korozja nadkoli
Powrócę jeszcze do tematu plastikowych nadkoli. Pytałem u lakiernika i on stwierdził, że ich założenie w żaden sposób nie zmniejszy narażenia na korozję. Sam nie wiem, bo znalazłem firmę, która produkuje te nadkola, co ciekawe jest to eksport na duński rynek.Więc jeśli tam zakładają to może jednak pomaga?
Co sądzicie? W każdym razie jeśli ktoś chciałby zakupić to firma nazywa się FLORIMEX, siedziba gdzieś pod Wawą.
Co sądzicie? W każdym razie jeśli ktoś chciałby zakupić to firma nazywa się FLORIMEX, siedziba gdzieś pod Wawą.
- Od: 5 wrz 2008, 12:58
- Posty: 6
- Skąd: Radom
- Auto: M6 GJ Sky Passion 2.0 165 KM
Hej koedzy, skad wy te akcje czerpiecie? Jak dzwonilem do AZ-etow z pytaniem o akcje serwisowa dot. rdzy w nadkolach to poinformowali mnie o 2 do mojego auta: programowanie pcm i wymiana przewodu do klimy. Niestety moje auto nie podlegalo pod 'rdze', mimo ze rdzewieje.....
Od lat wierny tylko japończykom...
- Od: 6 wrz 2008, 01:35
- Posty: 113
Prusiak napisał(a):Pan z serwisu AZ poinformowa ze auta w holandii nie podlegaly pod rudego
Bardzo możliwe.. wszystko zależy od tego z którego rynku pochodzi dany egzemplarz.. w ogóle nie polecam zakupu auta z Holandii (m.in ze względu na gorsze wyposażenie czy wspomniane problemy z uznaniem akcji serw.)
A ja myślę, że po prostu ludzie szturmem ruszyli na serwisy w związku z akcjami serwisowymi i serwisy nie wyrabiają, a przy okazji nie zarabiają...
JarunToruń
-----------------------------------
Madzia, Magdulek i bliźniaki
-----------------------------------
Madzia, Magdulek i bliźniaki
- Od: 13 maja 2008, 23:38
- Posty: 72
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda6 CD 136PS 2004 TOP KOMBI
Hehe – w Polskim narodzie jak coś dają za darmo to ludzie walą "drzwiami i oknami" – na zachodzie się tym nie przejmują tak. Poza tym – w kraju mamy sporo diesli – żeby nie powiedzieć większość.
A – no i ta większość sprowadzona jest właśnie z zachodu, gdzie akcje serwisowe były... rzadkie
A – no i ta większość sprowadzona jest właśnie z zachodu, gdzie akcje serwisowe były... rzadkie
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Mi po wielu bólach uznali naprawe gwarancyjną dot. nadkoli, znaczy mam nadzieje że uznają (wysyłałem skany k.s do pana Michała Szali z MazdaPolska) zostałem skierowany ponownie do AZ-etów na przeglad nadwozia i wbicie pieczątki w ksiażke serwisową (auto sciagniete z Luxemburga, rocznik 2003) i po tym fakcie będzie wciagniety na liste oczekujacych.
Tyle ze jak ostatnio byłem u AZ-etów to zostałem poinformowany że auto było juz u nich na przegladzie ...stan auta został określony jako dobry a jedyna rzecz jaka wyszła to własnie nadkola które podchodzą pod akcje serwisową, miły pan wręczył mi wizytówke Autokarcza i kazał sie kontaktowac z MazdaPolska i oni dalej mnie pokierują .... no i pokierowali mnie znowu do AZ-et celem wykonania przegladu nadwozia Tak czy inaczej, dziś jade na przeglad nadwozia i mam nadzieje ze to juz koniec przepychanki
Tyle ze jak ostatnio byłem u AZ-etów to zostałem poinformowany że auto było juz u nich na przegladzie ...stan auta został określony jako dobry a jedyna rzecz jaka wyszła to własnie nadkola które podchodzą pod akcje serwisową, miły pan wręczył mi wizytówke Autokarcza i kazał sie kontaktowac z MazdaPolska i oni dalej mnie pokierują .... no i pokierowali mnie znowu do AZ-et celem wykonania przegladu nadwozia Tak czy inaczej, dziś jade na przeglad nadwozia i mam nadzieje ze to juz koniec przepychanki
Ostatnio edytowano 23 wrz 2008, 09:33 przez McSlavko, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
Do tej pory nie było narzekań na ich działania, tak przynajmniej jest w wątku o korozji nadkoli, pierwsze słysze że ktos narzekał, przynajmniej nie znalazłem na forum.....zmartwiłeś mnie i to mocno, musze przekopać forum.
- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
No i teraz bądź tu mądry, to właśnie kolega "rafael2332" napisał że mu swietnie auto naprawili, i po tym już nic nie narzekał, tyle że jest super ..... WTF?? teraz to już naprawde nic nie rozumiem
No i wróciłem, auto zostało zakwalifikowane do "Konieczne dodatkowe zabezpiecznie podwozia" cokolwiek miałoby to znaczyc, coś tam bedą robić, napewno purchli na nadkolu nie odpuszcze i nie dam zabryzgać maziajstwem
No i wróciłem, auto zostało zakwalifikowane do "Konieczne dodatkowe zabezpiecznie podwozia" cokolwiek miałoby to znaczyc, coś tam bedą robić, napewno purchli na nadkolu nie odpuszcze i nie dam zabryzgać maziajstwem
- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
Fakt, to nie Ty pisałeś...ale napisałeś że byłeś dzień czy dwa przed odbiorem i byłeś zadowolony z tego że tak dogłębnie ją naprawiają po odbiorze nie napisałeś nic, czy naprawili, jak naprawili i co konkretnie zrobili, teraz też nie napisałeś nic konkretnego, jeżeli masz z nimi problemy ew. spieprzyli auto, napisz o tym, bo to naprawde bardzo wazne dla innych użytkowników.
- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
Cos mylisz mnie z kolega(japa chyba)zadowolony bylem z szybkiej decyzji tz.zakwalifikowaniu do dodatkowego zabezpieczenia.Dla dobra sprawy mojej i Az-auto oraz auto karcz(podwykonawca a nie autoryzowany serwis!!!!jak mają w dokumentach)wole poczekać z opisywanie mojej sprawy oraz jej naglosnieniu.Zapewniam ze jesli moje roszczenia nie zostaną spelnione opisze dokladnie problem na forum,oraz na bank bedzie artykul w gazecie a jesli bedzie trzeba w tv.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
rafael2332
rafael2332 napisał(a):(...) wole poczekać z opisywanie mojej sprawy oraz jej naglosnieniu.Zapewniam ze jesli moje roszczenia nie zostaną spelnione opisze dokladnie problem na forum(...)
Po wszystkim tak, czy inaczej napisz chociaż ogólnie o co poszło i jak zostało to załatwione. Niektórym ASO wydaje się że jak już dostały autoryzację to im wszystko wolno i niestety mają często rację. Po 1 klienci mało kiedy dochodzą w pełni swoich praw, bo w pewnym momencie "tracą siły" uznając że w końcu to nie była aż tak duża sprawa. Po 2 nie piszą skarg do przedstawicielstwa, a po 3 nawet jak już napiszą to przedstawicielstwo w 99% broni swojego ASO. Po 4 mało kto – poza rodziną – dowiaduje się o tym jak się w danym punkcie traktuje klienta. I suma sum ASO dalej bezkarnie traktuje klienta jak natręta z którego trzeba zedrzeć tyle kasy na ile sobie klient pozwoli, a jak nie pozwala, a można tą kasę klientowi wydrzeć z gardła siłą – to też dobra metoda. Na szczęście bywają wyjątki i te trzeba chwalić na każdym kroku:)
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Ale w tym wypadku koledze rafaelowi chyba chodzi o to że zrobili wiecej aniżeli mieli, wiec albo coś spieprzyli (?) albo po prostu jak sie czasami zdarza, wycieli całe blotniki tylne, wspawali nowe i mieli kłopot z dobraniem odpowiedniego koloru lub nie umieli pocieniować (tak sie to chyba nazywa) z resztą auta i walneli malunek na cały
- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
W sumie temat sie troche poszerzył w innym poscie http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... &start=120 czy jest ktoklwiek kto jest zadowolony z usługi firmy Autokarcz? czy może ktoś opisać co jemu zrobili w aucie z rdzewiejacymi nadkolami?
- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6