To są lampy przeciwmgielne
Czyszczenie soczewek i naprawa silniczków reflektorów.
jednak ze światłami wszytko w porządku. Podjechałem do ściany, włączyłem światła a potem zapłon. Obie lampy zjechały na dół, a potem się ustawiły ładnie. Obie mają po prawej lekkie podbicie i potem z powrotem płasko.
Wczoraj zrobiłem 500km w Niemczech, połowę już po ciemku. piękna sprawa sprawne xenony
Wczoraj zrobiłem 500km w Niemczech, połowę już po ciemku. piękna sprawa sprawne xenony
A ja w mojej mam takie silniczki od poziomowania świateł ktoś może wie gdzie można takie kupić

Dodam jest jest to anglik
Dodam jest jest to anglik
- Od: 12 lut 2013, 22:51
- Posty: 26
- Skąd: Irlandia
- Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003
Witam
Notorycznie lewy reflektor raz mi się podnosi a raz nie...
Podejrzewam problem z połączeniem wtyczki w lampie.
Ktoś jest w stanie podpowiedzieć które PINY są od silniczka ? Jakoś bym do zmodyfikował żeby wyeliminować problem podłączenia silniczka. Szkoda by mi było rozklejać lampę jakby się okazało, że silniczek jest OK, a problem leży w połączeniu wtyczki.
Ile przewodów do niego idzie ?
Notorycznie lewy reflektor raz mi się podnosi a raz nie...
Podejrzewam problem z połączeniem wtyczki w lampie.
Ktoś jest w stanie podpowiedzieć które PINY są od silniczka ? Jakoś bym do zmodyfikował żeby wyeliminować problem podłączenia silniczka. Szkoda by mi było rozklejać lampę jakby się okazało, że silniczek jest OK, a problem leży w połączeniu wtyczki.
Ile przewodów do niego idzie ?
W zasadzie to tak, tylko że przesłona i jej mocowania są że tak powiem wyprofilowane w pewnym kształcie, i w momencie obrócenia przesłony trzeba to wszystko przegiąć na drugą stronę (tak jak by przenicować ją) Dla wprawionej osoby w tych zabiegach to jakieś 30 min roboty z dwoma przesłonami 
Ostatnio edytowano 9 gru 2013, 21:50 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
s i w y napisał(a):Ja mam inne pytanie. Na czym polega przerobienie lampy z anglika? Wystarczy przeslone obrócić o 180 stopni?
Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 4
Nie przerabiałem takiej lampy ale na pewno musiałbyś tą przysłonę co powoduje podbicie zmienić, bo jest wycięta w inną stronę niż w europejskiej wersji No i wydaje mi sie że będzie problem z instalacją bo w angliku silniczek do samopoziomowania ma 4 kabelki a w wersji europejskiej ma 3 i jest inny i inne mocowanie także przełożenie go bez przeróbek raczej nie wchodzi w grę( chyba że masz dobre lampy nie rozbite to można pokombinować ) a jakie są inne różnice nie wiem
- Od: 12 lut 2013, 22:51
- Posty: 26
- Skąd: Irlandia
- Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003
Przesłone możesz obrócić tak jak pisał mądry, jest trochę odginania mocowań przeslony w odwrotną stronę, taka rzemieślnicza robota. Posiadam rozklejone lampy od anglika jak coś, wersja na zwykle żarówki.
...z 4X HD i Tap4...
...z 4X HD i Tap4...
Witam.
Wie ktoś gdzie można dostać silniczki do regulacji ale tego typu?


Rozebrałem je i ręcznie ustawiłem bolec regulacji, a lampy mógłbym wyregulować ręcznie
i tu pojawia się ważne pytanie?
Czy mogę nie podłączać tych silniczków? Co może się stać, gdy będę jeździł z odpiętymi od nich wtyczkami?
Byłoby to rozwiązanie tymczasowe dopóki nie dokupiłbym działających silniczków.
pozdrawiam
Marcin.
Wie ktoś gdzie można dostać silniczki do regulacji ale tego typu?


