Na forum doszukałem się jedynie schematu do wersji sprzed Face Lifting'u. Gdyby ktoś miał do późniejszego modelu to poproszę. Zależy mi na opisie połączeń przy stacyjce i bezpiecznikach.
Mieczysław ( Powała ) z Tczewa
Schemat elektryczny Mazda6 GY 2006r
Strona 1 z 1
Gdzie sa te schematy do 6ki przed lifitingiem? Przydalyby sie jak nic.
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kety napisał(a):Gdzie sa te schematy do 6ki przed lifitingiem? Przydalyby sie jak nic.
Popatrz tutaj:
viewtopic.php?f=304&t=109361
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzieki, juz tam wczoraj trafilem i rozkminiam z czym to sie je. Bardzo duzo tego i na pierwszy rzut oka dosc skomplikowane. Mam nadzieje ze uda mi sie naprawic usterke polegajaca na ladowaniu 15,6V. Szukam usterki po kabelkach bo laickei podejscie wymiana altka/regulatora nic nie pomogla. Problem tkwi gdzies glebiej w polaczeniach.
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kety napisał(a):Mam nadzieje ze uda mi sie naprawic usterke polegajaca na ladowaniu 15,6V
Takie ładowanie to zasadniczo tylko wina uszkodzonego regulatora napięcia w alternatorze.
Zresztą ładowanie przecież nie jest kontrolowane przez sterownik silnika
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W 6ce niestety napiecie jest regulowane nie tylko przez regulator ale takze przez PCM (komputer).
PCM ma zwiekszac napiecie jesli duzo odbiornikow pradu jest zalaczonych.
Z reszta na schematach elektrycznych widac, ze z alternatora kable biegna do PCM (ta wtyczka co sie ja wpina do regulatora-alternatora jest polaczona z PCM). Na tym schemacie "Mazda 6 GG Schemat połączeń 2002r" ze strony w linku powyzej. (Strony w PDF o tym traktujace to 17, 29,45,217 i 219. Ale generalnie wszystko widac na str 17.
Biegne teraz do garazu posprawdzac te polaczenia bo wydaje mi sie ze wlasnie tu tkwi problem.
PS. Milo ze sie interesujesz tym problemem bo w temacie o tym traktujacym nikt sie nie odzywa. Niestety malo osob na forum interesuje sie badz zna sie na elektryce.
PCM ma zwiekszac napiecie jesli duzo odbiornikow pradu jest zalaczonych.
Z reszta na schematach elektrycznych widac, ze z alternatora kable biegna do PCM (ta wtyczka co sie ja wpina do regulatora-alternatora jest polaczona z PCM). Na tym schemacie "Mazda 6 GG Schemat połączeń 2002r" ze strony w linku powyzej. (Strony w PDF o tym traktujace to 17, 29,45,217 i 219. Ale generalnie wszystko widac na str 17.
Biegne teraz do garazu posprawdzac te polaczenia bo wydaje mi sie ze wlasnie tu tkwi problem.
PS. Milo ze sie interesujesz tym problemem bo w temacie o tym traktujacym nikt sie nie odzywa. Niestety malo osob na forum interesuje sie badz zna sie na elektryce.
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kety napisał(a):W 6ce niestety napiecie jest regulowane nie tylko przez regulator ale takze przez PCM (komputer)....
Uuuupsss – sorki, nie pomyślałem o takiej opcji i ... nie spotkałem się wcześniej z tym więc zwracam honor.
Mam nadzieję, że takie rzeczy jak stan klem na accu i stan głównych połączeń prądowych (szczególnie masy) już przejrzałeś wcześniej?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84


Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kety napisał(a):<jupi> Hurra! Udalo sie. ....
I oby nie było już więcej problemów
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kiedyś pościągałem jakieś schematy w PDF., ale to tak "bo może się kiedyś przyda". sporo jest po angielsku i schemat połaczeń z 2002r, ale nie wiem czy ma to znaczenie jeśli chodzi o przedlift-polift? Jesli chcesz napisz na PW i podeslij meila to ci wyslę co mam.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6