siłowniki klapy bagażnika M6
Odświeżę nieco temat. Czy ktoś znalazł jakieś nowe dobre zamienniki do M6 HB? Bo na allegro same używki, lub wątpliwej jakości nowe zamienniki. Czy po prostu kupić używki i liczyć na to, że będą dobre? 
Witam , widze ze kolega dobrzyn ma ten sam problem co ja mialem 2 tygodnie temu otóz mnie tez sie tak ulamal silownik jak tobie ze kulka zostala w silowniku ,szukalem silownikow razem z ta metalowa czescia ktora sie przykreca do karoserii ale nigdzie w sklepach nie wystepuje z tym a wiec musialem odzyskac ta czesc z silownika.A wiec uzylem szlifierki i udalo mi sie naciasc silownik tak aby w calosci odzyskac owy uchwyt przy drugim silowniku musialem zrobic to samo bo sam pekl po 2 dniach od zalozenia nowego.Ale zeby bylo smiesznie to zauwazylem ze w klapie tam gdzie sie wkreca sama kulke do montazu silownika strasznie mi sie poddaje blacha i sie wygina kulka i silownik sie wypina!!! Bylem u znajomego blacharza- lakiernika aby doradzil mi co zrobic , opcja byla taka zeby wspawac nowa nakretke z podkladka ale to sa koszty bo szyba znajduje sie przy tej kulce w bliskiej odleglosci i podczas spawania mogla by peknac szyba wiec doszedlby koszt wyciecia tylnej szyby plus ponowwne wklejenie jej wiec ta opcja wydala mi sie zbyt kosztowna ale znalazlem drugi sposob duzo tanszy otoz kupilem tubke chemii za 40 zloty ktora wiaze wszystko ze wszystkim i wciagu 1h zalezy od temperatury zewnetrznej czym wyzsza tym szybciej stygnie. Po obydwu stronach wstrzyklem po pol tubki i wkrecilem kulki ustawiajac je wczesniej tak jak maja byc aby silownik nie wyskakiwal , po paru godzinach zalozylem silowniki i blacha juz mi sie nie poddaje. 
Nawiazujac do blachy w mazdzie to tragedia aby auto w tym wieku mialo takie problemy noi trzeba smarowac te kulki bo takto zardzewnieje i wkoncu pekna jak mi.
Pozdrawiam i szerokosci
Nawiazujac do blachy w mazdzie to tragedia aby auto w tym wieku mialo takie problemy noi trzeba smarowac te kulki bo takto zardzewnieje i wkoncu pekna jak mi.
Pozdrawiam i szerokosci
- Od: 17 lut 2011, 21:18
- Posty: 40
- Skąd: Piotrkow Trybunalski
- Auto: Mazda 6 kombi 2.3 Top Sport 166 kM 2004
dokładnie -u mnie po drugiej stronie już widzę, że ta kulka też jest mocno skorodowana(posmarowałem, ale czy to wystarczy, to się okaże )Lechu98 napisał(a):noi trzeba smarowac te kulki bo takto zardzewnieje i wkoncu pekna jak mi.
szukalem silownikow razem z ta metalowa czescia ktora sie przykreca do karoserii
no to słabo szukałeś
Problem jest taki, że jest różnica w tych siłownikach polift/przedlift. Ja szukałem ory do polifta.Niestety nie dało rady
Dopisano 22 lutego 2013, o 09:07:
dobrzyn22 napisał(a):i... jutro będzie montowane – zobaczymy co z tego wyjdzie
no i blada


Także teraz muszę "polować albo na samą blaszkę, albo dorabiać coś samemu, albo szukać całego siłownika od polifta

Może ktoś będzie miał na zbyciu tą blaszkę?? opisana kilka postów wyżej na rysunku, jako
62-622/62-622Z
A nie napisalem ze nie moglem znalesc z ta blaszka silownika chyba ze jakies uzywane ale szkoda wkladac uzywki bo nie wiadomo ile podziala .Odwiedzilem pare szrotow ale ciezko zastac takie auto na szrocie 
- Od: 17 lut 2011, 21:18
- Posty: 40
- Skąd: Piotrkow Trybunalski
- Auto: Mazda 6 kombi 2.3 Top Sport 166 kM 2004
Lechu98 napisał(a):ze nie moglem znalesc z ta blaszka silownika chyba ze jakies uzywane
dokładnie -używkę miałem na myśli. I to celowo – ponieważ 1nowy siłownik dany tylko na jedną stronę mógłby nienaturalnie "przeginać" klapę w jedną stronę
zagiell napisał(a):Odświeżę nieco temat. Czy ktoś znalazł jakieś nowe dobre zamienniki do M6 HB? Bo na allegro same używki, lub wątpliwej jakości nowe zamienniki. Czy po prostu kupić używki i liczyć na to, że będą dobre?
