Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)
Jest tylko małe ale. Skąd do diabła wiesz jak ktoś przed toba użytkował samochód. Kupiłes go z przelotem 140kkm. W tym czasie można skutecznie zajeździć nie tylko nowoczesnego diesla. Ktoś być może samochód przed toba pałował, nie wiadomo co lał, jeździł zrywami albo z obrotami 1500 po mieście. Twój sposób eksploatacji od 140kkm wzwyż nie miał juz większego wpływu na stan pojazdu. Kupno używki niesie takie ryzyko i tyle, Można je minimalizować, ale ono pozostaje..
Poz tym, na czym opierasz stwierdzenie, że tzw. ON premium są zabójcze dla diesli z CR? Robiłeś badania? Ja np. zrobiłem 80kkm na shellu V-power, i statoilu GOLD i najmniejszych problemów z wtryskami. Byc może przepłacam, ale raczej mam spokój co do jakości paliwa. Nigdy się nie naciąłem.
Poza tym popadasz w sprzeczność: Od wymiany wtrysków lałes tylko zwykły ON, a one ci klękły, wiec jak to jest?
Poz tym, na czym opierasz stwierdzenie, że tzw. ON premium są zabójcze dla diesli z CR? Robiłeś badania? Ja np. zrobiłem 80kkm na shellu V-power, i statoilu GOLD i najmniejszych problemów z wtryskami. Byc może przepłacam, ale raczej mam spokój co do jakości paliwa. Nigdy się nie naciąłem.
Poza tym popadasz w sprzeczność: Od wymiany wtrysków lałes tylko zwykły ON, a one ci klękły, wiec jak to jest?
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
No właśnie ja się pytam jak to jest?
1. Właściciela auta nie znałem, jedynie mogę powiedzieć, że mechanik na początku stwierdził, że w tak dobrym stanie 6-tki w dieslu w tym roczniku z takim przebeigiem 140 kkm jeszcze nie widział. Była wtedy czteroletnia i nie miałem z nią żadnych problemów przez około 6 miesięcy.
2. Badań paliwa nie robiłem i mało kto z nas je robił. Słyszałem jedynie od kilku mechaników i czytałem też na tutejszym forum, że nie należy lać tych "super" ON do nowych diesli, bo różnie z nimi bywa. Jak jest naprawdę to ... wie. A może mechanicy właśnie ściemniają, żeby mieć potencjalnych klientów? Już niedługo i w to uwierzę.
Mówisz, że być może przepłacasz – ok – ale co to za syf musi być w paliwach standardowych, żeby za to z "ulepszaczem" płacić ekstra, bo jak kupisz "standard", to w podtekście producent mówi: "produkt ON-podobny – spodziewaj się wszystkiego". Co za kraj!
To wszystko gdybanie i zależy kto komu płaci za badanie / artykuł.
Pójdę za twoją radą Smaszcz. Niech tylko dostanę ją z powrotem, w sobotę jadę do Wrocka, to ją podleję jakimś Goldem ze Statoila i przepłuczę nim wtryski – niech raz zje coś "lepszego", może jej się nieco poprawi.
3. Niemniej jednak wracając do tematu – awaryjne wtryski w nowych dieslach jeżdżących na polskim ON jest faktem, stąd wniosek – nowy diesel w Polsce zabroniony!
4. Faktem jest też, że kupno używki zawsze niesie ryzyko i trzeba mniej lub więcej czasu, aby coś się ujawniło, co było utajnione lub w tle narastało ze względu na "inny" chartakter poprzedniego użytkownika. Mój przypadek może być, a właściwie zawsze jest tylko pojedynczym i odrębnym przypadkiem, niekoniecznie mającym coś wspólnego z innymi autami tego samego rocznika i typu.
Prawda – moje rozgoryczenie ostatnimi naprawami powoduje, że narzekam na wszystko i wszystkich, począwszy właśnie od samego pacjenta, czyli Mazdy. Jednak chcę marce dać jeszcze jedną szansę i kupić coś w benzynie, bo poza problemami diesla, które przeszedłem samochód ogólnie bardzo mi odpowiada.
