-0.8l. Około 30-40% przejazdów to miasto.
Nadal +10 i wynik idealny: komp 6.4l/100km a dystrybutor 6.38l/100km. Ale tym razem więcej przejazdów w trasie niż ostatnio.
P.S. 3200km na polskim ON i SCV jeszcze działa

P.S. 3200km na polskim ON i SCV jeszcze działa

zdzich44 napisał(a):P.S. 3200km na polskim ON i SCV jeszcze działa oczko jupi
Myślę, że te nowe serie poprawili, z drugiej strony mi padł po 115 tys. to znowu nie tak mało, ktoś może 10 lat jeździć żeby taki przebieg wykręcić.
W Twoim modelu juz chyba mozna , zapytaj Tomka na Dęblinskiej.Myjk napisał(a):Szkoda że nie da się wł/wył. brzęczyka pasów...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6