Miesiac temu kupilem takie cos Ford mondeo 3216AB mi uratowalo zycie bo tylko 25 zl za nowa sztuke. Mam spojler. Z efektu jestem zadowolonyw koncu mi juz klapa na glowe nie spada
-
lukaszony
Kupiłem siłownik z krosna do GY. Jest trochę cieńszy niż oryginalny i przy otwieraniu klapa bardzo szybko podnosi się do góry przy czym przed samym praktycznie końcem zwalnia.
czy to normalne? Stara wolno podnosiła klapę a w swojej karierze nigdy nie zmieniałem siłowników
czy to normalne? Stara wolno podnosiła klapę a w swojej karierze nigdy nie zmieniałem siłowników
Paweł
Swoop napisał(a):klapa bardzo szybko podnosi się do góry przy czym przed samym praktycznie końcem zwalnia.
czy to normalne?
dobrze, że zwalnia pod koniec
generalnie wszystko jest ok

Stara wolno podnosiła klapę
bo się siłowniki wyrabiają i z czasem tracą siłę
A ja dziś wymieniłem u siebie siłowniki na KROSNO i jest ok. Mniej więcej od połowy otwarcia klapy, dalej idzie już samo
Demontaż i montaż 2szt zajmuje ok 1min. trzeba mieć tylko płaski i wąski śruborkęt, by podważyć blaszki przy demontażu, montaż jest łatwiejszy, bo wystarczy tylko wcisnąć bez podważania blaszek.
wersja dla sedana przypomnę:
siła 450N i większej nie trzeba bez spojlera
długość 287mm
wysuw 89mm
nr katalogowy IC KR31129 cena ok 50zł/szt
wersja dla sedana przypomnę:
siła 450N i większej nie trzeba bez spojlera
długość 287mm
wysuw 89mm
nr katalogowy IC KR31129 cena ok 50zł/szt
-
mscorp
Witam,
Koledzy ja u siebie w kombi już wymieniałem siłowniki na jakieś zamienniki i niestety są za słabe – klapa otwiera się mniej więcej do połowy, dalej trzeba jej pomóc (nawet jak jest ciepło). Na allegro są różne zamienniki o różnej sile (od 490 N do nawet 660). Które polecacie? Znalazłem na forum info odnośnie sedana i hb, kombi nie widzę...
Koledzy ja u siebie w kombi już wymieniałem siłowniki na jakieś zamienniki i niestety są za słabe – klapa otwiera się mniej więcej do połowy, dalej trzeba jej pomóc (nawet jak jest ciepło). Na allegro są różne zamienniki o różnej sile (od 490 N do nawet 660). Które polecacie? Znalazłem na forum info odnośnie sedana i hb, kombi nie widzę...
- Od: 27 paź 2007, 20:53
- Posty: 65
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 6 2.0 CD Kombi 2003r.
Kolego ja mam jeszcze oryginały i pisze na nich 0490n jedyny napis który kojarzy mi się z wartością siły. Jeśli planujesz sprzedać autko w nie długim czasie to kup sobie zamienniki, ale jeśli planujesz trzymać Madzie przez parę lat to proponuję któryś z górnej półki no ale to moje zdanie. Pozdrawiam.