1. Właściciela auta nie znałem, jedynie mogę powiedzieć, że mechanik na początku stwierdził, że w tak dobrym stanie 6-tki w dieslu w tym roczniku z takim przebeigiem 140 kkm jeszcze nie widział. Była wtedy czteroletnia i nie miałem z nią żadnych problemów przez około 6 miesięcy.
2. Badań paliwa nie robiłem i mało kto z nas je robił. Słyszałem jedynie od kilku mechaników i czytałem też na tutejszym forum, że nie należy lać tych "super" ON do nowych diesli, bo różnie z nimi bywa. Jak jest naprawdę to ... wie. A może mechanicy właśnie ściemniają, żeby mieć potencjalnych klientów? Już niedługo i w to uwierzę.
Mówisz, że być może przepłacasz – ok – ale co to za syf musi być w paliwach standardowych, żeby za to z "ulepszaczem" płacić ekstra, bo jak kupisz "standard", to w podtekście producent mówi: "produkt ON-podobny – spodziewaj się wszystkiego". Co za kraj!
To wszystko gdybanie i zależy kto komu płaci za badanie / artykuł.
Pójdę za twoją radą Smaszcz. Niech tylko dostanę ją z powrotem, w sobotę jadę do Wrocka, to ją podleję jakimś Goldem ze Statoila i przepłuczę nim wtryski – niech raz zje coś "lepszego", może jej się nieco poprawi.
3. Niemniej jednak wracając do tematu – awaryjne wtryski w nowych dieslach jeżdżących na polskim ON jest faktem, stąd wniosek – nowy diesel w Polsce zabroniony!
4. Faktem jest też, że kupno używki zawsze niesie ryzyko i trzeba mniej lub więcej czasu, aby coś się ujawniło, co było utajnione lub w tle narastało ze względu na "inny" chartakter poprzedniego użytkownika. Mój przypadek może być, a właściwie zawsze jest tylko pojedynczym i odrębnym przypadkiem, niekoniecznie mającym coś wspólnego z innymi autami tego samego rocznika i typu.
Prawda – moje rozgoryczenie ostatnimi naprawami powoduje, że narzekam na wszystko i wszystkich, począwszy właśnie od samego pacjenta, czyli Mazdy. Jednak chcę marce dać jeszcze jedną szansę i kupić coś w benzynie, bo poza problemami diesla, które przeszedłem samochód ogólnie bardzo mi odpowiada.
- Od: 8 lis 2008, 16:00
- Posty: 10
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 CD 121KM r.2003
popieram Cię kolego chociaż ja nie mam problemów z moim Citd... tfu żeby nie zapeszyć
jednak kolejny autem, które kupie będzie Honda, mam zaufanie do marki, wiem co może paść w aucie a co nie... i będzie to raczej na pewno 2.0 benzyna chociaż iCTDi to ponoć rewelacja w świecie diesli więc i nad tym pomyślę
dzisiaj oglądałem swoją Mazdę i .... rdza mi na klapie wychodzi
szok ...7 letnie auto... a moje dwie 10 letnie Hondy które mają tylko po 6lat gwarancji na blachy rdzy nie widziały nigdy...
jednak kolejny autem, które kupie będzie Honda, mam zaufanie do marki, wiem co może paść w aucie a co nie... i będzie to raczej na pewno 2.0 benzyna chociaż iCTDi to ponoć rewelacja w świecie diesli więc i nad tym pomyślę
dzisiaj oglądałem swoją Mazdę i .... rdza mi na klapie wychodzi

- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
o rdzy to nawet mi szkoda gadać.
Na nadkolach mi zaczynają "wrzody" powstawać. Muszę to zrobić przed zimą, bo już tegorocznej solnej zimy błotniki mogłyby nie przetrwać.
Mój ZX z 1993 grama rdzy na karoserii nie ma.
Na nadkolach mi zaczynają "wrzody" powstawać. Muszę to zrobić przed zimą, bo już tegorocznej solnej zimy błotniki mogłyby nie przetrwać.
Mój ZX z 1993 grama rdzy na karoserii nie ma.