Rozebrałem je i ręcznie ustawiłem bolec regulacji, a lampy mógłbym wyregulować ręcznie
i tu pojawia się ważne pytanie?
Czy mogę nie podłączać tych silniczków? Co może się stać, gdy będę jeździł z odpiętymi od nich wtyczkami?
Byłoby to rozwiązanie tymczasowe dopóki nie dokupiłbym działających silniczków.
pozdrawiam
Marcin.
- Od: 29 sty 2011, 20:43
- Posty: 5
- Skąd: okolice Częstochowy
- Auto: M6 2.0 CD 136KM
2003 sedan
I jak ich nie podłącze to nic nie będzie wariować?
Kolego mądry gdzie regenerowałeś odbłyśniki?
Kolego mądry gdzie regenerowałeś odbłyśniki?
- Od: 29 sty 2011, 20:43
- Posty: 5
- Skąd: okolice Częstochowy
- Auto: M6 2.0 CD 136KM
2003 sedan
marcin870327 napisał(a):I jak ich nie podłącze to nic nie będzie wariować?
Nic nie będzie wariować, tylko trzeba pamiętać by odłączyć obydwa silniczki
marcin870327 napisał(a):Kolego mądry gdzie regenerowałeś odbłyśniki?
A dokładnie tu http://www.multiglas.pl/regeneracjarefl ... dowego.htm
Cześć,
W tym roku wymieniałem silniczki w reflektorach, bo stare już przestały działać. Kupiłem Bosch-a z mondeo i wszystko jest prawie ok, działają, ale jest jeden problem. Lewy silniczek czasami mi wariuje i drga, jakby chciał opuścić lampę, po niedługim czasie się uspokaja. Oczywiście, reflektory są ustawione w pozycji "0", a w momencie gdy ustawię pokrętło pomiędzy 0 a 1, to silniczek ten przestaje pracować. Czym jest to spowodowane? Czy przyczyną może być słaba masa lewej lampy? Jeśli tak, to gdzie ona się znajduje? (domniemam, że należałoby odkręcić śrubę od nadwozia i wyczyścić tę masę)
W tym roku wymieniałem silniczki w reflektorach, bo stare już przestały działać. Kupiłem Bosch-a z mondeo i wszystko jest prawie ok, działają, ale jest jeden problem. Lewy silniczek czasami mi wariuje i drga, jakby chciał opuścić lampę, po niedługim czasie się uspokaja. Oczywiście, reflektory są ustawione w pozycji "0", a w momencie gdy ustawię pokrętło pomiędzy 0 a 1, to silniczek ten przestaje pracować. Czym jest to spowodowane? Czy przyczyną może być słaba masa lewej lampy? Jeśli tak, to gdzie ona się znajduje? (domniemam, że należałoby odkręcić śrubę od nadwozia i wyczyścić tę masę)
Kolego kubsztyk, obawiam się że trzeba będzie wymienić ten silniczek. Możesz spróbować przeczyścić masę ale myślę że tylko wymiana na sprawny zlikwiduje problem. Przerabiałem taki przypadek w touranie i właśnie wymiana silniczka na sprawny rozwiązała problem na dobre
u mnie to chyba coś grubszego, po włączeniu świateł zapala się cała deska rozdzielcza oprócz pokrętła do ustawiania świateł, ostatnio robiłem przegląd i mechanik ustawił mi światła ręcznie najwyżej jak się dało tak że mijania świecą na max 3 metry natomiast drogowe jakby były ustawione wysoko w górę, myślicie że jest sens próbować z wymianą samych silniczków czy od razu brać reflektory?
- Od: 4 sty 2014, 13:13
- Posty: 4
- Skąd: bolesławiec
- Auto: mazda 6 1.8b 2002
stag premium
Kolego, ja wolałem wymienić same silniczki, ponieważ nie wyszło to drogo i miałem pewność że zostanę przy oryginalnym reflektorze. Ja wymieniłem je sam więc odeszły mi jakiekolwiek koszty, wbrew pozorom nie jest to trudne, jest to opisane na forum, także ustawiłem sobie światła sam mniej więcej
PS. na przyszłość jedz ustawić światła na stacje diagnostyczną wezmą jakieś 15-20zł. A jeśli zdecydujesz się na reflektor używany to także nie wiesz w jakim stanie będzie silniczek
U mnie także nie świeci pokrętło od ustawiania świateł i nie wiem czy w ogóle kiedyś świeciło
Moim zdaniem polecam regeneracje. Pozdrawiam
PS. na przyszłość jedz ustawić światła na stacje diagnostyczną wezmą jakieś 15-20zł. A jeśli zdecydujesz się na reflektor używany to także nie wiesz w jakim stanie będzie silniczek
Moim zdaniem polecam regeneracje. Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6