Korozja / rdza

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez stonoga » 6 sty 2013, 19:28

Auto z Niemiec, tak mi się tez wydaje że 12 lat. Faktycznie niedouczony pan w serwisie. Ja jestem dopiero po pierwszym serwisie , zrobiłem te inspekcje karoseryjna za rok znowu pewnie tez zrobię i spróbuję jeszcze raz zaatakować ASO.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2003, 14:12
Posty: 170 (0/1)
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 626 GD 8V 2000i
Mazda 5 2.0 MZR-CD

Postprzez qweerty » 7 sty 2013, 00:06

A czy jakies naprawy lakiernicze automatycznie wykluczaja dalsza gwarancje?
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez bieski » 7 sty 2013, 00:22

tak
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Piotr Wozniak » 10 sty 2013, 20:06

Wykluczaja gwarancje na dany element jesli nie byly wykonane w ASO.
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez qubazo » 17 sty 2013, 02:00

Panowie,

podłączę się pod wątek nie chcąc tworzyć nowego.

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem M6 2004 GY (o samym zakupie napiszę w wolnej chwili, ale już teraz wielkie dzięki dla p. Andrzeja z Carpasji :–)).

Mazda jest z Niemiec, ma delikatne bąble przy tylnych nadkolach. Po naszych zasolonych drogach jeździ dopiero tydzień więc chciałbym ją jak najszybciej zabezpieczyć.

Nie znam się i nie mam czasu, pytanie więc brzmi – gdzie?

Przewertowałem forum i jedynym sensownym wyjściem wydaje się konserwacja za parę stów zabezpieczająca auto na 1-2 sezony. Gdzie coś takiego zrobić tanio w Warszawie?

pozdrawiam,
Kuba

EDIT: oczywiście widziałem post zadowolonego burrito o AutoOstrobramska, ale czy są jakieś sensowne, przetestowane alternatywy?

EDIT2: tym bardziej, że dziś przez telefon usłyszałem, że auto ostrobramska nie robi takich zabiegów <glupek2>
Początkujący
 
Od: 1 sty 2013, 18:12
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2004 GY 2.0 141KM

Postprzez Pankuba » 18 sty 2013, 14:36

qubazo, przeczytaj sobie ten wątek.
W Twojej sytuacji nie myślałbym o zabezpieczaniu czegokolwiek przy rantach błotników. Trzeba zerwać powłoki do gołej blachy i w zależności od stanu błotników albo lakierować z odpowiednim przygotowaniem podłoża albo wstawiać reperaturki.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 16:44
Posty: 550 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M6 GG '05 141 KM

Postprzez noxes » 20 sty 2013, 17:46

tak sobie was czytam i przeczytałem cały temat i coraz bardziej odechciewa mi się mazdy 6 :(
żeby samochód 3-4 letni rdzewiał to już jest szczyt wszystkiego...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez generaldawid » 23 sty 2013, 22:24

Witam mam dowas pytanie. Kazdemu jest znany problem tylnych nadkoli, a dokladnie czy mozna gdzies kupic orginalne reparaturki nadkolia jesli sa to gdzie i za ile mozna je nabyc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 16:37
Posty: 71
Skąd: Telford
Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback

Postprzez dobrzyn22 » 23 sty 2013, 22:29

generaldawid napisał(a):zy mozna gdzies kupic orginalne reparaturki nadkolia jesli sa to gdzie i za ile mozna je nabyc.


z tego co się, orientuję, to nie ma(ale poczekaj na odp. jeszcze kogoś-dla pewności <spoko> )
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5158 (20/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez maselek » 23 sty 2013, 22:41

generaldawid
O taką Ci chodzi ? KLIK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez generaldawid » 23 sty 2013, 22:48

Tak wlasnie o to mi chodzi. Dzieki wielkie;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 16:37
Posty: 71
Skąd: Telford
Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback

Postprzez grax » 29 sty 2013, 18:18

Mam takie pytanie.
W moim aucie tylko z jednej strony z tył leciutko prawie nic coś mi złapało.

