ksenony (xenony) – układ samopoziomowania
jesli chodzi o kpl. z pompką spryskiwaczy to na 100% to samo,
samopoziomowanie prawdopodobnie tez.
E.
samopoziomowanie prawdopodobnie tez.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Najbardziej chodzi mi właśnie o samopoziomowanie. Żeby nie było problemów z CANem, błędów na desce rozdzielczej itp. Bo wiem, że przetwornica musi być podpięta do CANa żeby sobie odczytać dane od ABSu lub DSC. Dlatego chciałbym wiedzieć czy ktoś już ma to za sobą 
- Od: 31 gru 2011, 11:46
- Posty: 68
- Skąd: Iłża/Kraków
- Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD 121KM DPF, '06
skoro ten temat zostal okopany, to mam pytanie, bo u mnie parking pod blokiem jest lekko pochylony. zauwazylem ze np passaty lub nowa c5 jak odpalają to bardzo mocno widac ze swiatlo idzie im w górę lub w dół (zalezy czy stoją tyłęm czy przodem). u siebie takiego czegos nie zauwazylem, ale z tego co wyczytalem to nie jest to az tak widoczne w mazdzie, dobrze rozumiem?
czy tez musialbym naj akas regulacje sie udac?
czy tez musialbym naj akas regulacje sie udac?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Przy każdym odpaleniu auta (niezależnie czy światła włączone czy nie ) załącza sie regulacja swiateł.
Dół na maxa i wracają do góry na prawidłowy poziom.
Czasem możesz za późno włączyć światła po przekręceniu kluczyka i nie zobaczysz tego ruchu...
Najprościej najpierw włącz światła a później odpal auto.
Dół na maxa i wracają do góry na prawidłowy poziom.
Czasem możesz za późno włączyć światła po przekręceniu kluczyka i nie zobaczysz tego ruchu...
Najprościej najpierw włącz światła a później odpal auto.
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
MI$ napisał(a):..
Najprościej najpierw włącz światła a później odpal auto.
odradzam, bo znam przypadki kiedy przy takmi starcie cos sie popierdzielilo i lampa przeslala sie podnoscic na dobre

no a kolega moze to przesledzic przy pomocy kogos z rodziny..
najlepiej jest zawsze po odpaleniu auta, odczekac jak wszystko sie pogasi itp i wtedy zapalic swiatla xenonowe
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
sprawdzone, działa
dzięki koledzy za podpowiedź. nurtowałe mnie to, gdyż wg mnie krótke świecą dość słabo. przykład – znaki pionowe praktycznie wcale nie odblaskują światła >.< może też po prostu jakaś kalibracja będzie mi potrzebna ... tylko wszędzie mam daleko :x
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Enduro napisał(a):MI$ napisał(a):..
Najprościej najpierw włącz światła a później odpal auto.
odradzam, bo znam przypadki kiedy przy takmi starcie cos sie popierdzielilo i lampa przeslala sie podnoscic na dobre![]()
no a kolega moze to przesledzic przy pomocy kogos z rodziny..
najlepiej jest zawsze po odpaleniu auta, odczekac jak wszystko sie pogasi itp i wtedy zapalic swiatla xenonowe
pozdr.
E
Ja też nie polecam !
Kolega chciał sprawdzić więc podaliśmy mu z kolegą maselek jak to zrobić.
Normalnie najpierw odpal a później światła

- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
Panowie, mam małe pytanie
od jakiegoś czasu zauważyłem że gorzej doświetlają mi xenony [tak mi się wydaje przynajmniej]...jak odpalam silnik to samopoziomowanie działa, rusza się do góry, potem schodzi do środka [chyba jak być powinno] i leci jeszcze niżej i mam wrażenie że świecą za nisko i dlatego nie doświetlają mi prawidłowo drogi... wiecie jaka może być tego przyczyna ? Coś się rozregulowało, czy ten sensor się popsuł...jadę zaraz na przegląd techniczny i bedą mi sprawdzać światła to ewentualnie mam poprosić żeby mi ręcznie ustawił wysokość, tylko czy przy ponownym uruchomieniu silnika na nowo się źle nie ustawią
od jakiegoś czasu zauważyłem że gorzej doświetlają mi xenony [tak mi się wydaje przynajmniej]...jak odpalam silnik to samopoziomowanie działa, rusza się do góry, potem schodzi do środka [chyba jak być powinno] i leci jeszcze niżej i mam wrażenie że świecą za nisko i dlatego nie doświetlają mi prawidłowo drogi... wiecie jaka może być tego przyczyna ? Coś się rozregulowało, czy ten sensor się popsuł...jadę zaraz na przegląd techniczny i bedą mi sprawdzać światła to ewentualnie mam poprosić żeby mi ręcznie ustawił wysokość, tylko czy przy ponownym uruchomieniu silnika na nowo się źle nie ustawią
- Od: 26 kwi 2012, 13:50
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa / Wola
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '06 Top Sport – Hatchback
Witam
montuję ory xenon do mojej mazdy 6. lampy podłączone z przetwornicami i czujnik auto poziomowania z przodu. światła opuszczają się i podnoszą, ale problem mam z czujnikiem poziomowania z tyłu mianowicie gdzie znajduje się wtyczka aby ten czujnik podłączyć?załączam zdj czy to może być ta wtyczka w gąbce ?
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/file.php?id=15931&mode=view
montuję ory xenon do mojej mazdy 6. lampy podłączone z przetwornicami i czujnik auto poziomowania z przodu. światła opuszczają się i podnoszą, ale problem mam z czujnikiem poziomowania z tyłu mianowicie gdzie znajduje się wtyczka aby ten czujnik podłączyć?załączam zdj czy to może być ta wtyczka w gąbce ?
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/file.php?id=15931&mode=view
-
dejwo4
misiek89 napisał(a):chyba jak sobie soczewki ustawi jak w długichpete14 napisał(a):i kolejny zenonowy oślepiacz rośnie.
może słoik nie rozumie.
polska to nie ukraina że każdy se upycha co chce do auta.
wiesz co to samopoziomowanie i do czego służy?
jak nie spełnia swojej roli to po co montuje się to?
dla szpanu ?
żarówka halogenowa ma dwa razy słabszą jasność od ksenona.
jak taki zwykły reflektor podskoczy na nierówności nie ma aż takiego oślepienia.
zenon nie poziomuje się pod górę ani na wybojach.
spojrzenie na taką żarówkę w nocy to jak spojrzeć w słońce.
a przy samoregulacji silniczki robią to w czasie rzeczywistym.
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Kolego zaczynasz podskakiwać, a sam chyba nie znasz zasady działania samopoziomowania. Poproszę o jeden przykład samochodu, w którym poziomowanie odbywa się w czasie rzeczywistym podczas jazdy, a nie tylko po odpaleniu i to RAZ
Uspokój się troszeczkę
, jak nie chcesz xenonów, nie montuj, ale nie zabraniaj innym. Dowiedz się troszeczkę na ich temat, a dopiero potem dyskutuj, a nie rzucasz tutaj stereotypami.

Uspokój się troszeczkę

właśnie chodzi o to że mam z nimi kontakt w 3 autach.
to że się ruszają na starcie to jest selftest.
a później w czasie jazdy cały czas się regulują.
w ostatnich omegach tak może było bo przycisk do resetu był na manetce chyba.
ale to zamierzchłe dzieje.
bo to jeszcze jak na szczęście Polska nie Niemcy
i przepisy stanowią żeby były spryski i poziomowanie.
w jakimś celu nie dla łatania dziury budżetowej.
to że się ruszają na starcie to jest selftest.
a później w czasie jazdy cały czas się regulują.
w ostatnich omegach tak może było bo przycisk do resetu był na manetce chyba.
ale to zamierzchłe dzieje.
duch1604 napisał(a): W Niemczech można to czemu u nas nie???
bo to jeszcze jak na szczęście Polska nie Niemcy

i przepisy stanowią żeby były spryski i poziomowanie.
w jakimś celu nie dla łatania dziury budżetowej.
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Oj kolego pete14 grubo się mylisz . żadne xsenony nie poziomują się w czasie rzeczywistym bo na naszych polskich dziurawych drogach to lampy chodziły by cały czas góra duł
jest start po przekręceniu kluczyka i tyle samo poziomowanie jest montowane po to aby ustawić lampy np, jak wsiądzie więcej osób do auta albo zapakujesz bagażnik i przestań pierdzielić głupoty .
głupoty to sam gadasz.
po co by to wtedy było?
bez sensu.
wystarczyłby korektor jak w zwykłych lampach.
temat nr.1
temat nr.2
miłej lektury
po co by to wtedy było?
bez sensu.
wystarczyłby korektor jak w zwykłych lampach.
temat nr.1
temat nr.2
miłej lektury
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
nie wiem, jak jest z tym poziomowaniem. A dla dorzucenia swoich 3 groszy do tematu, to oglądałem fani czterech kółek, gdzie robili lexusa ls400 i tak samo wstawili nieoryginalne zenony (za 300Ł). Lexi miał jedynie fabryczne spryski, ale poziomowania na pewno nie.
Mandey napisał(a):Poproszę o jeden przykład samochodu, w którym poziomowanie odbywa się w czasie rzeczywistym podczas jazdy, a nie tylko po odpaleniu i to RAZ
Mazda 6
Mandey, wujek116, przecież wszystko mamy w poradniku
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6