Jaka jest różnica pomiędzy trybem A/C Eco a zwykłym?
Strona 1 z 1
W mojej madzii są dwie opcje włączenia klimy. Sądzę że opcja Eco obciąża mniej silnik bądź klima się wyłącza gdy np. chcę gwałtownie przyśpieszyć, lub też coś innego. Niestety do autka posiadam instrukcję w języku niemieckim więc nie jest mi dane znaleść w niej jakichkolwiek informacji...Za wszelkie wskazówki wielkie dzieks;)
- Od: 25 cze 2007, 12:41
- Posty: 19
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 143KM po Virusie 170/Peugeot 307/ Rover 214/ Nissan Primera 2.0D/ Mercedes Sprinter 315CDi
Tłumacząc z instukcji niemieckiej po f/l:
Pozycja A/C ECO służy do oszczędnej pracy z nieco mniejszą mocą chłodzenia i osuszania.
A więc sprężarka pracuje z mniejszą mocą. I tyle.
Pozycja A/C ECO służy do oszczędnej pracy z nieco mniejszą mocą chłodzenia i osuszania.
A więc sprężarka pracuje z mniejszą mocą. I tyle.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
kordi82 napisał(a):z tego co wiem to 6-tki tego nie miały......
Miały miały

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
kordi82 napisał(a):Tą instrukcję mam....jest ona z madzi 6 ale z przed liftingu a z tego co wiem to 6-tki tego nie miały......
Ok, masz i pewnie czytales ?
Zagladnij prosze na strone 5-57 i przeczytaj ze zrozumieniem
Pozdrawiam,
Cichy
Dokładnie macie Panowie rację.....jest dokładnie tak jak tu piszecie. Wybaczcie moje merytoryczne braki w wiedzy
. Pozdrawiam i szerokości.......

- Od: 25 cze 2007, 12:41
- Posty: 19
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 143KM po Virusie 170/Peugeot 307/ Rover 214/ Nissan Primera 2.0D/ Mercedes Sprinter 315CDi
homme11 napisał(a):cichy, stronka udana – -poczyniam ukłonzainspirowała mnie nawet do małych zmian we wyglądzie
mam pytanko.. chciałem ściagnąć polską instrukcje ale zawidniała tam blokada haslem... zdzradzisz?
Drogi kulego. Ja ci zdradzę pewien sekret: zacznij pracować troszkę mózgiem, tzn. rusz kiepełę, bo to wstyd, że dosiadłeś maździory a z jarzeniem troszku masz na bakier. Strona o której mówisz jest autorstwa kolegi Pawko_6, co nie jest zbyt trudne do przyuważenia, a nawiasem mówiąc i hasło raczej nie stanowi wielkiej tajemnicy.
Ech szkoda, że Mazdę ( penie z racji coraz większej dostępności ) ujeżdżają i co pośledniejsi w kumkaniu, lecz cóż takie jest prawo rozwoju cywilizacji.... Ja, mimo tego że pozbyłem się M nie mogę się jakoś z tym pogodzić...

POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!

a ja mam pytanie dotyczące pracy w trybie AC a nie w AUTO.... ponieważ w książce opisane jest używanie AUTO lub nawiewu dokładnie....
moje pytanie jest następujące... gdy włączę przyciskiem AC czyli manualna klimatyzacja to też prędkość nawiewu dostosowywana będzie tak długo aż osiągnięta zostanie zadana przeze mnie temperatura ? i potem klima przestanie chłodzić/grzać albo zmniejszy nadmuch i jego kierunek tak jak ma to miejsce w trybie AUTO ? czy jak to działa... bo tego do końca nie kumam...
moje pytanie jest następujące... gdy włączę przyciskiem AC czyli manualna klimatyzacja to też prędkość nawiewu dostosowywana będzie tak długo aż osiągnięta zostanie zadana przeze mnie temperatura ? i potem klima przestanie chłodzić/grzać albo zmniejszy nadmuch i jego kierunek tak jak ma to miejsce w trybie AUTO ? czy jak to działa... bo tego do końca nie kumam...
- Od: 27 paź 2009, 11:38
- Posty: 134
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0 147KM
Jesli miales wylaczona i wlaczasz za pomoca AC to predkosc raczej nie bedzie dostosowywana, a jedynie temperatura. Wlacz za pomoca AUTO a pozniej przestaw tryb na ECO, wtedy bedziesz mial tak jak mowisz.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Wlacz za pomoca AUTO a pozniej przestaw tryb na ECO
ale u mnie wcisnięcie AUTO zawsze uruchamia ECO
- Od: 27 paź 2009, 11:38
- Posty: 134
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0 147KM
To przelacz na co chcesz (chocby z ECO na ECO poprzez AC). Chodzi o to, ze po trybie AUTO to co ruszysz manualnie to zostaje manualne – reszta nadal pracuje w AUTO mimo ze juz sie nie swieci AUTO.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6