- Od: 8 lis 2008, 16:00
- Posty: 10
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 CD 121KM r.2003

corrugado zapamiętaj jedno – M6 klekot, to samochód specjalnej troski, kapryśna jak "baba w ciąży" i trzeba koło niej latać, żeby nie stękała.
Jak już chcesz przeskoczyć na benzynkę, to warto na "polifta" 2.0, trochę dorzucisz, ale myślę, że wszystkie swoje troski z dotychczasowym klekotem zostaną przez Ciebie zapomniane, a do tego duże prawdopodobieństwo, że pożegnasz się też z "rudą".
Teraz nie ma co narzekać... po prostu musisz działać.
No właśnie – zjechaliśmy z tematu.
Powracam zatem. Odebrałem wczoraj Madzię od elektryka. Posprawdzał wtryski i stwierdził że nie może im nic zarzucić – czyste i pracują prawidłowo wszystkie cztery i równomiernie.
Jedynie co mu się nie spodobało to przyśniedziała kostka elektryczna na tym wtrysku, ponoć nawet lekko zzieleniała. Przeczyszczono, spryskano czymś tam na styki i od trzech dni testy nie wykazują żadnych problemów.
Wczoraj jeździłem sam tu i tam, dziś do pracy przy mglistym i wilgotnawym poranku nie było żadnych szarpnięć ani kontrolek.
Zakładam więc, że usterka została stwierdzona prawidłowo i usunięta.
Nie mogę jednak tej awarii zaliczyć do dizlowych. To mogło się stać nawet w benzynie, więc w tym wypadku oddaję honor dizlowi. Ale tylko w tym wypadku, zaznaczam.
Wprawdzie humor mi się trochę poprawił, ale mocno się jednak zastanawiam nad benzyniakiem.
Pozdrawiam
Powracam zatem. Odebrałem wczoraj Madzię od elektryka. Posprawdzał wtryski i stwierdził że nie może im nic zarzucić – czyste i pracują prawidłowo wszystkie cztery i równomiernie.
Jedynie co mu się nie spodobało to przyśniedziała kostka elektryczna na tym wtrysku, ponoć nawet lekko zzieleniała. Przeczyszczono, spryskano czymś tam na styki i od trzech dni testy nie wykazują żadnych problemów.
Wczoraj jeździłem sam tu i tam, dziś do pracy przy mglistym i wilgotnawym poranku nie było żadnych szarpnięć ani kontrolek.
Zakładam więc, że usterka została stwierdzona prawidłowo i usunięta.
Nie mogę jednak tej awarii zaliczyć do dizlowych. To mogło się stać nawet w benzynie, więc w tym wypadku oddaję honor dizlowi. Ale tylko w tym wypadku, zaznaczam.
Wprawdzie humor mi się trochę poprawił, ale mocno się jednak zastanawiam nad benzyniakiem.
Pozdrawiam
- Od: 8 lis 2008, 16:00
- Posty: 10
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 CD 121KM r.2003
no i klops.pojechalem do aso mazdy rano oddac auto na komuter (2gi raz) i podczas drogi slawetne kontrolki zgasly, mysle sobie jak na zlosc.. no ale pojechalem bo bylem juz umowiony a i tak pewnie by sie zapalily w koncu.., zostawilem auto, pojechalem do pracy i umowilem sie na odbior auto po robocie..
przyjezdzam a pan mowi ze na kompie nie bylo problemow zadnych i ze wyglada ze wszystko ok, wiec podziekowalem i claly w skowronkach pojechalem. no i co? po nieclaych 10 km od wyjazdu z aso
zaswiecily sie znowu....myslalem ze szlag mnie trafi, juz nie mam sily i nie wiem co robic.. az glupio mi jechac tam 3ci raz i mowic im ze problem jest clay czas bo co tam podjade to gasna..najdziwniesze jest to, ze auto nie traci na mocy kiedy sie swieca a pisaliscie o tym trybie awaryjnym..ja nic tkaiego nie zauwazylem. jedzie normlanie jakby sie paliy, silnik pracuje tez jak zawsze... nie wiem o co chodzi
co otym myslicie? co robic?przychodzi wam cos do glowy? bo mnie ten temat powoli juz zaczyna dobijac..
