Dołożenie kontrolki niskiego stanu płynu w zbiorniku spryskiwacza.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Enduro » 24 sty 2010, 16:25

arius napisał(a):Tylko dlaczego ta wtyczka ma 4 piny? i jak się ewentualnie pompkę do spryskiwaczy reflektorów podpina? :>
czy czujnik ma też wtyczkę z 4 pinami?

dwa piny w tej 4 stykowej wtyczce sa od czujnika stanu wody
a dwa pozostale od pompki wysokiego cisnienie od Xenonow
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arius » 25 sty 2010, 15:10

Enduro napisał(a):dwa piny w tej 4 stykowej wtyczce sa od czujnika stanu wody
a dwa pozostale od pompki wysokiego cisnienie od Xenonow
pozdr.
E.


To jak, jedna wtyczka do dwóch urządzeń?
czy jakiś rozgałęźnik jeszcze potrzebny?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 20:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Enduro » 25 sty 2010, 15:54

arius napisał(a):
Enduro napisał(a):dwa piny w tej 4 stykowej wtyczce sa od czujnika stanu wody
a dwa pozostale od pompki wysokiego cisnienie od Xenonow
pozdr.E.

To jak, jedna wtyczka do dwóch urządzeń?
czy jakiś rozgałęźnik jeszcze potrzebny?

tak!
nie!
-generalnie originaly wtyk zalatwia sprawe,
w innym przypadku trzeba kilka minut z miernikem popracowac..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez celnikp » 26 sty 2010, 00:03

Jutro postaram się zrobić zdjęcia kostki od czujnika i pompki spryskiwaczy świateł i opisać jaki pin jest od czego.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2009, 01:17
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Trójmiasto
Auto: była M6 GG jest GH 2.5 Dynamic

Postprzez kixi4 » 27 sty 2010, 15:11

w tej wtyczce są cztery przewody, dwa są koloru czarnego – masy, jeden koloru brązowego z białym paskiem do czujnika poziomu płynu spryskiwaczy i ostatni przewód jest to przewód + do napędzania dodatkowej pompki spryskiwaczy reflektorów(xenon) w którym napięcie pojawia się po przyciśnięciu przycisku spryskiwania reflektorów (wystarczy dokupić taki przycisk jeśli ktoś chce mieć spryski, a instalacja jest już gotowa, po wyjęciu zaślepki w kabinie jest wtyczka pasująca do przycisku).
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 22:14
Posty: 107
Skąd: kalisz
Auto: Mazda5 Sport 2.3i 166KM A/T 2006

Postprzez Wojtek » 5 lut 2010, 00:47

arius napisał(a):
67igor1 napisał(a):Wiesz ile kosztuje oryginal?

230zł jaremko ASO Mazda
215zł team ASO Mazda
jeżeli chodzi o nowe
z enduro rozmawiałem i może nawet pohandlujemy.
ale jakbym dobrał odpowiedni zamiennik, mogli by skorzystać na tym inni,


W UK kosztuje on 170zl (w przeliczeniu oczywiscie) ;)
I co wazniejsze jest z wtyczka
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez arius » 19 lut 2010, 13:28

dlaczego w Polsce przy niższych zarobkach, wszystko jest droższe?
Może mi to ktoś wytłumaczyć. <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 20:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Enduro » 19 lut 2010, 14:23

arius napisał(a):dlaczego w Polsce przy niższych zarobkach, wszystko jest droższe?
Może mi to ktoś wytłumaczyć. <glupek2>

tego nikt nie potrafi,raczej!
nawet przedstawiciel Forte-Pl. probowal na tym forum,
ale klamal jak telewizor za komuny..
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 19 lut 2010, 22:58

W sumie jak ktos chce wykonac czujnik poziomu plynu spryskiwacza tanim kosztem...
... mozna by zalozyc cos takiego:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

– tanie
– wymiary male
– mie ma sie co popsuc
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Enduro » 20 lut 2010, 11:55

67igor1 napisał(a):....– mie ma sie co popsuc

w produktach "Made in china"
zawsze moze sie cos popsuc...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arius » 20 lut 2010, 18:20

w pracy mam podobne honeywell'a. :). W maszynie średnio wytrzymuje jakieś pół roku, ale jest dosyć intensywnie wykożystywany.
Przeważnie kontaktrony padają w tych czujnikach, nic innego tam nie ma. (blaszka która się wygina jak działa na nią magnes stały)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 20:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Wojtek » 21 lut 2010, 02:05

arius napisał(a):w pracy mam podobne honeywell'a. :). W maszynie średnio wytrzymuje jakieś pół roku, ale jest dosyć intensywnie wykożystywany.
Przeważnie kontaktrony padają w tych czujnikach, nic innego tam nie ma. (blaszka która się wygina jak działa na nią magnes stały)


Przeciez to ty pytales o "tanszy" zamiennik... :| ... tanszy – a co za tym idzie prawdopodobienstwo usterki jest wieksze. Choc niekoniecznie ;)
Mozesz wydac od 170 do 280 PLN za oryginal lub pare zlotych na zastepczy – np. taki jak podalem. Uwazam, ze jest to tania alternatywa dla kogos, kto nie chce wydawac fortuny, a chce miec sygnalizacje rezerwy plynu w zbiorniku.

