Czy ktoś już się spotkał z ciągłym świeceniem kierunkowskazów?
W przypadku włączenia awaryjnych obydwie strony również świecą ciągłym światłem.
Czy może być coś innego niż moduł przerywacza (zlokalizowany za licznikami)?
Powyższe zawiodło po myjni wraz z ... zdaje się (już na stałe) modułem centralnego zamka.
Obecnie z kluczyka można otwierać otworzyć tylko drzwi kierowcy.
Brak reakcji na pilota fabrycznego i sterowanie od wewnątrz z drzwi + (już trochę słabiej) świecąca kontrolka otwartych drzwi.
Wcześniej po myjniach też miałem świecenie kontrolki otwartych drzwi. Czujniki otwarcia drzwi (4 szt) nie były przyczyną. Przechodziło jak coś wysychało.
Czy ktoś już próbował dostać się do modułu zamka centralnego w m6 polift? Zdaje się, że jest trochę demontażu wentylacji/klimatyzacji za prawym schowkiem?
Pozdrawiam,
PJ
Ciagłe świecenie kierunkowskazów + niedziałający centralny zamek
Strona 1 z 1
dobrzyn22 napisał(a):ewidentnie zwarcie...pytanie,w którym miejscu...w drzwiach...
W internecie znalazlem bardzo pasujacy temat:
problem known as MTOL-5248 which indicated that the Mazda 6 leaks from the hood and causes damage to the BCM (Body Control Module).
Podobno moga byc anomalia od tego ukladu na kierunkowskaz – tylko czy az takie aby byl ciagly sygnal byl – czy jednak tez przerywacz do wymiany.
I ten BCM (jak mniemam sterownik zamka centralnego) – czas go zlokalizowac, bo juz nie jestem pewien czy sprawdzac przerywacz.
- Od: 29 mar 2011, 22:51
- Posty: 18
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 143KM DPF 2007 hatchback
piojan napisał(a):...ten BCM (jak mniemam sterownik zamka centralnego) – czas go zlokalizowac, bo juz nie jestem pewien czy sprawdzac przerywacz.

piojan napisał(a):W internecie znalazlem bardzo pasujacy temat:...causes damage to the BCM (Body Control Module).
no przeciez sam napisales...

a ma on w sobie wszystkie informacje (z drzwi, centralki, oswietlenia w kabinie, awaryjnych, kierunkow itp)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
W ramach kontynuacji tematu:
Usterka byla zwiazana z samym BCM'em.
Koszt nowego to 1700 pln. Uzywki chodza po ok 200-400. Ale z tego co sprawdzalem do w moim przypadku musi byc pod konkretny rocznik (2007) i wyposazenie (np brak fabrycznego alarmu).
Na zlaczach do BCM'u by niebieski nalot. Po jego rozebraniu kolo dwoch scalakow rowniez niebieski nalot.
Prawdopodobnie sprawca jest dostajaca sie po kablach do srodka woda.
Po oczysczeniu wnetrza (plytki) i stykow BCM dziala jak nowy (w tym kierunkowskazy i drzwi).
Obecny plan to pokrycie calej plytki plastikiem w sprayu oraz izolacja konektorow np silikonem.
Miejmy nadzieje, ze starczy.
Usterka byla zwiazana z samym BCM'em.
Koszt nowego to 1700 pln. Uzywki chodza po ok 200-400. Ale z tego co sprawdzalem do w moim przypadku musi byc pod konkretny rocznik (2007) i wyposazenie (np brak fabrycznego alarmu).
Na zlaczach do BCM'u by niebieski nalot. Po jego rozebraniu kolo dwoch scalakow rowniez niebieski nalot.
Prawdopodobnie sprawca jest dostajaca sie po kablach do srodka woda.
Po oczysczeniu wnetrza (plytki) i stykow BCM dziala jak nowy (w tym kierunkowskazy i drzwi).
Obecny plan to pokrycie calej plytki plastikiem w sprayu oraz izolacja konektorow np silikonem.
Miejmy nadzieje, ze starczy.
- Od: 29 mar 2011, 22:51
- Posty: 18
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 143KM DPF 2007 hatchback
piojan napisał(a):Obecny plan to pokrycie calej plytki plastikiem w sprayu oraz izolacja konektorow np silikonem.
Miejmy nadzieje, ze starczy.
wystarczy
tylko znajdz przecieki...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6