Obrazek

Obrazek

Czy mogę jakoś to zrobić bez wymiany całego nadkola?
Jest to bardzo mało, więc może zjechać do blachy i prysnąć tym samym kolorem lakieru?? u lakiernika.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2012, 11:18
Posty: 33
Skąd: Kołobrzeg
Auto: Mazda 6 136Km 2.0 Diesel

Postprzez noxes » 29 sty 2013, 20:05

Weź to dobrze oczyść wysusz, zamaluj brunoxem i pomaluj farbą zaprawkowa dorobioną w lakierni. To jest taka tania naprawa i wiadomo cudów nie będzie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez dobrzyn22 » 29 sty 2013, 21:11

dobra rada... u mnie było podobnie i tak samo zrobiłem, na razie – po ok. roku spokój...ważne(tak uważam), żeby zjechać całą rudą do zera(nawet wtedy preparaty typu brunox zaczernią część miejsc). JAk wylezie coś po zimie, to poinformuję ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5158 (20/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez grax » 29 sty 2013, 23:44

noxes napisał(a):Weź to dobrze oczyść wysusz, zamaluj brunoxem i pomaluj farbą zaprawkowa dorobioną w lakierni. To jest taka tania naprawa i wiadomo cudów nie będzie.


i tak zrobię, ale nie sam tylko do lakierni dam, aby było profesjonalnie zrobione :) na lato będzie wyszykowane auto. Ciekawe ile taka pierdoła może kosztować.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2012, 11:18
Posty: 33
Skąd: Kołobrzeg
Auto: Mazda 6 136Km 2.0 Diesel

Postprzez noxes » 30 sty 2013, 11:18

300-500zł. Samemu Też można to zrobić dobrze za 50-100zł:–)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez zagiell » 6 lut 2013, 00:37

Ja swoją Madzię przed zimą oddałem w zaufane ręce znajomemu, który jest lakiernikiem. W moim przypadku było to tak, że do zrobienia był rant tylnych lewych drzwi przy odpływie, na obu sierpach były niewielkie bąble i przy łączeniu z tylnym zderzakiem też coś wychodziło, tak więc raczej standardowe miejsca. Dodatkowo zajął się progami od spodu pod listwą (z tego co widzę też standard :D). Dodatkowo poprawił całą konserwację podwozia, zabezpieczył umocnienie maski, gdzie pojawiały się niewielkie ogniska korozji, zakonserwował od spodu profile zamknięte i wszystkie drzwi wewnątrz. Wiem, że zdejmował wszystkie nadkola, tylny zderzak, oraz całą wyściółkę bagażnika. Wyczyścił wszystko co trzeba (zaprosił mnie nawet, żebym zobaczył co i jak :) ) Łączenie tylnych nadkoli z sierpami wypełnił jakimś mocnym silikonem i wszystko prysnął barankiem, lub czymś tego typu i na pewno nie dostanie się tam woda przez jakiś czas. Elementy karoseryjne pomalował miejscowo (żeby nie było później, że całe błotniki malowane i ktoś mi kiedyś powie że auto było bite ;) ), żadnych przejść nie widać itp. Jednym słowem fachowa robota. Przy okazji spolerował kilka rysek. Samochód stał u niego tydzień, za całą robotę z materiałami zapłaciłem 600zł, więc chyba niedużo, tym bardziej że miałem wgląd do wykonywanej roboty i wiem że jest dokładnie zrobione.

A dzisiaj co ciekawe, przeglądając książkę serwisową od poprzedniego właściciela z Niemiec zauważyłem, że ostatni przegląd karoseryjny miałem w 8 sierpnia 2011, a samochód kupiłem 30 lipca 2012, czyli jadąc od razu do ASO na przegląd mogłem przedłużyć gwarancję na karoserię, to nie wiem czy się teraz śmiać czy płakać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Postprzez gt_1 » 6 lut 2013, 12:13

A możesz ujawnić skąd jesteś? :>
Początkujący
 
Od: 27 mar 2011, 13:28
Posty: 25
Skąd: Glasgow, UK
Auto: Mazda 6 TS 2.0 Pb [141] '05 Hatchback

Postprzez zagiell » 6 lut 2013, 12:20

Z okolic Częstochowy ;) Widziałem kilka samochodów które robił przed i po robocie i przyznam szczerze, że efekty były na prawdę niezłe.
Ostatnio edytowano 27 lip 2013, 10:14 przez zagiell, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Postprzez noxes » 6 lut 2013, 13:10

Powiem Ci, że malutko zapłaciłeś za taką robotę. U mnie są cenniki znacznie wyższe...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6