pzdr i dzieki za odp
przyjezdzam a pan mowi ze na kompie nie bylo problemow zadnych i ze wyglada ze wszystko ok, wiec podziekowalem i claly w skowronkach pojechalem. no i co? po nieclaych 10 km od wyjazdu z aso
zaswiecily sie znowu....myslalem ze szlag mnie trafi, juz nie mam sily i nie wiem co robic.. az glupio mi jechac tam 3ci raz i mowic im ze problem jest clay czas bo co tam podjade to gasna..najdziwniesze jest to, ze auto nie traci na mocy kiedy sie swieca a pisaliscie o tym trybie awaryjnym..ja nic tkaiego nie zauwazylem. jedzie normlanie jakby sie paliy, silnik pracuje tez jak zawsze... nie wiem o co chodzi
co otym myslicie? co robic?przychodzi wam cos do glowy? bo mnie ten temat powoli juz zaczyna dobijac..
pzdr i dzieki za odp
- Od: 23 sie 2010, 11:04
- Posty: 22
- Skąd: Gdańsk
- Auto: mazda 6 2004 2.0 diesel 136km
Witam.
Niestety u mnie również błąd C1119 wyskoczył (lampki Engine i TSC czy ABS). W następujących okolicznościach: jak jadę w deszcz (raczej mocny) to potrafią się zapalić, albo po deszczu mocny (jak ostatnio) jadę sobie spokojnie 90 km/h i nagle znowu te kontrolki świecą. Pojeżdżę trochę i się wyłączają (jak jest sucho).
Wnioskuję, że przyczyna może tkwić w wilgoci. Proszę o pomoc, na co zwrócić uwagę mechanikom, bo lepiej, aby nie szukali po omacku. Sprawdziłem wstępnie z moim kolegą kable przy czujnikach i wszystko wygląda na ok (on się zna na elektryce). Po podłączeniu do kompa błąd C1119. Podajcie proszę listę ewentualnych przyczyn.
Dziękuję i pozdrawiam
Niestety u mnie również błąd C1119 wyskoczył (lampki Engine i TSC czy ABS). W następujących okolicznościach: jak jadę w deszcz (raczej mocny) to potrafią się zapalić, albo po deszczu mocny (jak ostatnio) jadę sobie spokojnie 90 km/h i nagle znowu te kontrolki świecą. Pojeżdżę trochę i się wyłączają (jak jest sucho).
Wnioskuję, że przyczyna może tkwić w wilgoci. Proszę o pomoc, na co zwrócić uwagę mechanikom, bo lepiej, aby nie szukali po omacku. Sprawdziłem wstępnie z moim kolegą kable przy czujnikach i wszystko wygląda na ok (on się zna na elektryce). Po podłączeniu do kompa błąd C1119. Podajcie proszę listę ewentualnych przyczyn.
Dziękuję i pozdrawiam
Paweł
- Od: 6 sie 2010, 13:06
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 kombi 2,0 136 KM diesel 2005
Witam.
Niestety u mnie również błąd C1119 wyskoczył (lampki Engine i TSC czy ABS). W następujących okolicznościach: jak jadę w deszcz (raczej mocny) to potrafią się zapalić, albo po deszczu mocny (jak ostatnio) jadę sobie spokojnie 90 km/h i nagle znowu te kontrolki świecą. Pojeżdżę trochę i się wyłączają (jak jest sucho).
Wnioskuję, że przyczyna może tkwić w wilgoci. Proszę o pomoc, na co zwrócić uwagę mechanikom, bo lepiej, aby nie szukali po omacku. Sprawdziłem wstępnie z moim kolegą kable przy czujnikach i wszystko wygląda na ok (on się zna na elektryce). Po podłączeniu do kompa błąd C1119. Podajcie proszę listę ewentualnych przyczyn.
Dziękuję i pozdrawiam
Niestety u mnie również błąd C1119 wyskoczył (lampki Engine i TSC czy ABS). W następujących okolicznościach: jak jadę w deszcz (raczej mocny) to potrafią się zapalić, albo po deszczu mocny (jak ostatnio) jadę sobie spokojnie 90 km/h i nagle znowu te kontrolki świecą. Pojeżdżę trochę i się wyłączają (jak jest sucho).
