Witam,
Ostatnio na stacji diagnostycznej powiedziano mi, że mam w klapie bagażnika jedno mijania za mocne. Dzisiaj doszedłem do tego, że facet ktory mi sprzedawał auto wspominał o przeciwmgielnym dorobionym. Znalazłem włącznik pod kierownica, który był dorobiony i cały czas włączony. Po wyłączeniu okazało się że za mocne światło zgadło. Facet zrobił z jednej tylnej mijania światło przeciemieglne. Teraz mam zagwozdkę, po wyłączeniu tej przeciwmielnej, zostają mi 3 światła... zostawić, czy oddać do jakiegoś elektryka? W poprzednim aucie z USA sam dawałem do przerobienia i po prostu w lampie została zrobiona dziura i włożona w nią żarówka przeciwmigielna. Wydaje mi się trochę druciarstwo zabieranie mijania i zostawianie 3 na rzecz przeciemgielnej...
Edit. zapomniałem dodać,że ta pseudo przeciwmgielna jest chyba jeszcze ze złej strony, bo od pasażera..
W sumie mam pytanie. Czy mogę z tego prawego przeciwmglowego przeciągnąć zasilanie do lewej i zrobić drugi po właściwej stronie? Zostałyby mi z tylu 2 normalne światła na zewnętrznych lampach i 2 przeciwmgłowe na klapie bagażnika. Bo teraz jak wyłącze to głupio wyglada 2 switla z lewej i jedno z prawej..
Światła z USA na EU tył
Strona 1 z 1
Wymień najpierw żarówkę w tym dorabianym przeciwmgielnym, bo może masz tam żarówkę z podwójnym żarnikiem i niczego nie będziesz musiał zmieniać. Jeśli nie to przeróbka nie jest trudna.
Tutaj masz wątek:
viewtopic.php?f=103&t=49077
Tutaj masz wątek:
viewtopic.php?f=103&t=49077
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Z tego co wiem, to chyba jednak są te dwuwłóknowe. Pozycyjne normalnie zostawiasz tak jak są, a drugie włókno podciągasz pod przeciwmgłowe, sam tak robiłem u siebie 
Panowie, ogólnie to mam tak, że lewa pozycja na klapie jest okej, a z prawej ktoś zrobił przeciwmgielne, więc odwrotnie i w dodatku tak, że jak wyłącze przełącznik od tej przeciwmgielnej przy kierownicy to ona gaśnie, ale nie zostaje tam pozycyjna tylko wyglada jakby się spaliła żarówka 
Teraz tak, chcę przerzuci kabelki z prawej do lewej lampy, ale nie chciałbym żeby to działało tak jak teraz, że są 3 pozycje i przeciwmgielna... z tego co widziałem jak rozegrałem obicie klapy, to w lewej żarówce są 2kable (chyba czarny i zielono czarny?) a w prawej (tej przeciwmgilnej) są trzy kable (dwa te same co w lewej + z 3 pina poprowadzony kabel. Jesteście w stanie powiedzieć czy da radę to jakoś sensownie przerobić i jak biorąc pod uwagę opisana sytuacje.
Teraz tak, chcę przerzuci kabelki z prawej do lewej lampy, ale nie chciałbym żeby to działało tak jak teraz, że są 3 pozycje i przeciwmgielna... z tego co widziałem jak rozegrałem obicie klapy, to w lewej żarówce są 2kable (chyba czarny i zielono czarny?) a w prawej (tej przeciwmgilnej) są trzy kable (dwa te same co w lewej + z 3 pina poprowadzony kabel. Jesteście w stanie powiedzieć czy da radę to jakoś sensownie przerobić i jak biorąc pod uwagę opisana sytuacje.
- Od: 8 maja 2016, 16:17
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 2.3 2008 (USA/GG front lift) Pb+LPG
r0wl3n napisał(a):... a w prawej (tej przeciwmgielnej) są trzy kable (dwa te same co w lewej + z 3 pina poprowadzony kabel...
Jak sam zauważyłeś w prawej o której piszesz gdzie jest przeciwmgielne masz 3 przewody. Sugeruje to, że masz dwa przewody sygnałowe (światła mijania i przeciwmgielne) i trzeci jest wspólną masą.
Wymień żarówkę...
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6