Czyszczenie soczewek i naprawa silniczków reflektorów.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez bieski » 21 paź 2013, 09:32

Zaślepka, nie soczewka.
To są lampy przeciwmgielne :> Poszukaj wątku o dołożeniu przeciwmigielnych.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez thesilent » 26 paź 2013, 22:37

jednak ze światłami wszytko w porządku. Podjechałem do ściany, włączyłem światła a potem zapłon. Obie lampy zjechały na dół, a potem się ustawiły ładnie. Obie mają po prawej lekkie podbicie i potem z powrotem płasko.

Wczoraj zrobiłem 500km w Niemczech, połowę już po ciemku. piękna sprawa sprawne xenony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez mądry » 27 paź 2013, 08:14

thesilent napisał(a): piękna sprawa sprawne xenony

bajka <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez marko11166 » 10 lis 2013, 00:04

A ja w mojej mam takie silniczki od poziomowania świateł ktoś może wie gdzie można takie kupić :|
Obrazek
Dodam jest jest to anglik
Początkujący
 
Od: 12 lut 2013, 22:51
Posty: 26
Skąd: Irlandia
Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003

Postprzez mądry » 10 lis 2013, 07:28

A u mnie można takie kupić ;) 30zł szt. Jak jesteś zainteresowany to zapraszam na pw ;)

Wysłane z mojego HTC Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

PostTen post został usunięty przez marko11166 10 lis 2013, 16:36.
Powód: zly

Postprzez Hubix » 7 gru 2013, 10:45

Witam

Notorycznie lewy reflektor raz mi się podnosi a raz nie...

Podejrzewam problem z połączeniem wtyczki w lampie.

Ktoś jest w stanie podpowiedzieć które PINY są od silniczka ? Jakoś bym do zmodyfikował żeby wyeliminować problem podłączenia silniczka. Szkoda by mi było rozklejać lampę jakby się okazało, że silniczek jest OK, a problem leży w połączeniu wtyczki.

Ile przewodów do niego idzie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez s i w y » 7 gru 2013, 15:58

Ja mam inne pytanie. Na czym polega przerobienie lampy z anglika? Wystarczy przeslone obrócić o 180 stopni?

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez mądry » 9 gru 2013, 00:17

W zasadzie to tak, tylko że przesłona i jej mocowania są że tak powiem wyprofilowane w pewnym kształcie, i w momencie obrócenia przesłony trzeba to wszystko przegiąć na drugą stronę (tak jak by przenicować ją) Dla wprawionej osoby w tych zabiegach to jakieś 30 min roboty z dwoma przesłonami ;)
Ostatnio edytowano 9 gru 2013, 21:50 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez marko11166 » 9 gru 2013, 00:21

s i w y napisał(a):Ja mam inne pytanie. Na czym polega przerobienie lampy z anglika? Wystarczy przeslone obrócić o 180 stopni?

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 4

Nie przerabiałem takiej lampy ale na pewno musiałbyś tą przysłonę co powoduje podbicie zmienić, bo jest wycięta w inną stronę niż w europejskiej wersji No i wydaje mi sie że będzie problem z instalacją bo w angliku silniczek do samopoziomowania ma 4 kabelki a w wersji europejskiej ma 3 i jest inny i inne mocowanie także przełożenie go bez przeróbek raczej nie wchodzi w grę( chyba że masz dobre lampy nie rozbite to można pokombinować ) a jakie są inne różnice nie wiem
Początkujący
 
Od: 12 lut 2013, 22:51
Posty: 26
Skąd: Irlandia
Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003

Postprzez Janusz626 » 9 gru 2013, 10:43

Przesłone możesz obrócić tak jak pisał mądry, jest trochę odginania mocowań przeslony w odwrotną stronę, taka rzemieślnicza robota. Posiadam rozklejone lampy od anglika jak coś, wersja na zwykle żarówki.

...z 4X HD i Tap4...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez marcin870327 » 27 gru 2013, 20:07

Witam.

Wie ktoś gdzie można dostać silniczki do regulacji ale tego typu?

Obrazek

Obrazek

Rozebrałem je i ręcznie ustawiłem bolec regulacji, a lampy mógłbym wyregulować ręcznie
i tu pojawia się ważne pytanie?

Czy mogę nie podłączać tych silniczków? Co może się stać, gdy będę jeździł z odpiętymi od nich wtyczkami?

