Regulacja wysokości świateł i wskaźnik poziomu paliwa

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Raven91 » 9 maja 2013, 20:08

Witam was mam problem w Madzi 6 (03') CiDT z regulacją wysokości świateł oraz wskaźnikiem poziomu paliwa.

1. Zacznę od świateł. Regulacja wysokości przy kierownicy nie działa czy na 1 czy na 3 świeci w tej samej pozycji. Również nie świeci podświetlenie takie jakie jest obok przy regulacji podświetlenia zegarów. Czy nie spalić się bezpiecznik? Nie umiem jednak znaleźć go w liście. Czy to będzie problem z silniczkami? gdzie je szukać?

2. Wskaźnik poziomu paliwa zatrzymał się tak mniej więcej w okolicach "rezerwy". Kontrolka "rezerwy" zapala się samoczynnie gdy dochodzi do końca paliwa natomiast wskaźnik poziomu ani nie drgnie. Jak się do niego najlepiej dostać?


PS. Jak nie ten dział to proszę o przeniesienie.
Było:
Renault Clio 2 ph1 1.2l 2000r. – 2009-2011 Obrazek
Mazda 6 GG. 2.0 CDiT 121KM 2003r. – 2013-2015Obrazek

JEST: Škoda Rapid 2015r. – 2015 – ... Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 10:13
Posty: 338 (2/2)
Skąd: Radzionków, Tarnowskie Góry, Czeladź
Auto: Škoda Rapid 1.2 TSI 105KM
2015

Postprzez gospo83 » 23 maja 2013, 20:47

odnośnie regulacji świateł to możesz mieć pękniętą ramkę od soczewki mijania i dlatego mimo regulacji nic się nie dzieje. miałem podobną sytuację, rozkleiłem reflektor i ramka była pęknięta. Problem pękającej ramki polega na tym, że często przy ustawianiu świateł kręci się tylko śrubą widoczną (tą bliżej środka auta) a nie tą, która jest "ukryta" w nadkolu (dostęp do niej przez dziurkę widoczną jak podniesiesz maskę) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 22:01
Posty: 45
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 '03 2.0 diesel 121KM Hatchback

Postprzez Daro_1987 » 30 cze 2013, 12:11

Witam podłącze się do tematu .
Mam problem z silniczkiem do regulacji świateł chodzi o lewy reflektor na pozycji 0 , 1 , 2 , 3 przy włączonych światłach silniczek caly czas pracuje , jeżeli ustawie pomiędzy 0 a 1 , 1 a 2 , 2 a 3 wtedy przestaje pracować .
Boję się że wkońcu się spali .
Czy ktoś spotkał się z czymś takim i co z tym zrobić .
Zaznaczam że są to zwykłe światla nie ksenony .
Daro_1987
 

Postprzez dobrzyn22 » 1 lip 2013, 10:03

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez kante » 19 sie 2013, 11:16

Witam,
podepnę się pod temat wskaźnika paliwa. Zatankowałem do pełna – weszło 54 litry. Przejechałem ok 830km – zapaliła się kontrolka, komputer pokazywał ok 280 km zasięgu. Nagle samochód stanął, przy wskazaniu zasięgu 150 km :D Co może być tego przyczyną i jak to wyeliminować?

Z góry dzięki za pomoc.
kante
 

Postprzez marcin1985 » 16 lip 2014, 14:51

Witam,

Wczoraj wracajac z pracy spotkała mnie "dziwna" sytuacja. Jechalem autostrada w baku wg. wskaznika minimalnie ponizej cwiartki. Po przejechaniu zjazdem lukiem pod gorke w lewo wskaźnik zaczal nagle opadac i w ciagu 10 km spadl do zera :/ Wjechalem na stacje zatankowalem 30 litrow i na wkazniku 3/4 baku. Czy to mozliwe ze rezerwa w mazdzie jest tak "krotka"?? Czy poprostu plywak podczas jazdy po tym luku sie utopil? Bo troche lipa ze nagle z cwiartki na wsazniku robi sie zero absolutne :/
Początkujący
 
Od: 1 gru 2013, 13:32
Posty: 7
Skąd: Poznan/ Bergen op Zoom NL
Auto: Mazda 6 2004 1,8 16 V DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6