Trochę mnie to wkurzało więc przy okazji remontu miałem czas na zajęcie się tym problemem.
Tak więc:
W reflektorach nie posiadających silniczka elektrycznej regulacji odbłyski są podniesione wyżej stąd też nie ma problemu z wyregulowaniem poziomu świecenia. Natomiast gdy założymy reflektor z silniczkiem to będzie nam świecić nisko.

Na powyższej fotce macie zaznaczone umiejscowienie silniczka regulacji świateł (po lewej stronie) i gniazdo do instalacji elektrycznej (po prawej).
Rozpiska gniazda reflektora wygląda następująco:

1 – +12v kierunek
2 – masa (–) postoju, halogenu i kierunków
3 – elektryczna regulacja świateł
4 – puste
5 – masa (–) mijania
6 – puste
7 – +12v halogen
8 – +12v drogowe
9 – +12v postojowe
10 – elektryczna regulacja świateł
11 – masa (–) drogowe
12 – masa (–) mijania
Jeżeli mamy piny 3 i 10 to powinien się równiez znajdować silniczek (zaznaczony na fotce poniżej)

Teraz należy sprawdzić czy w kostce którą podłączamy do reflektora również mamy przewody które idą do pinów 3 i 10. Jeżeli tak, to mamy instalację pod elektryczną regulację świateł.
Pozostaje nam kupić przełącznik do kabiny, wyciągnąć zaślepkę zaznaczoną na rysunku poniższym i wpiąć tam przełącznik.

Nareszcie lampy swiecą tak jak powinny.