Byłoby to rozwiązanie tymczasowe dopóki nie dokupiłbym działających silniczków.

pozdrawiam
Marcin.
Początkujący
 
Od: 29 sty 2011, 20:43
Posty: 5
Skąd: okolice Częstochowy
Auto: M6 2.0 CD 136KM
2003 sedan

Postprzez Hubix » 28 gru 2013, 00:44

Możesz ich nie podłączać.

Tu masz silniczki:

https://www.google.pl/search?q=engine+1 ... 1307220026
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez marcin870327 » 28 gru 2013, 01:48

I jak ich nie podłącze to nic nie będzie wariować?

Kolego mądry gdzie regenerowałeś odbłyśniki?
Początkujący
 
Od: 29 sty 2011, 20:43
Posty: 5
Skąd: okolice Częstochowy
Auto: M6 2.0 CD 136KM
2003 sedan

Postprzez mądry » 29 gru 2013, 22:48

marcin870327 napisał(a):I jak ich nie podłącze to nic nie będzie wariować?

Nic nie będzie wariować, tylko trzeba pamiętać by odłączyć obydwa silniczki
marcin870327 napisał(a):Kolego mądry gdzie regenerowałeś odbłyśniki?

A dokładnie tu http://www.multiglas.pl/regeneracjarefl ... dowego.htm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez kubsztyk » 29 gru 2013, 23:05

Cześć,
W tym roku wymieniałem silniczki w reflektorach, bo stare już przestały działać. Kupiłem Bosch-a z mondeo i wszystko jest prawie ok, działają, ale jest jeden problem. Lewy silniczek czasami mi wariuje i drga, jakby chciał opuścić lampę, po niedługim czasie się uspokaja. Oczywiście, reflektory są ustawione w pozycji "0", a w momencie gdy ustawię pokrętło pomiędzy 0 a 1, to silniczek ten przestaje pracować. Czym jest to spowodowane? Czy przyczyną może być słaba masa lewej lampy? Jeśli tak, to gdzie ona się znajduje? (domniemam, że należałoby odkręcić śrubę od nadwozia i wyczyścić tę masę)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez mądry » 30 gru 2013, 11:54

Kolego kubsztyk, obawiam się że trzeba będzie wymienić ten silniczek. Możesz spróbować przeczyścić masę ale myślę że tylko wymiana na sprawny zlikwiduje problem. Przerabiałem taki przypadek w touranie i właśnie wymiana silniczka na sprawny rozwiązała problem na dobre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez radziunio » 21 sty 2014, 10:04

u mnie to chyba coś grubszego, po włączeniu świateł zapala się cała deska rozdzielcza oprócz pokrętła do ustawiania świateł, ostatnio robiłem przegląd i mechanik ustawił mi światła ręcznie najwyżej jak się dało tak że mijania świecą na max 3 metry natomiast drogowe jakby były ustawione wysoko w górę, myślicie że jest sens próbować z wymianą samych silniczków czy od razu brać reflektory?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 sty 2014, 13:13
Posty: 4
Skąd: bolesławiec
Auto: mazda 6 1.8b 2002
stag premium

Postprzez radziunio » 23 sty 2014, 23:20

pomoże ktoś?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 sty 2014, 13:13
Posty: 4
Skąd: bolesławiec
Auto: mazda 6 1.8b 2002
stag premium

Postprzez szymonpsp » 24 sty 2014, 08:17

Kolego, ja wolałem wymienić same silniczki, ponieważ nie wyszło to drogo i miałem pewność że zostanę przy oryginalnym reflektorze. Ja wymieniłem je sam więc odeszły mi jakiekolwiek koszty, wbrew pozorom nie jest to trudne, jest to opisane na forum, także ustawiłem sobie światła sam mniej więcej
PS. na przyszłość jedz ustawić światła na stacje diagnostyczną wezmą jakieś 15-20zł. A jeśli zdecydujesz się na reflektor używany to także nie wiesz w jakim stanie będzie silniczek :P U mnie także nie świeci pokrętło od ustawiania świateł i nie wiem czy w ogóle kiedyś świeciło :D
Moim zdaniem polecam regeneracje. Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2012, 21:00
Posty: 49 (0/2)
Skąd: Holandia
Auto: Mazda 6 GH, 2008 rok, 2.0, 147Km, benzyna, sedan, ciemno szary

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6