Ps. Chinszczyzny – a pokazcie mi czego oni nie produkuja <rotfl>. Prosze pamietac, ze prawie wszystkie markowe rzeczy tam powstaja... :D
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Enduro » 21 lut 2010, 02:26

67igor1 napisał(a):....Uwazam, ze jest to tania alternatywa dla kogos, kto nie chce wydawac fortuny, a chce miec sygnalizacje rezerwy plynu w zbiorniku.........
Ps. Chinszczyzny – a pokazcie mi czego oni nie produkuja <rotfl>. Prosze pamietac, ze prawie wszystkie markowe rzeczy tam powstaja... :D

zgadzam się a kolega ma co do produktów
Made in china absolutnie racje..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arius » 23 lut 2010, 16:11

Nie wiedziałem że taki będzie pasował. Czujniki które posiadam są wyprodukowane w United Kingdom. I dla mnie jest to najtańsza wersja, bo darmowa. :). <spoko>
Tylko w którym miejscu ten czujnik zamontować żeby pokazywał jak trzeba? <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 20:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Enduro » 23 lut 2010, 18:47

arius napisał(a):Nie wiedziałem że taki będzie pasował. Czujniki które posiadam są wyprodukowane w United Kingdom. I dla mnie jest to najtańsza wersja, bo darmowa. :). <spoko>
Tylko w którym miejscu ten czujnik zamontować żeby pokazywał jak trzeba? <co?>

nisko ale nie za nisko..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arius » 3 mar 2010, 13:26

zmiana planów, założę czujnik pojemnościowy, nie będzie trzeba dziurawić zbiornika. Przykleję go do niego, lub przypnę na jakąś opaskę. Kwestia tylko dodania jednego przewodu z dodatkowym zasilaniem. Nie zakładam pompki spryskiwacza, więc zrobię sobie mostek tam gdzie powinien być przycisk i już będzie stałe napięcie zasilania. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 20:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez quai69 » 23 mar 2011, 00:39

Witam wszystkich.
Również podłączyłem sobie taki czujnik, i w sumie wszystko gra, ale pojawiło się pewne ale. Przez jakiś czas zastanawiałem sie dlaczego te dwa kable pod kierownicą nie są równego koloru skoro miała by być tam tylko przerwa w obwodzie. A więc po dłuższych przemyślaniach jak i po wynikach w podłączeniu owego czujnika w zbiorniczku gdy nie było za dużego poziomu płynu do szyb, ci jest odziwo ważne, informuję że przerwa w obwodzie w słupku symbolizuje brak sterownika sygnału diody. Jest to takie małe coś elektronczego, które odbiera sygnał z czujnika płynu i decyduje czy zapalić diode na liczniku czy też nie. Bo jak zaóważyliście przy niskim stanie płynu, i przy troche zakrętaśnej drodze dioda włącza się i wyłącza się, co jest troche denerwujące, chyba że to komuś nie przeszkadza. Ale reasumując, owe urządzenie załącza diode przy dłuższym sygnale braku płynu (obwód zamknięty) lub wyłącza diode wtedy gdy uzupełnimy płyn i przez dłuższy czas obwód będzie otwarty. więc jeszcze coś brakuje do tego obwodu. Chciałbym tylko podkreślić że to jest informacja, nie jest to problem.
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 22:36
Posty: 4
Skąd: ballymena
Auto: mazda6 2.0 diesel 136 KM 2005 kombi

Postprzez Elmerwawa » 7 paź 2011, 19:18

Odkopie trochę temat czy można wykorzystać któryś z tych czujników płynu spryskiwaczy które są na zdjęciach ? są łatwo dostępne i tanie Opel około 70zł zaś VW od 6 do 120zł
Opel: Obrazek

grupa VW Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez Enduro » 7 paź 2011, 19:25

jeśli takie miały zadanie pierwotnie no i są sprawne, to na pewno tak..
zasada działania jest dość prosta tzn. brak wody= przejście przez czujnik= info na licznik.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Elmerwawa » 7 paź 2011, 19:31

Sprawne muszą być podane ceny tyczą się nowych czujników, o ile chodzi o ten oplowski to też mi się wydaje że raczej nie powinno być problemów bo jest pływakowy zaś ten drugi ?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6