Wnioskuję, że przyczyna może tkwić w wilgoci. Proszę o pomoc, na co zwrócić uwagę mechanikom, bo lepiej, aby nie szukali po omacku. Sprawdziłem wstępnie z moim kolegą kable przy czujnikach i wszystko wygląda na ok (on się zna na elektryce). Po podłączeniu do kompa błąd C1119. Podajcie proszę listę ewentualnych przyczyn.
Dziękuję i pozdrawiam
Paweł
- Od: 6 sie 2010, 13:06
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 kombi 2,0 136 KM diesel 2005
arius napisał(a):Błąd DTC:P2009
Jest to uszkodzony zawór od pompy próżniowej. Dokładniej elektrozawór kolektora ssącego.
18-741C valve,solenoid KL01-18-741. Kupić można tylko oryginał, więc w sklepie kosztuje tyle co w serwisie. Ostatnia jego znana cena z przed kilku miesięcy to 452plz.
Znajduje się gdzieś ok środka silnika. Widać go z pod prawą stroną osłony. Nie da się go wymontować bez jej odkręcenia. A miałem nadzieję że tak.![]()
Pozdrawiam
A jednak miałeś racje, walnięty elektrozawór, być może u mnie miał ostatnie dni żywotu i w czasie sprawdzania działał. Tak jak mi powiedział elektromechanik to w tym czujniku zdycha najczęściej cewka a że jest to nierozbieralny element trzeba wymieniać cały, ta cena w serwisie to absurd, ja kupiłem z rozbiórki mazdy z 2005 roku za 100zł i problem znikł na jak długo..zobaczymy
- Od: 11 lip 2009, 00:11
- Posty: 30
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 6 2006 2.0 benzyna 147 km
WITAM!!
Odebrałem samochód od blacharza czyli nadkola [jakie?] + zabezpieczenie podwozia (konserwacja) i po przejechaniu 5 km świeci się DSC+KONTROLA TRAKCJI +ABS i ku mojemu zdziwieniu kontrolka ręcznego czego nigdy nie miałem , bo wcześniejsza sytuacja z trakcja i abs zapalała się dopiero po przekroczeniu 170km/h a teraz jadąc spokojnie zapalają się 4 kontrolki i nie wiem co jest grane i nie gasną nawet po przekręceniu kluczyka czy odłączeniu baterii bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję
Odebrałem samochód od blacharza czyli nadkola [jakie?] + zabezpieczenie podwozia (konserwacja) i po przejechaniu 5 km świeci się DSC+KONTROLA TRAKCJI +ABS i ku mojemu zdziwieniu kontrolka ręcznego czego nigdy nie miałem , bo wcześniejsza sytuacja z trakcja i abs zapalała się dopiero po przekroczeniu 170km/h a teraz jadąc spokojnie zapalają się 4 kontrolki i nie wiem co jest grane i nie gasną nawet po przekręceniu kluczyka czy odłączeniu baterii bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję
- Od: 8 cze 2009, 21:55
- Posty: 19
- Skąd: Bieruń
- Auto: Mazda 6 2.0 141KM. GG '03
Witam
U siebie mam padnięty solenoid: K5T49091 KL01 1323
ten z prawej strony silnika:

Usterka została zdiagnozowana u Jaksy, jednak bardzo spieszyłem się i nie miałem czasu na wymianę go od razu na miejscu.
Mechanik przełożył inny solenoid i od razu była widoczna różnica...
Tylko właśnie. Co się zmieni po założeniu sprawnego solenoida ? Tam idą do niego dwa wężyki jeden dmucha cały czas, drugi nic (tak mam obecnie na tym solenoidzie)
Pytam bo chcę kupić używkę i nie chcę kupić zepsutego ;] Jaka różnica będzie po włożeniu sprawnego ?
U siebie mam padnięty solenoid: K5T49091 KL01 1323
ten z prawej strony silnika:

Usterka została zdiagnozowana u Jaksy, jednak bardzo spieszyłem się i nie miałem czasu na wymianę go od razu na miejscu.
Mechanik przełożył inny solenoid i od razu była widoczna różnica...
