Czujnik zajętości fotela – brzęczyk i kontrolka pasów
tylko Twoj pas?
a z pasem pasazera wszystko oki?
Dopisano Cz, 25 paź 2012, 23:01:
bledy systemu SRS trzeba sprawdzic...
a z pasem pasazera wszystko oki?
Dopisano Cz, 25 paź 2012, 23:01:
bledy systemu SRS trzeba sprawdzic...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
nie bardzo pamietam...
prawdopodobnie byl na jednym obwodzie...
najlepiej moze niech ktos to sprawdzi... ktos, kto ma przed liftowa Madzie...

prawdopodobnie byl na jednym obwodzie...
najlepiej moze niech ktos to sprawdzi... ktos, kto ma przed liftowa Madzie...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Byłem dzisiaj u innego elektromechanika sprawdził na komputerze przeznaczonym do japońców i nic zero błędów a ja móie do niego że jak ma byc błąd jak po przekroczeniu 8 km na h występuje błąd i mi podpowiedział że trzeba jakis kabelek z kostki odłączyc pod siedzeniem kierowcy tylko który ma ktos jakiś schemat tych kostek ale wie przypadkiem który to przewód od tego pipczenia
??
- Od: 12 paź 2012, 23:00
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6, 2.3, 2002
Gdzieś było na forum to opisane który kabelek odłączyć (bo są ogólnie 3) masa kabelek od styku NO i od styku NC trzeba odłączyć ten od NC, ale nie wiem czy to rozwiąże Twój problem bo skoro piszesz że kontrolka gaśnie a później Tobie zaczyna piszczeć to według mego rozumowania z kabelkami przy fotelu jest wszystko ok i nie wiem czy odłączenie coś da. jednak zawsze możesz spróbować.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
tejot27 napisał(a):w siedzeniu pasażera nie ma czujnika od nie zapietych pasów
W przedlifcie jest tylko dla kierowcy. Polift powinien mieć dla wszystkich pasażerów + kierowca.
Chyba, że...
dobrzyn22 napisał(a):panowie, pamiętajcie o modelach"przejściowych"...
gdzie może czegoś brakować lub być za dużo
Do tej pory miałem sygnał i kontrolkę jak pasażer usiadł w swoim fotelu, do czasu zapięcia pasów.
Teraz przestało mi to działać czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić co się stało, czy poduszka nadal działa?
Zaglądałem pod fotel czy jakaś wtyczka się nie rozłączyła ale widać że wszystko w porządku, macie jakieś pomysły?
Teraz przestało mi to działać czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić co się stało, czy poduszka nadal działa?
Zaglądałem pod fotel czy jakaś wtyczka się nie rozłączyła ale widać że wszystko w porządku, macie jakieś pomysły?
co oni robią w serwisie jak wyłączaja brzęczyk ?
Czy tylko ten głośniczek co wydaje dźwięk neutralizuja( to by mi pasowało) czy może wyłączaja czujniki i moze mi poduszka wystrzelić w twarz przy niezapiętych pasach bo nie wie ze sa nie zapiete ?
Czy tylko ten głośniczek co wydaje dźwięk neutralizuja( to by mi pasowało) czy może wyłączaja czujniki i moze mi poduszka wystrzelić w twarz przy niezapiętych pasach bo nie wie ze sa nie zapiete ?
- Od: 13 wrz 2012, 00:33
- Posty: 5
- Auto: M6 2.0 PB LB FL 2005
gstroy01 napisał(a):Dla potomności. Klamry tylnych pasów bezpieczeństwa są nierozbieralne.
To pewne? też mam urwany przewód ...
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Spróbować zawsze można. Ja po kilku próbach dałem sobie spokój z obawy, że potem tego już nie złożę jak należy. W serwisie też potwierdzili, że tego nie naprawiają, tylko od razu wymiana.
U mnie dosztukować się nie dało, bo drugi koniec kabelka nie wystawał, tylko przerwał się we wgłębieniu tej obudowy. Zostało albo tak jeździć albo poszukać innej zapinki w używkach.
U mnie dosztukować się nie dało, bo drugi koniec kabelka nie wystawał, tylko przerwał się we wgłębieniu tej obudowy. Zostało albo tak jeździć albo poszukać innej zapinki w używkach.
- Od: 9 wrz 2009, 06:55
- Posty: 57
- Auto: 6 GY MZR-CD A+ '07
No mi właśnie też nie wystaje poza obudowę, ale myślę że to zrobię – mam już plan
więc skoro są takie problemy to podejmę próbę bez rozbierania tylko muszę znaleźć wolne półgodzinki
Dam znać o wynikach
Jeśli się powiedzie to wraz z fotkami 
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Zgodnie z obietnicą zaprezentowałem na forum jak naprawić w/w problem i uzyskać taki efekt:

Jeśli chcesz to zapraszam na fotorelację Jak naprawić czujnik zapięcia pasów na tylnej kanapie w GG/GY
Pozdrawiam

Jeśli chcesz to zapraszam na fotorelację Jak naprawić czujnik zapięcia pasów na tylnej kanapie w GG/GY
Pozdrawiam
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Czyli w poliftach jest kontrolka i brzęczyk dla kierowcy i dla pasażera?
Więc powinno brzęczeć jak jako kierowca nie zapnę pasów i tak samo dla pasażera jak on nie zapnie, tak?
Więc powinno brzęczeć jak jako kierowca nie zapnę pasów i tak samo dla pasażera jak on nie zapnie, tak?
-
Zdzirson
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6