Drgania nadwozia

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez zboq » 1 sty 2011, 17:06

Mnie się wydaje, że masz za niskie obroty na biegu jałowym i dlatego masz wibracje wzmocnione. U mnie na luzie jest powyżej tej kreski, nawet chyba więcej niż u Ciebie po dodaniu gazu
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez s4v4g3 » 1 sty 2011, 21:29

Ja mam identyczne obroty.
Na pewno przy najbliższym spotkaniu z moimi magikami pogadam o tym.
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez maselek » 1 sty 2011, 21:34

s4v4g3
też Ci drży auto ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez s4v4g3 » 1 sty 2011, 23:42

maselek napisał(a):s4v4g3
też Ci drży auto ??

Tak, ale tylko jak jest zimny motor. Jak jest rozgrzany to o wiele mniej drży (prawie w ogóle).
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Yapa » 3 sty 2011, 22:11

u mnie po odpaleniu jest 1000 obr/min. od zawsze. jak dla mnie coś macie nie tak....
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez PatMx » 3 sty 2011, 23:42

Masz 1000 obr/min nawet jak się zagrzeje ? Wydaje mi się że ta kreska pod 1000 jest wyznacznikiem obrotów biegu jałowego.

Pozdrawiam
Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 11:25
Posty: 69
Skąd: ---
Auto:

Postprzez mądry » 3 sty 2011, 23:57

Proponował bym zrobić na początek kalibrację wtrysków, a potem szukać przyczyny drgań.
Kolego Yapa jeśli u Ciebie wskazówka obrotomierza zawsze wskazuje 1000 obr/min -to raczej na 100% jest coś nie tak ale u Ciebie.
W moim przypadku obroty oscylują między 750 a 800 obr/min i żadnych drgań nie odczuwam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez Yapa » 4 sty 2011, 23:45

PatMx napisał(a):Masz 1000 obr/min nawet jak się zagrzeje ? Wydaje mi się że ta kreska pod 1000 jest wyznacznikiem obrotów biegu jałowego.

Pozdrawiam

korekta, sorki chłopaki – waliłem z pamięci, życie zweryfikowało – mam 800 obr/min czy się zagrzeje czy nie – zero drgań
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez zetek » 4 sty 2011, 23:52

To ciekawe bo moja benzynka ma około 650 :)
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez kryso » 5 sty 2011, 09:03

Ja wyczysciłem sitko w baku i drgania ustały, silnik pracuje równiutko, a madzia stała żwawsza :) Na jałowym mam również 800 obr/min
... owoc żywota Twojego je ZUS
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2010, 18:00
Posty: 44 (1/1)
Skąd: Bochnia/Kraków
Auto: M6 GY '04 MZR-CD 136PS Sport Exclusive

Postprzez bart_82 » 23 mar 2011, 21:54

czytam caly wątek i tak sie zastanawiam czy można jakoś podnieść obroty? ja mam M6 2.0/147KM benzynke i mam wrażenie ze podniesienie obrotów o 100obr/min zalawiloby problem,... u mnie drzy jak jest zagrzany i tylko na postoju,,,,
powrót do Japończyka....
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 01:29
Posty: 55
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok

Postprzez jaTEC » 23 mar 2011, 22:30

Też już na to wpadłem, u mnie się nieda. Byłem ostatnio na warsztacie, podłanczali i nic zabardzo nie mogli zrobić.
Ostatnio edytowano 23 mar 2011, 23:54 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze uzywaj spacji tam gdzie trzeba, bo nie mozna sie doczytac... post poprawilem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2011, 22:15
Posty: 89
Skąd: Frankfurt/M - Kluczbork
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 2014

Postprzez Wojtek » 23 mar 2011, 23:55

jaTEC napisał(a):podłanczali i nic zabardzo nie mogli zrobić.


bo w M6 komputer tym steruje ...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bart_82 » 24 mar 2011, 00:25

czyli za pomoca komputera mozna zwiekszyc obroty?
powrót do Japończyka....
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 01:29
Posty: 55
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok

Postprzez Wojtek » 24 mar 2011, 00:32

bart_82 napisał(a):czyli za pomoca komputera mozna zwiekszyc obroty?


<nie> <głaszcze>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bart_82 » 24 mar 2011, 00:41

kurde to co mi pozostalo bo wkurza mnie to trzepanie....

podpowiedzcie cos bo mnie mocno irytuje ta trzęsąca sie galareta na w korku....zauważyłem dzisiaj że jak właczyłem klime to nie trzepie, no ale to logiczne bo klima zwiększa obroty silnika

czyszczenie przepustnicy rozwiązało problem
powrót do Japończyka....
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 01:29
Posty: 55
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok

Postprzez vincenzo » 1 cze 2011, 09:32

potwierdzam, że obrotów nie można regulować. Wczoraj wróciłem od elektronika, który podłączył kompa pod Mazdę.. stwierdził, że wszystko jest OK, a obroty są książkowe chociaż tak jak u kolegi Mazda na luzie podczas stania w korku delikatnie drży.. oczywiście gdy klima się załącza problem znika, bo automatycznie podnoszą się obroty.. cóż wychodzi na to, że trzeba tą przepustnice wyczyścić..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2011, 09:08
Posty: 90
Skąd: wlkp. Śrem
Auto: Mazda6 2006r.

Postprzez vegasnight9 » 1 cze 2011, 17:20

U mnie problem drgań rozwiązała wymiana sond lambda. Od tamtej pory silnik pracuje równo i nie drży.
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 14:46
Posty: 224 (1/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 benzyna 2.0 147KM 2006r.

Postprzez Wojtek » 25 sie 2011, 17:18

krystiano, podaje rysunek zawieszenia silnika ;)

39060 – MEMBER,ENGINE MOUNT
39040 – RUBBER(R),ENGINE MT
39070 – RUBBER NO.4,ENG.MTG.
Załączniki
mocowanie silnika.gif
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez krystiano » 25 sie 2011, 17:19

podziekowal serdecznie <spoko> <spoko> <spoko>
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2020, 00:45
Posty: 656 (20/17)
Skąd: UK
Auto: Mazda 3 BM 2.2 2014 skyactive technology

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6