Proponuję na ciepłym pracującym silniku pognieść wszystkie przewody przy webosto ale i nie tylko, najlepiej wszystkie od chłodzenia by pomóc wypchnąć powietrze z przewodów. Po tej operacji należy wyjąć na chwilę bezpiecznik od Webasto. Miałem kiedyś taki przypadek u siebie i sposób opisany wyżej pomógł
Webasto-problemy i pytania związane z ogrzewaniem postojowym
moim zdaniem masz zapowietrzone webasto, dlatego nie hula. W szóstce jest dość ciężko z odpowietrzeniem układu chłodzenia. A jak z ogrzewaniem?
Proponuję na ciepłym pracującym silniku pognieść wszystkie przewody przy webosto ale i nie tylko, najlepiej wszystkie od chłodzenia by pomóc wypchnąć powietrze z przewodów. Po tej operacji należy wyjąć na chwilę bezpiecznik od Webasto. Miałem kiedyś taki przypadek u siebie i sposób opisany wyżej pomógł
Proponuję na ciepłym pracującym silniku pognieść wszystkie przewody przy webosto ale i nie tylko, najlepiej wszystkie od chłodzenia by pomóc wypchnąć powietrze z przewodów. Po tej operacji należy wyjąć na chwilę bezpiecznik od Webasto. Miałem kiedyś taki przypadek u siebie i sposób opisany wyżej pomógł
Trochę daleko, ale jak by graty były taniej to może i bym się pofatygował.
Graty kupione, gdzie teraz to zamontować? Może ktoś by podał jakieś namiary do jakiegoś sprawdzonego fachowca z okolic Warszawy?
Edit:
Potrzebuję pilnie instrukcję montażową Webasto do CX-7, miał by ktoś taką?
Edit:
Webasto zamontowane.
Graty kupione, gdzie teraz to zamontować? Może ktoś by podał jakieś namiary do jakiegoś sprawdzonego fachowca z okolic Warszawy?
Edit:
Potrzebuję pilnie instrukcję montażową Webasto do CX-7, miał by ktoś taką?
Edit:
Webasto zamontowane.
- Od: 25 lut 2011, 11:15
- Posty: 21
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3T Europa
Teraz mam inny problem, może ktoś się spotkał jak sterować tym piecykiem po GSM?
Piecyk jest analogowy, moduł T90 i pilot T91, chciałem to wszystko połączyć z jakimś modułem GSM żeby uruchamiać to za pomocą sms-a np . takim
http://allegro.pl/elmes-gsm2-clip-sms-m ... 45436.html
Piecyk jest analogowy, moduł T90 i pilot T91, chciałem to wszystko połączyć z jakimś modułem GSM żeby uruchamiać to za pomocą sms-a np . takim

- Od: 25 lut 2011, 11:15
- Posty: 21
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3T Europa
A mi ostatnio przestało działać, temperatury poniżej 6 i nie działa, silnik nie nagrzewa się tak szybko jak wcześniej i nie słychać buczenia. Po powrocie mechanika z urlopu po 10 stycznia podjadę się zapytać, bo wymieniałem chłodnice, ale zanim to zrobię to pytam się tutaj o możliwe przyczyny. Wyświetlacz działa nie uruchamiałem "z kabiny" jeszcze. Jakieś pomysły?
- Od: 17 sie 2010, 17:09
- Posty: 26
- Auto: Mazda 6 GY, MZR-CD, 136KM, 2004r.
W kwestii akumulatora to jestem ciekaw jaki pobór prądu ma Webasto, czy jest ono w stanie rozładować aku?.
Taka sytuacja wracam z trasy około 100km parkuje Madzie przed domem, późnym wieczorem wprowadzam ją do garażu (na zewnątrz temp. minusowa), w garażu jak wysiadam słyszę oczywiście jak Webasto pracuje, nie zwróciłem uwagi ile czasu to trwa, rano próbuję uruchomić Madzie a tu lipa – choinka lampek, reset owalnego sterownika Webasto a Madzia nie kręci rozrusznikiem
. Następna dziwna sytuacja Madzia stoi na zewnątrz przez całą noc, następnego dnia przed południem około godziny 11 wybieram się w trasę, jeszcze przed godziną 10 mówię sobie zejdę przepalić ją, sprawdzić czy w ogóle się uruchomi, odpaliła bez problemu, temp na zewnątrz na pewno była mniejsza niż 7stopni, więc Webasto uruchomiło się pochodziło trochę i wyłączyło. Przychodzę za godzinę i tu moje zdziwienie choinka na wyświetlaczu i Madzia nawet nie zakręciła rozrusznikiem.
Czy to już kres akumulatora? Czy to od tego dogrzewacza silnika? Mazdę zakupiłem w lipcu rocznik 2004, akumulator to Banner Power Bull 100Ah 720A-czyli na pewno nie fabryczny i musiał być już wymieniany. Ładowanie sprawdzałem – jest 14,5V. Zastanawiałem się jeszcze nad wyjęciem bezpiecznika od Webasto i wtedy poobserwować zachowanie Madzi, tylko gdzie on dokładnie znajduję się?
Taka sytuacja wracam z trasy około 100km parkuje Madzie przed domem, późnym wieczorem wprowadzam ją do garażu (na zewnątrz temp. minusowa), w garażu jak wysiadam słyszę oczywiście jak Webasto pracuje, nie zwróciłem uwagi ile czasu to trwa, rano próbuję uruchomić Madzie a tu lipa – choinka lampek, reset owalnego sterownika Webasto a Madzia nie kręci rozrusznikiem
Czy to już kres akumulatora? Czy to od tego dogrzewacza silnika? Mazdę zakupiłem w lipcu rocznik 2004, akumulator to Banner Power Bull 100Ah 720A-czyli na pewno nie fabryczny i musiał być już wymieniany. Ładowanie sprawdzałem – jest 14,5V. Zastanawiałem się jeszcze nad wyjęciem bezpiecznika od Webasto i wtedy poobserwować zachowanie Madzi, tylko gdzie on dokładnie znajduję się?
