Witam was mam problem w Madzi 6 (03') CiDT z regulacją wysokości świateł oraz wskaźnikiem poziomu paliwa.
1. Zacznę od świateł. Regulacja wysokości przy kierownicy nie działa czy na 1 czy na 3 świeci w tej samej pozycji. Również nie świeci podświetlenie takie jakie jest obok przy regulacji podświetlenia zegarów. Czy nie spalić się bezpiecznik? Nie umiem jednak znaleźć go w liście. Czy to będzie problem z silniczkami? gdzie je szukać?
2. Wskaźnik poziomu paliwa zatrzymał się tak mniej więcej w okolicach "rezerwy". Kontrolka "rezerwy" zapala się samoczynnie gdy dochodzi do końca paliwa natomiast wskaźnik poziomu ani nie drgnie. Jak się do niego najlepiej dostać?
PS. Jak nie ten dział to proszę o przeniesienie.
Regulacja wysokości świateł i wskaźnik poziomu paliwa
Strona 1 z 1
odnośnie regulacji świateł to możesz mieć pękniętą ramkę od soczewki mijania i dlatego mimo regulacji nic się nie dzieje. miałem podobną sytuację, rozkleiłem reflektor i ramka była pęknięta. Problem pękającej ramki polega na tym, że często przy ustawianiu świateł kręci się tylko śrubą widoczną (tą bliżej środka auta) a nie tą, która jest "ukryta" w nadkolu (dostęp do niej przez dziurkę widoczną jak podniesiesz maskę) 
- Od: 25 cze 2012, 22:01
- Posty: 45
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 '03 2.0 diesel 121KM Hatchback
Witam podłącze się do tematu .
Mam problem z silniczkiem do regulacji świateł chodzi o lewy reflektor na pozycji 0 , 1 , 2 , 3 przy włączonych światłach silniczek caly czas pracuje , jeżeli ustawie pomiędzy 0 a 1 , 1 a 2 , 2 a 3 wtedy przestaje pracować .
Boję się że wkońcu się spali .
Czy ktoś spotkał się z czymś takim i co z tym zrobić .
Zaznaczam że są to zwykłe światla nie ksenony .
Mam problem z silniczkiem do regulacji świateł chodzi o lewy reflektor na pozycji 0 , 1 , 2 , 3 przy włączonych światłach silniczek caly czas pracuje , jeżeli ustawie pomiędzy 0 a 1 , 1 a 2 , 2 a 3 wtedy przestaje pracować .
Boję się że wkońcu się spali .
Czy ktoś spotkał się z czymś takim i co z tym zrobić .
Zaznaczam że są to zwykłe światla nie ksenony .
-
Daro_1987
Witam,
podepnę się pod temat wskaźnika paliwa. Zatankowałem do pełna – weszło 54 litry. Przejechałem ok 830km – zapaliła się kontrolka, komputer pokazywał ok 280 km zasięgu. Nagle samochód stanął, przy wskazaniu zasięgu 150 km
Co może być tego przyczyną i jak to wyeliminować?
Z góry dzięki za pomoc.
podepnę się pod temat wskaźnika paliwa. Zatankowałem do pełna – weszło 54 litry. Przejechałem ok 830km – zapaliła się kontrolka, komputer pokazywał ok 280 km zasięgu. Nagle samochód stanął, przy wskazaniu zasięgu 150 km
Z góry dzięki za pomoc.
-
kante
Witam,
Wczoraj wracajac z pracy spotkała mnie "dziwna" sytuacja. Jechalem autostrada w baku wg. wskaznika minimalnie ponizej cwiartki. Po przejechaniu zjazdem lukiem pod gorke w lewo wskaźnik zaczal nagle opadac i w ciagu 10 km spadl do zera :/ Wjechalem na stacje zatankowalem 30 litrow i na wkazniku 3/4 baku. Czy to mozliwe ze rezerwa w mazdzie jest tak "krotka"?? Czy poprostu plywak podczas jazdy po tym luku sie utopil? Bo troche lipa ze nagle z cwiartki na wsazniku robi sie zero absolutne :/
Wczoraj wracajac z pracy spotkała mnie "dziwna" sytuacja. Jechalem autostrada w baku wg. wskaznika minimalnie ponizej cwiartki. Po przejechaniu zjazdem lukiem pod gorke w lewo wskaźnik zaczal nagle opadac i w ciagu 10 km spadl do zera :/ Wjechalem na stacje zatankowalem 30 litrow i na wkazniku 3/4 baku. Czy to mozliwe ze rezerwa w mazdzie jest tak "krotka"?? Czy poprostu plywak podczas jazdy po tym luku sie utopil? Bo troche lipa ze nagle z cwiartki na wsazniku robi sie zero absolutne :/
- Od: 1 gru 2013, 13:32
- Posty: 7
- Skąd: Poznan/ Bergen op Zoom NL
- Auto: Mazda 6 2004 1,8 16 V DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6