Spryskiwacze Mgłowe do M6

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez bieski » 11 lut 2014, 11:32

CLAU napisał(a):jak sam ich nie zamontujesz to sie raczej nie dowiesz.

CLAU napisał(a):luźne więc nie brałbym tego co tu piszą jako pewną informację bo wczoraj została ona zweryfikowana.


czyli co? Nie brać cię na serio ?? :)
No bata nie ma dziura w masce wszędzie taka sama. Jak u ciebie są luźno to u innych też muszą być luźno.

CLAU napisał(a):No nie, te z CX można bardziej wyregulować – zakres jest dość duży.

No ok, można je wyregulować. Ale jak je wyregulujesz? Tak żeby podczas jazdy piskały ci dobrze.
Dochodzimy do tego że wyregulujesz je tak żeby przy 120 psiakały na 3/4 szyby. No a właśnie tak piskają te z toyoty :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez rymko » 11 lut 2014, 12:09

bieski po co bijesz pianę ;P
Facet ci opisał konkretnie i dokładnie co i jak, a ty dalej wiesz lepiej <klotnia>
Jeżeli rzyganie po masce jest problemem , a po dachu już nie to zamontuj toyotowskie.
Jak już zamontujesz to napisz – z doświadczenia , a nie teorii czy jesteś zadowolony.
Ja jestem nawet zadowolony, jak jadę za takim co mi spryskuje szybę <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez bieski » 11 lut 2014, 12:22

rymko napisał(a):bieski po co bijesz pianę

A gdzie ja tu pianę piję. Jakie wrażliwe te nasze społeczeństwo.
Po prostu chce wyjaśnić co lepsze. Toyota czy Mazda.
Chyba chciałbyś wiedzieć które lepiej kupić.


rymko napisał(a):Jak już zamontujesz to napisz

Rok jeździłem z dyszami Toyoty. Byłem bardzo zadowolony i uważam że to jeden z lepszych modów w tym aucie.

Dysze toyoty po prostu cieżko dostać i warto mieć na forum konkretne porównanie dysz Toyoty i Mazdy.
Wiesz takie plusy i minusy :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez CLAU » 11 lut 2014, 12:46

Jak ciężko dostać jak idziesz do aso i kupujesz ?
Te z CX5 są ok, wyregulowałem i mi pasuje zarówno na postoju jak i w czasie jazdy.
Dziura w masce taka sama tylko nikt tu z montujących te od CX5 nie napisał, że są luzne. Wszyscy twierdzili ze git malinka, a okazało się ze malinki to jednak nie ma w zestawie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez bieski » 11 lut 2014, 13:05

CLAU napisał(a):Jak ciężko dostać jak idziesz do aso i kupujesz ?

No tak za 260 zł :) Faktycznie dobre rozwiązanie.

Dopisano Wt, 11 lut 2014, 12:06:

CLAU napisał(a):a okazało się ze malinki to jednak nie ma w zestawie.

No i o to chodziło.

Dysze z toyoty siedzą bardzo ciasno i nawet dość ciężko się je wyciąga z maski.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 11 lut 2014, 20:42

ja czekam na paczkę (plus jeszcze dwóch kolegów z regionu). Jak zamontujemy to tez zdamy relację czy rzeczywiście są luzy czy pasuje;
Im więcej opinii tym lepiej <spoko>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez marex » 11 lut 2014, 21:34

To że jest regulacja góra dół to jest jasno napisane, a czy jest regulacja prawo lewo. Skoro prawa nie ma gumki to wezmę dwie lewe jak nie ma żadnej różnicy.
Stąd moje pytanie czym się różnią obie dysze brakiem gumki czy czymś innym bo cena też taka sama.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez matthies » 11 lut 2014, 21:36

tylko gumką tak mi powiedziano
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez CLAU » 11 lut 2014, 22:51

marex napisał(a):To że jest regulacja góra dół to jest jasno napisane, a czy jest regulacja prawo lewo. Skoro prawa nie ma gumki to wezmę dwie lewe jak nie ma żadnej różnicy.
Stąd moje pytanie czym się różnią obie dysze brakiem gumki czy czymś innym bo cena też taka sama.


Dysza jest osadzona jak zawias kulowy w obudowie więc jest regulacja w kazdym kierunku o ileś tam stopni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez rymko » 12 lut 2014, 10:57

Wczoraj dzwoniłem do ASO Toyoty – spryskiwacze po 82 pln za szt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez wujek116 » 12 lut 2014, 21:08

Ja zrobiłem pierwszy tą modyfikacje z dyszami od CX . brałem ze sklepu jedną prawą i jedną lewą dysze i obie otrzymałem bez gumowych podkładek :( . ale na nowe dysze wsadziłem stare podkładki z oryginalnych dysz M6 :D <czarodziej> które pasowały idealnie , i dysze siedzą w otworach ciasno nie latają <spoko> . na dodatek można sobie je idealnie wyregulować góra duł lewo prawo + zastosowane zaworki zwrotne od citroena i jest miód malina :> <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez rymko » 17 lut 2014, 18:37

Post przez CLAU » 11 lut 2014 11:46
Dziura w masce taka sama tylko nikt tu z montujących te od CX5 nie napisał, że są luzne. Wszyscy twierdzili ze git malinka, a okazało się ze malinki to jednak nie ma w zestawie.