Przeczytałem na moich obecnych zamiennikach, że mają 480N. Teraz pytanie czy brać najtańsze na allegro za 29 zł sztuka czy dopłacać do Krosna (cena ok 42 za sztukę)?
Znalazłem sklep, gdzie mają tanie siłowniki z Krosna – czy ten model nadaje się do mazdy z 2003 r.?
http://autoczescikrosno.sklep.pl/produk ... da-6-kombi
Znalazłem sklep, gdzie mają tanie siłowniki z Krosna – czy ten model nadaje się do mazdy z 2003 r.?
http://autoczescikrosno.sklep.pl/produk ... da-6-kombi
- Od: 27 paź 2007, 20:53
- Posty: 65
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 6 2.0 CD Kombi 2003r.
Witam wszystkich użytkowników Mazd.
Piszę gdyż chciałbym zaczerpnąć porady na temat siłowników klapy bagażnika. Chodzi o to że posiadam Mazdę ze spojlerem i muszę wymienić siłowniki raz kupiłem siłowniki 480 Nm okazały się za słabe, kupiłem więc 510 Nm też za słabe, teraz przymierzam się kupić siłowniki 560 Nm od forda mondeo Mk1 i teraz właśnie waham się czy je kupić czy nie bo nie wiem czy też nie będą za słabe, rozważałem również by ewentualnie kupić 600-tki od Opla Omegi . Może ktoś z forumowiczów wie jakie dokładnie powinny być siłowniki do klapy ze spojlerem nie musiał bym wtedy kupować na chybił trafił, ja w tym momęcie nie mam pojęcia jakie mają być te siłowniki.
pozdrawiam i z góry dziękuję za informację.
Piszę gdyż chciałbym zaczerpnąć porady na temat siłowników klapy bagażnika. Chodzi o to że posiadam Mazdę ze spojlerem i muszę wymienić siłowniki raz kupiłem siłowniki 480 Nm okazały się za słabe, kupiłem więc 510 Nm też za słabe, teraz przymierzam się kupić siłowniki 560 Nm od forda mondeo Mk1 i teraz właśnie waham się czy je kupić czy nie bo nie wiem czy też nie będą za słabe, rozważałem również by ewentualnie kupić 600-tki od Opla Omegi . Może ktoś z forumowiczów wie jakie dokładnie powinny być siłowniki do klapy ze spojlerem nie musiał bym wtedy kupować na chybił trafił, ja w tym momęcie nie mam pojęcia jakie mają być te siłowniki.
pozdrawiam i z góry dziękuję za informację.
-
Maxol77
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem – proszę się z nim zapoznać( być może odpowiedź już padła)
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem – proszę się z nim zapoznać( być może odpowiedź już padła)
Oryginalne siłowniki gazowe klapy tylniej dla Mazda 6 GG 2002-2007 Hatchback/Liftback jakby ktoś szukał zamienników albo próbował znaleźć oryginalne
Stabilus Lift-o-mat 3975RV 0480N 320/05 F07 GJ6J 62620G numer katalogowy
Siła [N]: 480
Długość [mm]: 580
Skok [mm]: 201
Stabilus Lift-o-mat 3975RV 0480N 320/05 F07 GJ6J 62620G numer katalogowy
Siła [N]: 480
Długość [mm]: 580
Skok [mm]: 201
- Od: 5 sty 2014, 22:15
- Posty: 2
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0 147KM 2005
Mam do was pytanie . Chodzi mi o to czy dokupi gdzieś taką kulkę mocowaną jedną śrubą do tylnej klapy Na tą kulkę nachodzi końcówka siłownika ? To się chyba nazywa "sworzeń amortyzatora gazowego klapy na kulkę"
Miałem tak to zardzewiałe , że dziś kulka została w siłowniku, a reszta w klapie bagażnika. Chodzi mi o Mazdę 6 model kombi GG/GY
Miałem tak to zardzewiałe , że dziś kulka została w siłowniku, a reszta w klapie bagażnika. Chodzi mi o Mazdę 6 model kombi GG/GY
- Załączniki
-
Ostatnio edytowano 15 gru 2014, 18:37 przez YATES, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6