Pobór prądu w czasie spoczynku(na postoju) – wyłączony silnik

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez lootec1 » 23 paź 2010, 12:05

witam

mam maly problem juz od roku w ciagu 1-2 dni tylko w zimie przy wylaczonym silniku i zamknietym samochodzie samochod pobiera 4A co moze byc przyczyna....

mam wrazenie ze zalacza to jakis czujnik temperatury ale gdzie one sa
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

PostTen post został usunięty przez AmRoZ 25 paź 2010, 07:43.

Postprzez lukpcn » 23 paź 2010, 15:05

lootec1 napisał(a):rozumiem ze nikt mi nie pomoze ? nie odpowie? czyli zostaje odlaczanie akumulatora po kazdy zostawieniu samochodu na postoju


To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)

Może lepiej pojechać do elektryka i na pewno znajdzie przyczynę.
pozdrawiam
Łukasz
Mój Bank Muzyki: www . RoyaltyFreeHeaven . com
a tu Moja Mazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2009, 11:38
Posty: 134
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0 147KM

Postprzez s4v4g3 » 23 paź 2010, 20:27

lukpcn napisał(a):To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)

Czyżby?
Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem <glupek2>
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna <faja>
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez lukpcn » 23 paź 2010, 20:40

s4v4g3 napisał(a):Czyżby?
Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem <glupek2>
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna <faja>


Z tego co wiem, to w moim poprzednim aucie po rozłączeniu aku na pewien czas następował reset parametrów i samochód po ponownym podpięciu "chodził" na średnich wartościach.... przez następne 100km parametry są dopasowywane przez kompa do warunków...
do końca się na tym nie znam ale pamiętam że w ASO powiedzieli że to bardzo źle dla auta aby główny komp w samochodzie był tak resetowany na przykład co noc.
pozdrawiam
Łukasz
Mój Bank Muzyki: www . RoyaltyFreeHeaven . com
a tu Moja Mazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2009, 11:38
Posty: 134
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0 147KM

Postprzez lootec1 » 24 paź 2010, 13:17

nikt nie mial takiego problemu...

niepotrzebnie pytalem

jak bedzie zimno zejde z cegami i jak bedzie bral prad to zaczne odpinac pokoleii bezpieczniki i moze wtedy wyjdzie....

a problem ze znalezieniem czujnikow temperatury?

jest jeszcze problem w tym ze fotel kierowcy tez nie grzeje/ samochod takze posiada webasto
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez lootec1 » 24 paź 2010, 16:32

przegrzebalem troche forum i znalazlem podobny temat tylko ze u mnie to sie dzieje w zimie i nie wiem jeszcze czy ten bezpiecznik....

viewtopic.php?f=304&t=98334

w tym poscie tez nie bardzo problem byl rozwiazany
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez arturecki » 24 paź 2010, 16:54

Poszukałbym rozwiązania przy webasto.
czy to się dzieje tylko zimą, czy poniżej 7 stopni.
Sprawdz sterownik od webasto.
Pozdrawiam
Człowiek nie wielbłąd, czasami pić musi!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 12:14
Posty: 47
Skąd: Rumia
Auto: jest: Mazda 5 CR USA 2,3 Aut. 157 kM 2007
była: Mazda 6 GY 136 kM 2004

Postprzez lootec1 » 24 paź 2010, 17:15

a nie mozna wyciagnac bezpiecznika od webasto? tylko nigdzie w instrukcji nie ma opisu co i jak

a gdzie jest sterownik webasto?
bo w mazdzie mam webasto – dogrzewacz dopiero jak uruchomie silnik
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez lootec1 » 26 paź 2010, 18:24

sprawdzilem ktory bezpiecznik – p seat 30A
i nie bardzo wiem co dalej zrobic nie znam schematu elektrycznego co dokladnie jest podlaczone gdzie szukac (w fotelu kierowcy pewnie) usterki
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez maselek » 26 paź 2010, 18:58

