Bliźniaczy element czyli pompka jest niżej. Znajdę jakieś foto do zobrazowania
Webasto-problemy i pytania związane z ogrzewaniem postojowym
Tak, ale tylko chwile, raz na dogrzanie silnika po jakiś 5-10 min, jak jest około 50 stopni. To jest tylko kilka sekund, jakby ta turbinka w środku przestawała na chwilę zasysać powietrze. Ale sadzi dymem z niego i z rury wydechowej webasta, biały, gęsty, gryzący dym.
No właśnie tak to wygląda, z tym że ta dmuchawa w momencie jak się rozpali zaczyna działać, bo widać jak spaliny są zasysane. Jutro zrobię filmik. Problem jest jakby zbyt późne jej załączanie lub przerwa w działaniu.
Możliwe że to tak jak piszesz, sorki bo ja chyba nie pomogę zbytnio.
Przejrzałem trochę i odświeżyłem informacje, prawdopodobnie myliłem się twierdząc że zwykłe Webasto jako dogrzewacz silnika posiada pompkę wymuszającą obieg płynu chłodniczego... więc poprawiam się i twierdzę że zwykłe Webasto nie posiada pompki, więc sorki

Przejrzałem trochę i odświeżyłem informacje, prawdopodobnie myliłem się twierdząc że zwykłe Webasto jako dogrzewacz silnika posiada pompkę wymuszającą obieg płynu chłodniczego... więc poprawiam się i twierdzę że zwykłe Webasto nie posiada pompki, więc sorki

IDS'em nie odczytasz.
Przedstawiam moje spostrzeżenia na podstawie wizyt w serwisach webasto, telefonach do innych serwisów i kilku godzinach spędzonych na forach:) Może zaoszczędzi Ci czasu i pieniędzy.
Jest prosty interfejs do zrobienia samemu na elektroda.pl.
Wpinasz go bezpośrednio w webasto jeśli masz dogrzewacz lub w pin przy "jajku" jeśli masz pełne ogrzewanie postojowe, potem pod com do kompa i thermo testem sprawdzasz.
Przedstawiam moje spostrzeżenia na podstawie wizyt w serwisach webasto, telefonach do innych serwisów i kilku godzinach spędzonych na forach:) Może zaoszczędzi Ci czasu i pieniędzy.
Jest prosty interfejs do zrobienia samemu na elektroda.pl.
Wpinasz go bezpośrednio w webasto jeśli masz dogrzewacz lub w pin przy "jajku" jeśli masz pełne ogrzewanie postojowe, potem pod com do kompa i thermo testem sprawdzasz.
To właściwie nie jest taki normalny filterek, rozbierałem go, tam jest w środku otwór, zaślepiony na końcu, i wloty takie szczelinowe. Nie ma żadnych elementów filtrujących, przepływ powietrza jest niczym nie zakłócany.
Wystarczy ci THERMO TEST odostepny i kabelek z grupy VW za pare złotych
http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-v ... 66671.html
i masz mozliwosc pełnej diagnostyki pieca .Podłaczasz pod W-BUS czyli 1 pin w 6 pinowej wtyczce pieca tam gdzie wysterowanie jajkiem lub pilotem ,ewntualnie pod jajko jak masz .

i masz mozliwosc pełnej diagnostyki pieca .Podłaczasz pod W-BUS czyli 1 pin w 6 pinowej wtyczce pieca tam gdzie wysterowanie jajkiem lub pilotem ,ewntualnie pod jajko jak masz .
Mam taki kabelek. Czyli łączę do OBD zasilanie z masą, i 1 pin z kostki webasta pod który pin OBD, K? Kabelek na zdjęciu poglądowy, chodzi mi o pinout.

Znalazłem taki opis, wynika że K:

I wynika z tego że pod czerwony, z numerem 2.

Znalazłem taki opis, wynika że K:

I wynika z tego że pod czerwony, z numerem 2.
kulca napisał(a):od który pin OBD, K
Webasto nie ma wyjścia w ODB. O ile dobrze zrozumiałem twój post.
Musisz się bezpośrednio do pieca podłączyć albo do zegarka o ile go masz.
viewtopic.php?p=1821717#p1821717
Masz racje webasto nie ma wyjscia obd chyba ze sami mozemy podciagnac przewód z pinu 1 w piecyku do 7 w złaczu diagnostycznym w którym jest juz przewód do komunikacji z innymi sterownikami trzeba sie do niego dopiac .
Na 100% W-BUS jest na pinie 1 niedawno rozbudowywałem swój piec do ogrzewania postojowego miałem małe problemy bo nie odpalał i testowałem go THERMO TESTEM ,okazało sie ze uszkodzony był zegarek który kupiłem w uzywce /zerknij do mojego postu/ 
Chciałbym i na swoje webasto zerknąć.
Czy każde Termo Top można takim interfejsem zdiagnozować?
Czy do diagnozy wystarczy jakikolwiek interfejs OBD2 czy musi być ten VAG?
One się jakoś czymś wyróżniają czy jak znajdę jakiś z opisem VAG to będzie dobry?
btw. wg manuala do diagnozy jest pin 2.
Ten pin był tylko do wersji z RS stąd? http://members.chello.nl/~t.bloem/defen ... ating.html
A za pomocą tago VAG'a komunikacja jest przez pin 1 czy coś innego jest przyczyną?
Ja mam zegar 1530 i nie mam zdalnego uruchamiania, tylko na konkretną godzinę.
Czy każde Termo Top można takim interfejsem zdiagnozować?
Czy do diagnozy wystarczy jakikolwiek interfejs OBD2 czy musi być ten VAG?
One się jakoś czymś wyróżniają czy jak znajdę jakiś z opisem VAG to będzie dobry?
btw. wg manuala do diagnozy jest pin 2.
Ten pin był tylko do wersji z RS stąd? http://members.chello.nl/~t.bloem/defen ... ating.html
A za pomocą tago VAG'a komunikacja jest przez pin 1 czy coś innego jest przyczyną?
Ja mam zegar 1530 i nie mam zdalnego uruchamiania, tylko na konkretną godzinę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6