Drgania nadwozia
Ja mam identyczne obroty.
Na pewno przy najbliższym spotkaniu z moimi magikami pogadam o tym.
Na pewno przy najbliższym spotkaniu z moimi magikami pogadam o tym.
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
maselek napisał(a):s4v4g3
też Ci drży auto
Tak, ale tylko jak jest zimny motor. Jak jest rozgrzany to o wiele mniej drży (prawie w ogóle).
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Proponował bym zrobić na początek kalibrację wtrysków, a potem szukać przyczyny drgań.
Kolego Yapa jeśli u Ciebie wskazówka obrotomierza zawsze wskazuje 1000 obr/min -to raczej na 100% jest coś nie tak ale u Ciebie.
W moim przypadku obroty oscylują między 750 a 800 obr/min i żadnych drgań nie odczuwam...
Kolego Yapa jeśli u Ciebie wskazówka obrotomierza zawsze wskazuje 1000 obr/min -to raczej na 100% jest coś nie tak ale u Ciebie.
W moim przypadku obroty oscylują między 750 a 800 obr/min i żadnych drgań nie odczuwam...
PatMx napisał(a):Masz 1000 obr/min nawet jak się zagrzeje ? Wydaje mi się że ta kreska pod 1000 jest wyznacznikiem obrotów biegu jałowego.
Pozdrawiam
korekta, sorki chłopaki – waliłem z pamięci, życie zweryfikowało – mam 800 obr/min czy się zagrzeje czy nie – zero drgań
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
czytam caly wątek i tak sie zastanawiam czy można jakoś podnieść obroty? ja mam M6 2.0/147KM benzynke i mam wrażenie ze podniesienie obrotów o 100obr/min zalawiloby problem,... u mnie drzy jak jest zagrzany i tylko na postoju,,,,
powrót do Japończyka....
- Od: 19 mar 2011, 01:29
- Posty: 55
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok
Też już na to wpadłem, u mnie się nieda. Byłem ostatnio na warsztacie, podłanczali i nic zabardzo nie mogli zrobić.
Ostatnio edytowano 23 mar 2011, 23:54 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze uzywaj spacji tam gdzie trzeba, bo nie mozna sie doczytac... post poprawilem
Powód: prosze uzywaj spacji tam gdzie trzeba, bo nie mozna sie doczytac... post poprawilem
- Od: 3 mar 2011, 22:15
- Posty: 89
- Skąd: Frankfurt/M - Kluczbork
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 2014
kurde to co mi pozostalo bo wkurza mnie to trzepanie....
podpowiedzcie cos bo mnie mocno irytuje ta trzęsąca sie galareta na w korku....zauważyłem dzisiaj że jak właczyłem klime to nie trzepie, no ale to logiczne bo klima zwiększa obroty silnika
czyszczenie przepustnicy rozwiązało problem
podpowiedzcie cos bo mnie mocno irytuje ta trzęsąca sie galareta na w korku....zauważyłem dzisiaj że jak właczyłem klime to nie trzepie, no ale to logiczne bo klima zwiększa obroty silnika
czyszczenie przepustnicy rozwiązało problem
powrót do Japończyka....
- Od: 19 mar 2011, 01:29
- Posty: 55
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok
potwierdzam, że obrotów nie można regulować. Wczoraj wróciłem od elektronika, który podłączył kompa pod Mazdę.. stwierdził, że wszystko jest OK, a obroty są książkowe chociaż tak jak u kolegi Mazda na luzie podczas stania w korku delikatnie drży.. oczywiście gdy klima się załącza problem znika, bo automatycznie podnoszą się obroty.. cóż wychodzi na to, że trzeba tą przepustnice wyczyścić..
- Od: 14 lut 2011, 09:08
- Posty: 90
- Skąd: wlkp. Śrem
- Auto: Mazda6 2006r.
U mnie problem drgań rozwiązała wymiana sond lambda. Od tamtej pory silnik pracuje równo i nie drży.
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
krystiano, podaje rysunek zawieszenia silnika 
39060 – MEMBER,ENGINE MOUNT
39040 – RUBBER(R),ENGINE MT
39070 – RUBBER NO.4,ENG.MTG.
39060 – MEMBER,ENGINE MOUNT
39040 – RUBBER(R),ENGINE MT
39070 – RUBBER NO.4,ENG.MTG.
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6