Pobór prądu w czasie spoczynku(na postoju) – wyłączony silnik
1, 2
witam
mam maly problem juz od roku w ciagu 1-2 dni tylko w zimie przy wylaczonym silniku i zamknietym samochodzie samochod pobiera 4A co moze byc przyczyna....
mam wrazenie ze zalacza to jakis czujnik temperatury ale gdzie one sa
mam maly problem juz od roku w ciagu 1-2 dni tylko w zimie przy wylaczonym silniku i zamknietym samochodzie samochod pobiera 4A co moze byc przyczyna....
mam wrazenie ze zalacza to jakis czujnik temperatury ale gdzie one sa
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
lootec1 napisał(a):rozumiem ze nikt mi nie pomoze ? nie odpowie? czyli zostaje odlaczanie akumulatora po kazdy zostawieniu samochodu na postoju
To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)
Może lepiej pojechać do elektryka i na pewno znajdzie przyczynę.
- Od: 27 paź 2009, 11:38
- Posty: 134
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0 147KM
lukpcn napisał(a):To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)
Czyżby?
Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem

ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
s4v4g3 napisał(a):Czyżby?
Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem![]()
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna
Z tego co wiem, to w moim poprzednim aucie po rozłączeniu aku na pewien czas następował reset parametrów i samochód po ponownym podpięciu "chodził" na średnich wartościach.... przez następne 100km parametry są dopasowywane przez kompa do warunków...
do końca się na tym nie znam ale pamiętam że w ASO powiedzieli że to bardzo źle dla auta aby główny komp w samochodzie był tak resetowany na przykład co noc.
- Od: 27 paź 2009, 11:38
- Posty: 134
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0 147KM
nikt nie mial takiego problemu...
niepotrzebnie pytalem
jak bedzie zimno zejde z cegami i jak bedzie bral prad to zaczne odpinac pokoleii bezpieczniki i moze wtedy wyjdzie....
a problem ze znalezieniem czujnikow temperatury?
jest jeszcze problem w tym ze fotel kierowcy tez nie grzeje/ samochod takze posiada webasto
niepotrzebnie pytalem
jak bedzie zimno zejde z cegami i jak bedzie bral prad to zaczne odpinac pokoleii bezpieczniki i moze wtedy wyjdzie....
a problem ze znalezieniem czujnikow temperatury?
jest jeszcze problem w tym ze fotel kierowcy tez nie grzeje/ samochod takze posiada webasto
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
przegrzebalem troche forum i znalazlem podobny temat tylko ze u mnie to sie dzieje w zimie i nie wiem jeszcze czy ten bezpiecznik....
viewtopic.php?f=304&t=98334
w tym poscie tez nie bardzo problem byl rozwiazany
viewtopic.php?f=304&t=98334
w tym poscie tez nie bardzo problem byl rozwiazany
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
Poszukałbym rozwiązania przy webasto.
czy to się dzieje tylko zimą, czy poniżej 7 stopni.
Sprawdz sterownik od webasto.
czy to się dzieje tylko zimą, czy poniżej 7 stopni.
Sprawdz sterownik od webasto.
Pozdrawiam
Człowiek nie wielbłąd, czasami pić musi!
Człowiek nie wielbłąd, czasami pić musi!
- Od: 24 lut 2009, 12:14
- Posty: 47
- Skąd: Rumia
- Auto: jest: Mazda 5 CR USA 2,3 Aut. 157 kM 2007
była: Mazda 6 GY 136 kM 2004
a nie mozna wyciagnac bezpiecznika od webasto? tylko nigdzie w instrukcji nie ma opisu co i jak
a gdzie jest sterownik webasto?
bo w mazdzie mam webasto – dogrzewacz dopiero jak uruchomie silnik
a gdzie jest sterownik webasto?