- Od: 24 lip 2011, 12:40
- Posty: 23
- Skąd: Szydłowiec/Radom
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CiTD 136KM 04r
jaki pobór prądu ma Webasto
jak już się odpali,to praktycznie żaden-chodzi na paliwie.Prąd pobiera właściwie tylko pompka wody i dmuchawa(i to ona głównie określa pobór prądu przez całe ogrzewanie) ...
Bezpieczników szukaj na grodzi,pod szybą w okolicach kierownicy(ale od strony maski oczywiście)
Ostatnio edytowano 21 gru 2011, 23:05 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
Ja bym sprawdził styki na akumulatorze, może coś nie tak z nimi. w każdym bądź razie czyszczenie i nasmarowanie odpowiednim preparatem na pewno nie zaszkodzi.
Po wyłączeniu piecyka webasto może chłodzić się jeszcze przez 120 sekund. Na pełnej mocy pobiera około około 40W.
Po wyłączeniu piecyka webasto może chłodzić się jeszcze przez 120 sekund. Na pełnej mocy pobiera około około 40W.
- Od: 25 lut 2011, 11:15
- Posty: 21
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3T Europa
Styki są w porządku.
Zastanawiam się czy wyjąć bezpiecznik numer 26 (HEATER), tylko nie jestem pewien czy jest on odpowiedzialny tylko i wyłącznie za Webasto, ktoś gdzieś pisał że odpowiada on też za podgrzewacz pompki paliwa, coraz mroźniej na zewnątrz także takie testowanie w zimie może się okazać nie najlepszym pomysłem. Z drugiej strony nie widzi mi się wydawać 450zł na nowy aku przed samymi świętami ;/.
Zastanawiam się czy wyjąć bezpiecznik numer 26 (HEATER), tylko nie jestem pewien czy jest on odpowiedzialny tylko i wyłącznie za Webasto, ktoś gdzieś pisał że odpowiada on też za podgrzewacz pompki paliwa, coraz mroźniej na zewnątrz także takie testowanie w zimie może się okazać nie najlepszym pomysłem. Z drugiej strony nie widzi mi się wydawać 450zł na nowy aku przed samymi świętami ;/.
- Od: 24 lip 2011, 12:40
- Posty: 23
- Skąd: Szydłowiec/Radom
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CiTD 136KM 04r
Panowie czy ktoś orientuje się jak w m6 poprowadzone są przewody paliwowe od webasto do zbiornika ?
Czy może ktoś się orientuje jak działa rezerwa w webasto jest mechaniczna czy elektroniczna?
Czy może ktoś się orientuje jak działa rezerwa w webasto jest mechaniczna czy elektroniczna?
Ostatnio edytowano 29 gru 2011, 23:01 przez Elmerwawa, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Nie wiem jak dokładnie jest w Premacy ale w MPV przewody idą od zbiornika pod podwoziem i dokładnie pod fotelem kierowcy na zewnątrz jest umiejscowiona pompka Webasto skąd dalej idą prosto do pieca. Rezerwa zrealizowana jest na zasadzie montażu przewodów nad poziomem rezerwy w zbiorniku czyli mechaniczna.
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
matixon napisał(a):Z drugiej strony nie widzi mi się wydawać 450zł na nowy aku przed samymi świętami ;/.
a czy kiedykolwiek wykonales serwis swojego aku?
(powinno sie minimum raz w roku serwisowac akumulator... sprawdzic poziom elektrolitu, jak trzeba, to dolac wody i podladowac...)
Wojtek napisał(a):matixon napisał(a):Z drugiej strony nie widzi mi się wydawać 450zł na nowy aku przed samymi świętami ;/.
a czy kiedykolwiek wykonales serwis swojego aku?
(powinno sie minimum raz w roku serwisowac akumulator... sprawdzic poziom elektrolitu, jak trzeba, to dolac wody i podladowac...)
400zł wydane
Akumulator zdaniem fachowca miał zwarcie i był bezużyteczny. Swoją drogą stwierdził on, że to Webasto może tak wykańczać aku w samochodzie, jeżeli ktoś robi mało kilometrów, jeździ tylko po mieście, alternator nie wyrabia i nie ładuje odpowiednio 100Ah kolosa. Sam w swoim Chryslerze ma webasto i wyłączył je.
- Od: 24 lip 2011, 12:40
- Posty: 23
- Skąd: Szydłowiec/Radom
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CiTD 136KM 04r
matixon napisał(a):stwierdził on, że to Webasto może tak wykańczać aku w samochodzie, jeżeli ktoś robi mało kilometrów, jeździ tylko po mieście, alternator nie wyrabia i nie ładuje odpowiednio 100Ah kolosa.
alez mi teoria...
przeciez pobor pradu jest niewielki... tylko pompa wody...
Czy zapowietrzenie układu chłodzącego może mieć wpływ na działanie lub nie webasto?
Miałem wymienianą chłodnice i teraz webasto nie załącza się przy temp <6st, wcześniej działało no i ubyło trochę płynu, poniżej poziomu "low".
Miałem wymienianą chłodnice i teraz webasto nie załącza się przy temp <6st, wcześniej działało no i ubyło trochę płynu, poniżej poziomu "low".
- Od: 17 sie 2010, 17:09
- Posty: 26
- Auto: Mazda 6 GY, MZR-CD, 136KM, 2004r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6