P.SEAT ---> Bezpiecznik odpowiada za elektrycznie sterowanie sziedzeń
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez lootec1 » 26 paź 2010, 19:14

tyle sie domyslilem ale co moze byc nie tak...wszystko dziala ale na postoju bierze co jakis czas 4-5A

pod fotelem sa dwie wtyczki jak je rozpiac moze wtedy sie dowiem co dokladnie bierze
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez Enduro » 26 paź 2010, 19:35

s4v4g3 napisał(a):
lukpcn napisał(a):To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)

Czyżby? Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem <glupek2>
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna <faja>

bo nic takiego nie ma miejsca.
jedynie zegarek trzeba ustawić, i poczekać ok. 100 km aby zaczęło działać automatyczne opuszczanie szyby kierowcy. jedny zagrożenie to, jesli radio jest kodowane...
poza tym nic więcej, raczej.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 26 paź 2010, 19:37

Enduro napisał(a):
s4v4g3 napisał(a):
lukpcn napisał(a):To chyba nie jest dobre rozwiązanie, bo po tym zawsze się jedzie na ustawieniach startowych czy coś takiego i silnik się kalibruje... (o ile posiadam dobrą wiedzę na ten temat)

Czyżby? Pytam na serio, bo sam na 100% nie wiem <glupek2>
ja odłączałem nie raz aku i jakoś nic się nadzwyczajnego nie działo. Prócz radia rzecz jasna <faja>

bo nic takiego nie ma miejsca.
jedynie zegarek trzeba ustawić, i poczekać ok. 100 km aby zaczęło działać automatyczne opuszczanie szyby kierowcy. jedny zagrożenie to, jesli radio jest kodowane...
poza tym nic więcej, raczej.

P.S ja polecam znaleźć, po wyciągnieciu którego bezpeiecznika pobór prądu zanika,
a wtedy będzie wiadmo plus minus gdzie szkuać
powodz. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez lootec1 » 26 paź 2010, 19:42

juz napisalem ze p.seat ale wtedy nie dziala mi elektryczne sterowanie fotela kierowcy
chcialbym rozpiac pod fotelem zlaczki
ostatecznie zamontowac przycisk wylaczajacy sterowanie na czas postoju
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez Enduro » 26 paź 2010, 20:00

lootec1 napisał(a):juz napisalem ze p.seat ale wtedy nie dziala mi elektryczne sterowanie fotela kierowcy
chcialbym rozpiac pod fotelem zlaczki
ostatecznie zamontowac przycisk wylaczajacy sterowanie na czas postoju

czyli sprawdz, ktory silnik fotela to powoduje...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez lootec1 » 26 paź 2010, 20:04

no to w takim razie jak sie dobrac do tych silnikow i gdzie dokladnie sie znajduja

dzisiaj troche sie naszarpalem i ten plastik z przodu sie odczepil i dalej nic
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez Enduro » 26 paź 2010, 23:33

lootec1 napisał(a):no to w takim razie jak sie dobrac do tych silnikow i gdzie dokladnie sie znajduja

dzisiaj troche sie naszarpalem i ten plastik z przodu sie odczepil i dalej nic

najlepiej zdemontować fotel, który to notabene jest diabelnie ciężki, no i od spodu dobierzesz się do silników. pozdr. E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez lootec1 » 27 paź 2010, 18:08

dzisiaj wlazlem pod fotel i wreszcie znalazlem przewod ktory bierze prad – szary w kostce co jest duzo kabelkow

zobaczylem ze ta wiazka idze do pilota sterowania silnikami z lewej strony siedzenia ale po odlaczeniu jego dalej zarlo prad

tak na moje oko a wlasciwie reke bo tylko tyle udalo mi sie namacac pod fotelem ta wiazka sie wczesniej gdzies laczy z inna ... wiec mam pytanie co jeszcze moze byc tam podlaczone

ma ktos do udostepnienia schemat elektryczny fotela?
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez Enduro » 27 paź 2010, 18:56

lootec1 napisał(a):... wiec mam pytanie co jeszcze moze byc tam podlaczone
do fotela?

sterowanie silnikami, mata grzewcza i airbag.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6