Potwierdzam w 100%
Post przez wujek116 » 12 lut 2014 20:08
Ja zrobiłem pierwszy tą modyfikacje z dyszami od CX . brałem ze sklepu jedną prawą i jedną lewą dysze i obie otrzymałem bez gumowych podkładek :( . ale na nowe dysze wsadziłem stare podkładki z oryginalnych dysz M6 :D <czarodziej> które pasowały idealnie , i dysze siedzą w otworach ciasno nie latają <spoko>

Bzdura w 100%
wujek ty chyba mówisz o rzeczach, które widzisz po kielichu :D
Też zainstalowałem dysze od CX-5 (obydwie były bez gumek), zaworki, + stare podkładki i są luźne <dupa> . Leje pod nimi woda z deszczu i z myjni i płyn ze spryskiwaczy – może nie zaglądasz do komory silnika ? . Spryskiwacze faktycznie dużo wydajniejsze , ale walą i po masce i po dachu. Trzeba się zastanowić czy warto je wymieniać. Ponadto wyrywanie spinek z wygłuszenia maski to jakaś tragedia, widocznie producent nie przewidział zdejmowania tego elementu i zastosował długie harmonijkowe spinki – kilka poległo. Dziś założyłem gumowe, ciasne oringi od spodu maski , aby usztywnić i docisnąć spryskiwacze – dobrze, że nie założyłem wygłuszenia maski :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez CLAU » 17 lut 2014, 18:49

Te oringi to wziąłeś jakie, fi 5, fi 7 ?
Bo w sumie oringiem chyba najłatwiej będzie to opękać, bo myslałem aby szlifować jakieś podkładki plastikowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez rymko » 17 lut 2014, 19:10

Zdemontowałem dyszę i pojechałem z nią do sklepu hydraulicznego. Oring musi być ciasny i wejść między blachę a uchwyt spryskiwacza – taki mały skosik. Nie powiem ci jaki to był w końcu wymiar, bo sprawdzałem kilka, a na paragonie mam tylko 2 pln. Też próbowałem z twardą, gumową, płaską uszczelką, ale nie mogłem jej wepchnąć w tą szczelinę. Oprócz fi musisz też zwrócić uwagę na grubość
oringu, bo jak jest za gruby to wypada.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez CLAU » 17 lut 2014, 19:17

Ok, też wymontuje i dobiore coś na miejscu w sklepie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez wujek116 » 17 lut 2014, 21:06

Hm .a może u mnie nie ma luzów bo moja maska była naprawiana (malowana ) i wiem że trochę szpachli poszło na nią bo na rantach była rdza i w okolicy spryskiwaczy też rdza zrobiła swoje . <co?> teraz jak tak się zastanawiam to faktycznie przez to mogę nie mieć tych luzów





Dopisano 17 lut 2014, 20:10:

rymko napisał(a):
Post przez CLAU » 11 lut 2014 11:46

wujek ty chyba mówisz o rzeczach, które widzisz po kielichu :D


Kolego ja ostatni raz kielicha wypiłem 9 lat temu teraz tylko okazyjnie <piwo>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez matthies » 17 lut 2014, 23:36

jestem zaniepokojony ostatnimi wypowiedziami na temat dysz od CX5 :(
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez volf31 » 18 lut 2014, 11:10

Moje od CX obie miały uszczelki, dołożyłem dodatkowo uszczelki od starych (pasują) i zero przecieków. Dzięki temu dysze trochę się podniosły ale w sumie nic to nie przeszkadza. Po testach i odpowiedniej regulacji jest rewelacja. Psika na całą szybę, nie leje na maskę, wydajnie – wystarczy raz i szyba czysta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2008, 14:36
Posty: 96 (1/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: 6 2.0 MZR-CD 136KM 2004 GY
121 (B) 50KM 2001

Postprzez siemek55 » 18 lut 2014, 11:48

matthies napisał(a):jestem zaniepokojony ostatnimi wypowiedziami na temat dysz od CX5 :(


to było zrobić jak proponował bieski :P:

bieski napisał(a):
CLAU napisał(a):Dysze zamontowane.
......
nie ma uszczelki.


Z tego co czytam to wydaje mi się że te z toyoty lepsze. Tam wszystko pasuje jak fabryka, nic nie trzeba kombinować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez rymko » 18 lut 2014, 13:26

Zamontowałem zaworki toyoty max. 5 cm od dysz, podniosłem dysze max do góry i dalej leje po masce – nie wiem o co tu chodzi. Dziwna sprawa z tymi uszczelkami raz przychodzą , a raz nie – ja kupiłem dysze w ASO. Podwójne uszczelki to pewnie dobra opcja , ale oringi też dają radę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6