Jaka jest różnica pomiędzy trybem A/C Eco a zwykłym?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kordi82 » 16 sie 2007, 23:56

W mojej madzii są dwie opcje włączenia klimy. Sądzę że opcja Eco obciąża mniej silnik bądź klima się wyłącza gdy np. chcę gwałtownie przyśpieszyć, lub też coś innego. Niestety do autka posiadam instrukcję w języku niemieckim więc nie jest mi dane znaleść w niej jakichkolwiek informacji...Za wszelkie wskazówki wielkie dzieks;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 cze 2007, 12:41
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 143KM po Virusie 170/Peugeot 307/ Rover 214/ Nissan Primera 2.0D/ Mercedes Sprinter 315CDi

Postprzez Cichyq » 17 sie 2007, 09:08

http://mazda6.prv.pl/ – dział Download.

Pozdrawiam,
Cichy
Nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2007, 21:11
Posty: 176 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda CX-7 Sport DISI Turbo 260KM '10

Postprzez kordi82 » 17 sie 2007, 20:44

Tą instrukcję mam....jest ona z madzi 6 ale z przed liftingu a z tego co wiem to 6-tki tego nie miały......
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 cze 2007, 12:41
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 143KM po Virusie 170/Peugeot 307/ Rover 214/ Nissan Primera 2.0D/ Mercedes Sprinter 315CDi

Postprzez mcbeth » 17 sie 2007, 21:59

Tłumacząc z instukcji niemieckiej po f/l:
Pozycja A/C ECO służy do oszczędnej pracy z nieco mniejszą mocą chłodzenia i osuszania.

A więc sprężarka pracuje z mniejszą mocą. I tyle.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Pawko_6 » 20 sie 2007, 10:40

kordi82 napisał(a):z tego co wiem to 6-tki tego nie miały......

Miały miały ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez Pawnik » 20 sie 2007, 11:00

Pawko_6 napisał(a):
kordi82 napisał(a):z tego co wiem to 6-tki tego nie miały......

Miały miały ;)

a nawet dalej mają :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Cichyq » 20 sie 2007, 12:17

kordi82 napisał(a):Tą instrukcję mam....jest ona z madzi 6 ale z przed liftingu a z tego co wiem to 6-tki tego nie miały......

Ok, masz i pewnie czytales ?
Zagladnij prosze na strone 5-57 i przeczytaj ze zrozumieniem :)

Pozdrawiam,
Cichy
Nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2007, 21:11
Posty: 176 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda CX-7 Sport DISI Turbo 260KM '10

Postprzez kordi82 » 21 sie 2007, 02:18

Dokładnie macie Panowie rację.....jest dokładnie tak jak tu piszecie. Wybaczcie moje merytoryczne braki w wiedzy <glupek2> . Pozdrawiam i szerokości.......
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 cze 2007, 12:41
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 143KM po Virusie 170/Peugeot 307/ Rover 214/ Nissan Primera 2.0D/ Mercedes Sprinter 315CDi

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 11:21

kordi82, regulamin tego działu obowiązuje wszystkich.
Popraw nazewnictwo tematu :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez homme11 » 18 mar 2010, 21:21

cichy, stronka udana – -poczyniam ukłon ;) zainspirowała mnie nawet do małych zmian we wyglądzie ;)
mam pytanko.. chciałem ściagnąć polską instrukcje ale zawidniała tam blokada haslem... zdzradzisz? ;)
Początkujący
 
Od: 7 paź 2009, 10:59
Posty: 5
Auto: Mazda 6, 2.0 diesel, 2002r

Postprzez Lorento » 18 mar 2010, 22:00

homme11 napisał(a):cichy, stronka udana – -poczyniam ukłon ;) zainspirowała mnie nawet do małych zmian we wyglądzie ;)
mam pytanko.. chciałem ściagnąć polską instrukcje ale zawidniała tam blokada haslem... zdzradzisz? ;)

Drogi kulego. Ja ci zdradzę pewien sekret: zacznij pracować troszkę mózgiem, tzn. rusz kiepełę, bo to wstyd, że dosiadłeś maździory a z jarzeniem troszku masz na bakier. Strona o której mówisz jest autorstwa kolegi Pawko_6, co nie jest zbyt trudne do przyuważenia, a nawiasem mówiąc i hasło raczej nie stanowi wielkiej tajemnicy.
Ech szkoda, że Mazdę ( penie z racji coraz większej dostępności ) ujeżdżają i co pośledniejsi w kumkaniu, lecz cóż takie jest prawo rozwoju cywilizacji.... Ja, mimo tego że pozbyłem się M nie mogę się jakoś z tym pogodzić... <nie>
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez rafusmaximus » 19 mar 2010, 20:50

<peace> , to samo miałem napisać co ty Lorento... nie to żebym się czepiał do homme11, ale jak okulary nie pomagają, to zawsze są soczewki :) Z doświadczenia wiem, że lepiej widać ;)
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez lukpcn » 19 mar 2010, 21:31

a ja mam pytanie dotyczące pracy w trybie AC a nie w AUTO.... ponieważ w książce opisane jest używanie AUTO lub nawiewu dokładnie....
moje pytanie jest następujące... gdy włączę przyciskiem AC czyli manualna klimatyzacja to też prędkość nawiewu dostosowywana będzie tak długo aż osiągnięta zostanie zadana przeze mnie temperatura ? i potem klima przestanie chłodzić/grzać albo zmniejszy nadmuch i jego kierunek tak jak ma to miejsce w trybie AUTO ? czy jak to działa... bo tego do końca nie kumam...
pozdrawiam
Łukasz
Mój Bank Muzyki: www . RoyaltyFreeHeaven . com
a tu Moja Mazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2009, 11:38
Posty: 134
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0 147KM

Postprzez krzych » 19 mar 2010, 22:50

Jesli miales wylaczona i wlaczasz za pomoca AC to predkosc raczej nie bedzie dostosowywana, a jedynie temperatura. Wlacz za pomoca AUTO a pozniej przestaw tryb na ECO, wtedy bedziesz mial tak jak mowisz.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez lukpcn » 20 mar 2010, 15:53

krzych napisał(a):Wlacz za pomoca AUTO a pozniej przestaw tryb na ECO


ale u mnie wcisnięcie AUTO zawsze uruchamia ECO
pozdrawiam
Łukasz
Mój Bank Muzyki: www . RoyaltyFreeHeaven . com
a tu Moja Mazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2009, 11:38
Posty: 134
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0 147KM

Postprzez krzych » 20 mar 2010, 17:11

To przelacz na co chcesz (chocby z ECO na ECO poprzez AC). Chodzi o to, ze po trybie AUTO to co ruszysz manualnie to zostaje manualne – reszta nadal pracuje w AUTO mimo ze juz sie nie swieci AUTO.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6