bo w mazdzie mam webasto – dogrzewacz dopiero jak uruchomie silnik
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
sprawdzilem ktory bezpiecznik – p seat 30A
i nie bardzo wiem co dalej zrobic nie znam schematu elektrycznego co dokladnie jest podlaczone gdzie szukac (w fotelu kierowcy pewnie) usterki
i nie bardzo wiem co dalej zrobic nie znam schematu elektrycznego co dokladnie jest podlaczone gdzie szukac (w fotelu kierowcy pewnie) usterki
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
tyle sie domyslilem ale co moze byc nie tak...wszystko dziala ale na postoju bierze co jakis czas 4-5A
pod fotelem sa dwie wtyczki jak je rozpiac moze wtedy sie dowiem co dokladnie bierze
pod fotelem sa dwie wtyczki jak je rozpiac moze wtedy sie dowiem co dokladnie bierze
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
s4v4g3 napisał(a):lukpcn napisał(a):To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)
Czyżby? Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem![]()
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna
bo nic takiego nie ma miejsca.
jedynie zegarek trzeba ustawić, i poczekać ok. 100 km aby zaczęło działać automatyczne opuszczanie szyby kierowcy. jedny zagrożenie to, jesli radio jest kodowane...
poza tym nic więcej, raczej.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):s4v4g3 napisał(a):lukpcn napisał(a):To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)
Czyżby? Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem![]()
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna
bo nic takiego nie ma miejsca.
jedynie zegarek trzeba ustawić, i poczekać ok. 100 km aby zaczęło działać automatyczne opuszczanie szyby kierowcy. jedny zagrożenie to, jesli radio jest kodowane...
poza tym nic więcej, raczej.
P.S ja polecam znaleźć, po wyciągnieciu którego bezpeiecznika pobór prądu zanika,
a wtedy będzie wiadmo plus minus gdzie szkuać
powodz. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
juz napisalem ze p.seat ale wtedy nie dziala mi elektryczne sterowanie fotela kierowcy
chcialbym rozpiac pod fotelem zlaczki
ostatecznie zamontowac przycisk wylaczajacy sterowanie na czas postoju
chcialbym rozpiac pod fotelem zlaczki
ostatecznie zamontowac przycisk wylaczajacy sterowanie na czas postoju
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
lootec1 napisał(a):juz napisalem ze p.seat ale wtedy nie dziala mi elektryczne sterowanie fotela kierowcy
chcialbym rozpiac pod fotelem zlaczki
ostatecznie zamontowac przycisk wylaczajacy sterowanie na czas postoju
czyli sprawdz, ktory silnik fotela to powoduje...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
no to w takim razie jak sie dobrac do tych silnikow i gdzie dokladnie sie znajduja
dzisiaj troche sie naszarpalem i ten plastik z przodu sie odczepil i dalej nic
dzisiaj troche sie naszarpalem i ten plastik z przodu sie odczepil i dalej nic
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
lootec1 napisał(a):no to w takim razie jak sie dobrac do tych silnikow i gdzie dokladnie sie znajduja
dzisiaj troche sie naszarpalem i ten plastik z przodu sie odczepil i dalej nic
najlepiej zdemontować fotel, który to notabene jest diabelnie ciężki, no i od spodu dobierzesz się do silników. pozdr. E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
dzisiaj wlazlem pod fotel i wreszcie znalazlem przewod ktory bierze prad – szary w kostce co jest duzo kabelkow
zobaczylem ze ta wiazka idze do pilota sterowania silnikami z lewej strony siedzenia ale po odlaczeniu jego dalej zarlo prad
tak na moje oko a wlasciwie reke bo tylko tyle udalo mi sie namacac pod fotelem ta wiazka sie wczesniej gdzies laczy z inna ... wiec mam pytanie co jeszcze moze byc tam podlaczone
ma ktos do udostepnienia schemat elektryczny fotela?
zobaczylem ze ta wiazka idze do pilota sterowania silnikami z lewej strony siedzenia ale po odlaczeniu jego dalej zarlo prad
tak na moje oko a wlasciwie reke bo tylko tyle udalo mi sie namacac pod fotelem ta wiazka sie wczesniej gdzies laczy z inna ... wiec mam pytanie co jeszcze moze byc tam podlaczone
ma ktos do udostepnienia schemat elektryczny fotela?
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
- Od: 23 paź 2010, 11:56
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003
lootec1 napisał(a):... wiec mam pytanie co jeszcze moze byc tam podlaczone
do fotela?
sterowanie silnikami, mata grzewcza i airbag.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6