Dziwne zachowanie zegarów – zużyty akumulator
A Ja mam podobny problem z przygasanie wszystkiego w aucie skaczace liczniki i zaburzenia alarmu i tym podonych rzeczy.Dostałem porade wymien akumulator ale on jest nowy wiec naładowalem i didatkowo aby sprawdzic czy to on podpialem na kable drugie auto bylo zapalone i o dziwo wszystko zaczełodzialac poprawnie lecz po przekreceniu na rozruch słychac tylko strzelanie jakies pod maska jak by rozruchnik padl.Zastanawiam sie co to moze byc gdyz samochód bedac na chodzie nagle mi zgasł i wtedy zaczely sie wariacje z elektryka i wszystko padło.Czy ma ktos moze jakis pomysł co sie stalo gdyz kable od plusa i masa zostaly wyczyszczone kostka w bezpiecznikach pod maska tez wiec co sie moglo stac ? cos pobiera duzo pradu przy wlaczonej stacyjce dlatego mi aku siada.
-
cineczek1980
Ewidentnie akumulator do wymiany.
- Od: 11 wrz 2011, 08:41
- Posty: 4
- Skąd: Uk
- Auto: Mazda 6 2.5 Sport
Witam
Mam podobny problem z zegarami, z tym, ze dzieje sie to raz na jakis czas. Mianowicie – ostatni raz tak sie zdazylo miesiac temu – problem z odpaleniem i oczywiscie na pych, potem wszystko ok do wczoraj.
Nawet podczas mrozu nie mialem problemu z odpaleniem, tak nagle nie zakrecil, po czym zegary wariuja wszystko przygasa, po odpaleniu na pych wszystko ok przez dlugi czas (mialem tak juz 3 razy). nie wiem czy to bateria czy moze jakis problem ze zwarciem. Wydaje mi sie, ze jak bateria pada to takie sytuacje sa czesto a nie co pare tygodni ale moze sie myle.
(sorki za brak polskich znakow)
Pozdrawiam
Mam podobny problem z zegarami, z tym, ze dzieje sie to raz na jakis czas. Mianowicie – ostatni raz tak sie zdazylo miesiac temu – problem z odpaleniem i oczywiscie na pych, potem wszystko ok do wczoraj.
Nawet podczas mrozu nie mialem problemu z odpaleniem, tak nagle nie zakrecil, po czym zegary wariuja wszystko przygasa, po odpaleniu na pych wszystko ok przez dlugi czas (mialem tak juz 3 razy). nie wiem czy to bateria czy moze jakis problem ze zwarciem. Wydaje mi sie, ze jak bateria pada to takie sytuacje sa czesto a nie co pare tygodni ale moze sie myle.
(sorki za brak polskich znakow)
Pozdrawiam
- Od: 9 sty 2012, 12:49
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 2.0 TS 2008
Po prostu aku Ci pada..stąd takie sytuacje.Sprawdź napięcie jak to się stanie nast. razem i będziesz miał pewność
PS Proszę uzupełnić profil
PS Proszę uzupełnić profil
marass napisał(a):po odpaleniu na pych wszystko ok przez dlugi czas (mialem tak juz 3 razy).
witamy
jakie auto w obecnych czasach odpala sie na pych?
jakby byl profil uzupelniony, to kazdy by juz wiedzial...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Uzupelnij wode destylowana w aku i porzadnie go naladuj (akumulator... oczywiscie)
i prawdopodobnie na rok bedziesz mial spokoj
ps.
jeszcze wersja TS (to z Twojego profilu) i cos mi mowi, ze z Wysp kolega...
zapraszam do watku dla obcokrajowcow
(w podpisie)
i prawdopodobnie na rok bedziesz mial spokoj
ps.
marass napisał(a):No tak zapomnialem Mazda 6 2005 1.8
jeszcze wersja TS (to z Twojego profilu) i cos mi mowi, ze z Wysp kolega...
zapraszam do watku dla obcokrajowcow
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Ano z wysp
. Po ostatnim razie dolewalem wody z tym, ze nie ladowalem prostownikiem i jakies ponad miesiac a moze i wiecej bylo ok a potem to samo
. Nie chce niepotrzebnie kupowac akumulatora. sprobuje jak piszesz naladowac go prostownikiem i sie zobaczy 
Edit:
W sumie podjechałem do servisu na free battery check i powiedzieli że zostało 40% baterii, więc nie wiem czy ładowanie coś pomoże chyba nie obejdzie się bez wymiany..
Edit:
W sumie podjechałem do servisu na free battery check i powiedzieli że zostało 40% baterii, więc nie wiem czy ładowanie coś pomoże chyba nie obejdzie się bez wymiany..
- Od: 9 sty 2012, 12:49
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 2.0 TS 2008
Witam Mam problem z zegarami nie notoryczny ale zastanawiający.
Mianowicie czasami podczas jazdy z stałą prędkością wskazówki obrotów i prędkości opadają do zera i podnoszą się ponownie do poprzednich wartości. trwa to max 2 sekundy jest rzadkie i nie wpływa to na jazdę samochodem czy tez na pracę silnika. wskazówki temperatury i paliwa nie reagują tak samo ani nie mrugają żadne światła przy tej okazji.
Co to może być ? zwarcie na przewodach czy też uszkodzenie samych zegarów ?
Mianowicie czasami podczas jazdy z stałą prędkością wskazówki obrotów i prędkości opadają do zera i podnoszą się ponownie do poprzednich wartości. trwa to max 2 sekundy jest rzadkie i nie wpływa to na jazdę samochodem czy tez na pracę silnika. wskazówki temperatury i paliwa nie reagują tak samo ani nie mrugają żadne światła przy tej okazji.
Co to może być ? zwarcie na przewodach czy też uszkodzenie samych zegarów ?
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
sprawdz czy akumulator nie klęka, w toyocie miałem podobne objawy (tylko że w drugą stronę, do maxa) a okazał się problem z elektryką. Alternator był uszkodzony, słabo ładował baterię, a ta z kolei dawałą słaby prąd itd itp.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
No to tak
Po 2 dniowym postoju kiedy rozdarłem zderzak i malowałem światła auto stało w garażu a muzyka cały czas grała na radyjku jak sobie tam robiłem czyli jakieś 14h po tych 2 dniach jak poskładałem furmankę do kupy na akumulatorze było 12V po uruchomieniu silnika podczas sprawdzania było 14,4v przy pełnym obciążeniu. więc albo to problem głębiej leżący albo same zegary. zresztą ostatnio zauważyłem że przygasają czasem światła więc może faktycznie alternator. chociaż chciałbym mieć pewność.
Po 2 dniowym postoju kiedy rozdarłem zderzak i malowałem światła auto stało w garażu a muzyka cały czas grała na radyjku jak sobie tam robiłem czyli jakieś 14h po tych 2 dniach jak poskładałem furmankę do kupy na akumulatorze było 12V po uruchomieniu silnika podczas sprawdzania było 14,4v przy pełnym obciążeniu. więc albo to problem głębiej leżący albo same zegary. zresztą ostatnio zauważyłem że przygasają czasem światła więc może faktycznie alternator. chociaż chciałbym mieć pewność.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6