Witajcie, koledzy mam problem z moją M6. Sytuacja zdarzyła się już drugi raz. Auto stało na parkingu zaczął padać mocny deszcz. Przychodzi sąsiad o 22 i mówi "Pani wyłącz Pan ten alarm bo samochód wyje od 20 minut i spać nie można" :O Faktycznie w samochodzie paliła się ikonka kluczyka (immo) i samochód zaczął sam trąbić. Druga sytuacja miała miejsce po myjni, wyjechałem świeciła się kontrolka immo nie minęło 3 minuty i auto zaczęło samo trąbić. Nic nie da się z tym zrobić jak tylko wyjąć bezpiecznik od klaksonu, który jest tym samym co od świateł STOP więc lipa. Wystarczy że po deszczu, myjni auto postoi z 30 minut -godzinke aż przeschnie i sytuacja znika.
Wniosek jeden, gdzieś mam przeciek, pytanie tylko gdzie znajduje sią ukłąd , wiazka od immo? Ostatnio przyjrzałem się i mam wrażenie że odkleiło mi się w dwóch miejscach podszybie w aucie może tam szukać tego immo? dobry trop? Aha i pisząc że trąbi mam na myśli jest to stały dzwięk tak jakby ktoś klakson nacisnął i trzymał. Co ciekawe jak się zapala ikonka immo komputer nie pokazuje żadnego błędu...
Po deszczu ikonka immo + sam trąbi
Strona 1 z 1
Może popatrz najpierw na lewy przedni słupek gdzie przy lewej nodze masz skrzynkę z bezpiecznikami. Tu się trochę elektryki koncentruje.
Inna rzecz. Miałem taki kwiatek, że uszkodził się zbiornik płynu do spryskiwaczy. Przed prawym przednim kołem. Ciekło na trąbki klaksonu i trąbiło – klakson (nie alarm) ;–)
Inna rzecz. Miałem taki kwiatek, że uszkodził się zbiornik płynu do spryskiwaczy. Przed prawym przednim kołem. Ciekło na trąbki klaksonu i trąbiło – klakson (nie alarm) ;–)
Czy kolega znalazł u siebie przyczynę. Jeżeli tak to prosiłbym o podpowiedź.
Ja niestety mam bardzo podobne objawy dlatego pozwolę sobie podczepić się pod temat.
Pierwszy objaw to:
– święcąca się kontrolka lewego kierunku
– świecąca się kontrolka immobilizera (autko z kluczykiem)
– świecący się lewy kierunek (żarówka tył, bok, przód)
Drugi objaw:
– pisk w okolicy wlewu paliwa. (pisk jakiegoś urządzenia elektrycznego) Myślałem że dźwięk wydobywa się z którejś żarówki ale wszystkie przejrzałem i dźwięk wydobywa się blisko lewej tylnej lampy, na wysokości wlewu paliwa (kombi). Czy tam jest jakieś urządzenie?
Wymienione objawy występują nawet przy rozłączonym zapłonie. Podejrzewam że również dzieje się to po obfitym deszczu.
Tam gdzie był dostęp sprawdziłem kable i są suche, w lewej lampie jak i sama lampa też jest sucha.
Jeszcze zastanawia mnie jedna rzecz. Podczas jazdy słyszę wodę w progu. Może tam idą jakieś przewody?
Mogę prosić o pomoc gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć?
Ja niestety mam bardzo podobne objawy dlatego pozwolę sobie podczepić się pod temat.
Pierwszy objaw to:
– święcąca się kontrolka lewego kierunku
– świecąca się kontrolka immobilizera (autko z kluczykiem)
– świecący się lewy kierunek (żarówka tył, bok, przód)
Drugi objaw:
– pisk w okolicy wlewu paliwa. (pisk jakiegoś urządzenia elektrycznego) Myślałem że dźwięk wydobywa się z którejś żarówki ale wszystkie przejrzałem i dźwięk wydobywa się blisko lewej tylnej lampy, na wysokości wlewu paliwa (kombi). Czy tam jest jakieś urządzenie?
Wymienione objawy występują nawet przy rozłączonym zapłonie. Podejrzewam że również dzieje się to po obfitym deszczu.
Tam gdzie był dostęp sprawdziłem kable i są suche, w lewej lampie jak i sama lampa też jest sucha.
Jeszcze zastanawia mnie jedna rzecz. Podczas jazdy słyszę wodę w progu. Może tam idą jakieś przewody?
Mogę prosić o pomoc gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć?
- Od: 11 wrz 2005, 20:47
- Posty: 79
- Skąd: Skierniewice
- Auto: Mazda 6 2.0 SKY-G GJ '16
Mazda 6 2.0 CiTD GY '04
Mazda 626 1.8 GE '93
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6