Ukryte opcje komputera "trip computer" i jego obsługa – wykaz na str.1.
Mish napisał(a):jeśli stoisz to nie pipa... dopiero po przekroczeniu 18 km/h zaczyna
u mnie wystarczy kulać się na jedynce (ok 8km/h) i już piszczy. Też chętnie bym to wyłączył, ale....
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
i mnie tez od 20 licznikowych
Tak BTW: nie wiem, czy było już czy nie, ale opcja 01 on/off jest zależna od zapięcia pasów...
Jak mam pasy kierowcy zapięte – to jest off i kontrolka pasów gaśnie, jak mam nie zapięte – to jest on i kontrolka pasów świeci...
Pozdro!
Jak mam pasy kierowcy zapięte – to jest off i kontrolka pasów gaśnie, jak mam nie zapięte – to jest on i kontrolka pasów świeci...
Pozdro!
- Od: 15 gru 2008, 14:31
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CiTD 2003 136KM
Do jack7
Mi jak wgrali ten nowy program to też musiałem zmienić ustawienie kompa z -5 na -10 bo pokazywała dużo za dużo.
Zobacze jak teraz mi wyjdzie średnia, a co do pasów to da się je jedynie wyłączyć podłączając komputer serwisowy. Żadna opcja w Trip komputer tego nam nie wyłączy.
Ja powiedziałem, że żone mam w ciąży i ma zaświadczenie od lekarze, że nie musi jeździć w pasach i denerwuje ją ciągły pisk. Serwisant się na mnie popatrzył jak na głu... i powiedział, że jak urodzi to mam przyjechać na włączenie z powrotem tego pięknego pisku.
Może też Wam się uda tak ich załatwić
Mi jak wgrali ten nowy program to też musiałem zmienić ustawienie kompa z -5 na -10 bo pokazywała dużo za dużo.
Zobacze jak teraz mi wyjdzie średnia, a co do pasów to da się je jedynie wyłączyć podłączając komputer serwisowy. Żadna opcja w Trip komputer tego nam nie wyłączy.
Ja powiedziałem, że żone mam w ciąży i ma zaświadczenie od lekarze, że nie musi jeździć w pasach i denerwuje ją ciągły pisk. Serwisant się na mnie popatrzył jak na głu... i powiedział, że jak urodzi to mam przyjechać na włączenie z powrotem tego pięknego pisku.
Może też Wam się uda tak ich załatwić
Ostatnio edytowano 14 kwi 2009, 13:05 przez ogien82, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
ogien82 napisał(a):Mi jak wgrali ten nowy program to też musiałem zmienić ustawienie kompa z -5 na -10 bo pokazywała dużo za dużo.
Zapytałem bo u mnie zawyża o 10%. Nie wiem jak mam ustawiony komputer ale wcześniej pokazywał idealnie. Jeszcze poobserwuję i zmienię.
- Od: 16 sty 2008, 21:58
- Posty: 116
- Skąd: Łódź
- Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM
jack7 napisał(a):Nie wiem jak mam ustawiony komputer ale wcześniej pokazywał idealnie. Jeszcze poobserwuję i zmienię.
Jak wejdziesz w opcje komputera to zobaczysz ile miałeś nastawione, u mnie było -5 okazało się po tej akcji, że za dużo więc zmieniłem na -10
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
ogien82 napisał(a):Jak wejdziesz w opcje komputera to zobaczysz ile miałeś nastawione, u mnie było -5 okazało się po tej akcji, że za dużo więc zmieniłem na -10
Po przejechaniu dwóch baków mogę potwierdzić. Też już zmieniłem na -10 i wskazanie komputera pokrywa się idealnie z wyliczeniami po tankowaniu do pełna.
- Od: 16 sty 2008, 21:58
- Posty: 116
- Skąd: Łódź
- Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM
Witam,
gdy zrobiłem test kontrolek nie świecą te od wspomagania kierownicy, DPF i DSC (auto w poślizgu, a DSC off świeci). Nie zapalają się również przed uruchomieniem silnika. Czy może być tak, że dana funkcja jest zdaktywowana czy raczej szukać winy w żarówkach kontrolek? Kupiłem używaną...
gdy zrobiłem test kontrolek nie świecą te od wspomagania kierownicy, DPF i DSC (auto w poślizgu, a DSC off świeci). Nie zapalają się również przed uruchomieniem silnika. Czy może być tak, że dana funkcja jest zdaktywowana czy raczej szukać winy w żarówkach kontrolek? Kupiłem używaną...
-
pio30
jack7 napisał(a):Po przejechaniu dwóch baków mogę potwierdzić. Też już zmieniłem na -10 i wskazanie komputera pokrywa się idealnie z wyliczeniami po tankowaniu do pełna.
Fajnie, cieszę się, że mogłem Ci pomóc, u mnie jest różnie, zależy jak się jeździ, raz się spalanie pokrywa raz nie.
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
Moje spostrzezenia co do spalania to takie że jak jeszcze nie wiedziałem o "ukrytych opcjach" to komputer pokazył mi srednie spalanie 5.2L po przejechaniu całego baku zalanego aż po korek a z wyliczeń (biorąc pod uwage pojemność zbiornika z instrukcji ) wyszło mi ze spaliła 6.6L. Po ostatnich zmianach i zwiększeniu w "ukrytych opcjach" spalanie na +10 komputer pokazuje mi srednie spalanie 5.3L i po zatankowaniu ponownie po samiutki korek i sprawdzeniu w opcjach zaraz po zatankowaniu pokazało mi że w zbiorniku jest 58.1L paliwa ,po przejechaniu równo 100 km sprawdziłem ilość paliwa i pokazało 52.8L czyli wychodziłoby ze rzeczywiście tyle pali ale to raczej to nie możliwe 

- Od: 8 mar 2009, 14:01
- Posty: 11
- Skąd: bonów
- Auto: M6 2.0 121KM kombi, 626 1.8i
xANDy napisał(a):Mish napisał(a):jeśli stoisz to nie pipa... dopiero po przekroczeniu 18 km/h zaczyna
u mnie wystarczy kulać się na jedynce (ok 8km/h) i już piszczy. Też chętnie bym to wyłączył, ale....
u mnie też zaczyna pikac przy ok 8 km/h ale odkryłem ciekawą rzecz, otóż pikanie stopniowo narasta aż do sygnału ciągłego po czym... gaśnie :–) ale na to trzeba poczekać ok 3-4 minuty
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
Do amra1973
Jest tak jak piszesz, 3-4 minuty i potem cisza, ale to wystarczy, żeby doprowadzić się do szału
i tak czy inaczej i tak je w końcu zapniesz...
Jest tak jak piszesz, 3-4 minuty i potem cisza, ale to wystarczy, żeby doprowadzić się do szału
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6