Duży pobór prądu

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez LAJCIK29 » 21 mar 2019, 14:44

Witam mój problem polega na tym , że po przekręceniu kluczyka do zapalenia się kontrolek (następne położenie to rozruch) zmierzony pobór prądu to około 6A ,gdy bez kluczyka w stacyjce wynosi 0,01A-0,02A.
Czy 6A to nie za dużo ?
Ładowanie 14,3v
Aku naładowany 12,5v
Rozrusznik ledwo kręci ,ale odpala .
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 09:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez dobrzyn22 » 21 mar 2019, 19:02

ile lat ma aku ? u mnie, przy "uwalonej" 1 celi miernik też pokazywał, że wszystko niemal w normie
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez LAJCIK29 » 21 mar 2019, 19:08

Aku ma 6 lat jest to Centra plus 60ah ,ale zastanawia mnie ten pobór prądu 6A w pozycji zapłonu.
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 09:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez dobrzyn22 » 21 mar 2019, 19:18

No to – mimo wszystko – stawiał bym na aku. Podjedź do punktu , gdzie zajmują się tylko akumulatorami – sprawdzą Ci za free pod jak się bateria zachowuje pod obciążeniem i wszystko będzie jasne
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez LAJCIK29 » 21 mar 2019, 20:41

Dzięki za sugestie ,jutro podjadę i niech sprawdzą :)
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 09:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez tadziol » 21 mar 2019, 21:40

LAJCIK29 napisał(a):zastanawia mnie ten pobór prądu 6A w pozycji zapłonu.

Normalna i dopuszczalna wartość.
Jeden przekaźnik potrafi doić do 0,5 A.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez LAJCIK29 » 21 mar 2019, 22:13

Powiem Wam ,że mnie trochę uspokoiliście . Nie lubię gdy Madzia choruje.
Założyłem aku żony 45Ah co prawda , ale zakręcił o wiele żwawiej od mojej świeżo naładowanej 60Ah . Więc to może być wina akumulatora , okaże się rano o 6 jak będę chciał wrócić do domu z pracy hehe

Dopisano 22 mar 2019 22:01:

Rano rozrusznik bez problemu zakręcił wałem. Byłem sprawdzić akumulator i z 600A prądu rozruchowego zostało 340A po nocnym ładowaniu. Kupiłem nowy akumulator :)
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 09:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6