Chociaż sprężarka nie załączy się jak będzie mniej niż połowa czynnika, więc mimo wszystko może prysnąć czynnikiem, chociaż faktycznie będzie go za mało.
A ja mam pytanie odnośnie sprężarki – zakupiłem regenerowaną, bo moja stawia strasznie duży opór podczas kręcenia. I okazuje się, że ta nowa również działa tak samo, więc to co uważałem za uszkodzenie może być normą? Miałem do tej pory styczność tylko ze sprężarkami w Mitsubishi, produkcji Mitsubishi – one chodzą idealnie gładko nawet po giga przebiegu. Czy to normalne że ta z mazdy zachowuje się jak silnik spalinowy? – czyli daje duży opór w cyklu sprężania a potem przeskok jak się zawór otworzy?
Myślałem, że mam coś zepsute bo silnik nawet wyraźnie ma z nią problem a to ten typ tak ma? – może ktoś sprawdzić? – zdjąć pasek i sprawdzić jaki opór stawia kręcąc samym sprzęgłem?