wskaznik temperatury dziwne zachowanie
Strona 1 z 1
Witam wszystkich forumowiczów jestem nowym posiadaczem mazdy 6 z 2004 r silnik 1,8 benzynka
mam taki problem w moim aucie po przejechaniu paru metrów strzałka wskaznika temperatury wedruje do połowy i tak już zostaje wentylator kreci ale martwi mnie takie zachowanie boje sie ze cos jest nie tak ,i jeszcze jedno po zatrzymaniu dziwnie pstryka spod auta jakby cos sie nagrzało prosze o pomoc pozdrawiam
mam taki problem w moim aucie po przejechaniu paru metrów strzałka wskaznika temperatury wedruje do połowy i tak już zostaje wentylator kreci ale martwi mnie takie zachowanie boje sie ze cos jest nie tak ,i jeszcze jedno po zatrzymaniu dziwnie pstryka spod auta jakby cos sie nagrzało prosze o pomoc pozdrawiam
- Od: 13 wrz 2010, 11:37
- Posty: 5
robo43 napisał(a):po przejechaniu paru metrów strzałka wskaznika temperatury wedruje do połowy
Ile Wg Ciebe to pare metrów ?
robo43 napisał(a):po zatrzymaniu dziwnie pstryka spod auta jakby cos sie nagrzało
Tak właśnie jest, było już o tym na forum.
- Od: 27 paź 2009, 11:38
- Posty: 134
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0 147KM
robo43 napisał(a):Parę jakieś 200m i wskakuje na połowę i tak siedzi
Raczej odrobinę za szybko rośnie wskazanie.
- Od: 27 paź 2009, 11:38
- Posty: 134
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 2.0 147KM
robo43 napisał(a):czy nie powinno np w korkach troche się podnieść ponad 1/2 i opadac po załaczeniu wentylatora
Masz czuły, sprawny, wydajny system chłodzenia i dlatego silnik trzyma jedną temperaturę.
Mam tak samo u Siebie, w poprzednim samochodzie miałem identycznie i dlatego taka sytuacja mnie nie martwi. U mnie 90 stopni robi się po przejechaniu około 500 m do kilometra w zależności od trafienia się świateł
- Od: 4 paź 2009, 14:29
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GG LF
jest to normalne, w mazdzie idzie do połowy i trzyma, jak zaczyna rosnąć powyżej to jest co nie tak
w fordach np rośnie powyżej połowy, później spada po załączeniu wentylatora poniżej połowy, w Hondach wskaźnik jest zawsze lekko poniżej połowy
nie masz się czym martwić jest ok !
w fordach np rośnie powyżej połowy, później spada po załączeniu wentylatora poniżej połowy, w Hondach wskaźnik jest zawsze lekko poniżej połowy
nie masz się czym martwić jest ok !
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
robo43 napisał(a):wielkie dzieki koledzy troche sie uspokoiłem pozdrawiam
No ale to osiągnięcie połowy skali już po 200 metrach, to chyba jednak jest anomalia (mówimy o starcie wychłodzonego po nocy silnika). To, że trzyma wartość, to już normalne.
kolezka napisał(a):Masz czuły, sprawny, wydajny system chłodzenia i dlatego silnik trzyma jedną temperaturę.
tu kolega ma racje!
jeśli płynu jest odp. dużo w systemie a wentylatory włączają się, to jest raczej wsio okaY!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
robo43 napisał(a):,i jeszcze jedno po zatrzymaniu dziwnie pstryka spod auta jakby cos sie nagrzało prosze o pomoc pozdrawiam
To stygnący katalizator tak strzela .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):robo43 napisał(a):,i jeszcze jedno po zatrzymaniu dziwnie pstryka spod auta jakby cos sie nagrzało prosze o pomoc pozdrawiam
To stygnący katalizator tak strzela .
kolektor też..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kolektory raczej nie strzelaja ale ok
katalizator kumuluje ciepło – stygnie najdłuzej z całego układu wydechowego ( podobnie do DPF'u )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6