No i po problemie
Jakiś czas temu zrobiłem operacje wymiany poduszki w kierownicy i wstawienie oporników.
Co do błędów AirBaga po uderzenu w Mazda 6 (tu 2003) przed Liftem to co ustaliłem:
1/ Wystarczy poduszki wstawić (nawet z opornikami 2,2 Ohma np. w pasach)
2/ Wykasować błędy UDERZENIA komputerem (te wykasowałem przed wymianą poduszki)
3/ Wymienić ewentualnie uszkodzone MECHANICZNIE czujniki (za grillem i w samochodzie) .... [UWAGA – te czujniki i centralka jak nie są zniszczone to są sprawne do 6 uderzeń!!! (info z ASO) – nie dajcie się naciągać na dodatkowe koszty -NIC WIECEJ NIE TRZEBA WYMIENIAĆ żadnych centralek, kasowania ROMu etc...bzdura!
4/ Co do strzału w Pasach – nie musi być – są sytuacje kiedy to jest nawet nie pożądane – a pasy wżynają się w ciało.... po prostu lekko mocniej możemy dostać poduszką...
= jeżeli wszystko dobrze zrobione – KOMPUTER SPRAWDZI SYSTEM i zniknie sygnalizacja Airbagu...
Koszt? zamiast 2000 w ASO – jedna poduszka kierowcy za 650 [allegro]+ komputerowe kasowanie błędów za 50 i max 2h pracy + 2 oporniki no i z lutownicą parę minut....
U MNIE ZNIKNĘŁO i już nie świeci mi ciągle kontrolka!
----
*******Sprzedam szybko i tanio:******
1. Manetka świateł i kierunkowskazu (bez przednich halogenów) Mazda 6
2. Zawór EGR (mechaniczny bez elektroniki) Mazda6
>>>choruję na Mazdę6 w nowej budzie

To był dobry wybór ! ...aha odpaliłem
http://www.slubowisko.pl – zapraszam!