Tylko właśnie. Co się zmieni po założeniu sprawnego solenoida ? Tam idą do niego dwa wężyki jeden dmucha cały czas, drugi nic (tak mam obecnie na tym solenoidzie)
Pytam bo chcę kupić używkę i nie chcę kupić zepsutego ;] Jaka różnica będzie po włożeniu sprawnego ?
A ja mam inny problem, od czasu do czasu zapali mi sie tylko kontrolka TCS/DSC podczas jazdy. Jak zgasze silnik to kontrolka gasnie i jest wszystko ok. Pozatym nic sie nie dzieje. Objaw ten mam od jakiegos miesiaca, kiedy to wjechalem przednim prawym kolem w niezle bloto, wiec podejrzewam, ze moze jakis czujnik lub wtyczka sie zabrudzila i trzeba to przeczyscic? Tylko co mam sprawdzic, gdzie szukac?
- Od: 17 maja 2010, 18:00
- Posty: 104
- Skąd: Orzesze
- Auto: Mazda 6 SPORT 2.0 EXCLUSIVE CiTD 2004
To ja też się podłączę pod ten temat. Wczoraj po zapaleniu samochodu pojawiły się mi właśnie te kontrolki. Auto między czasie weszło w tryb awaryjny czyli nie dało się kręcić powyżej 1500 obr. Ale po którymś uruchomieniu już przestało mnie blokować i pomimo tego że kontrolki świecą to auto wchodzi na obroty. Dziś odczytałem kod błędu: P0302: Cylinder 2 ? wypadanie zapłonu. Dodatkowo zauważyłem, że przy wciskaniu na luzie gazu, w okolicy 1100 obr. telepie autem. Po przejściu tej granicy obr. przestaje.
Wykasowałem błąd, przejechałem 5 km i po zatrzymaniu znowu się zapaliły. Dodatkowo dopiszę, że mechanik wymieniał mi 300km temu (2 tygodnie) podkładki pod wtryskami i zastanawiam się czy nie jest to powiązane. Aha jeszcze jedno, ze 2 dni przed pojawieniem się tego błędu odniosłem wrażenie, że po przejechaniu iluś tam kilometrów jak silnik rozgrzany, to słychać takie jakby metaliczne, wytłumione klepanie w silniku.
Ma ktoś propozycje od czego zacząć w walce z problemem ?
P.s.
Zastanawiam się czy jest w Tarnowie jakiś serwis, który zna się na mazdach
, bo ja o takim nie słyszałem.
Wykasowałem błąd, przejechałem 5 km i po zatrzymaniu znowu się zapaliły. Dodatkowo dopiszę, że mechanik wymieniał mi 300km temu (2 tygodnie) podkładki pod wtryskami i zastanawiam się czy nie jest to powiązane. Aha jeszcze jedno, ze 2 dni przed pojawieniem się tego błędu odniosłem wrażenie, że po przejechaniu iluś tam kilometrów jak silnik rozgrzany, to słychać takie jakby metaliczne, wytłumione klepanie w silniku.
Ma ktoś propozycje od czego zacząć w walce z problemem ?
P.s.
Zastanawiam się czy jest w Tarnowie jakiś serwis, który zna się na mazdach
zboq sprawdz, czy nie leca spaliny z korka wlewu oleju... i okablowanie wtryskiwaczy.
aros87 zdejmij prawe kolo, z tylu za tarcza hamulcowa masz zebatke i sensor predkosci obrotowej kola... Przeczysc to – powinno byc ok.
aros87 zdejmij prawe kolo, z tylu za tarcza hamulcowa masz zebatke i sensor predkosci obrotowej kola... Przeczysc to – powinno byc ok.
67igor1 napisał(a): zboq sprawdz, czy nie leca spaliny z korka wlewu oleju... i okablowanie wtryskiwaczy.
Ściągnąłem osłonę silnika, zamieniłem wszystkie świece miejscami (w ramach testu) i niestety po przejechaniu paru kilometrów, jak się silnik nagrzeje pokazuje się ponownie P0302 oraz auto przechodzi w tryb awaryjny. Odkreciłem korek wlewu oleju na pracującym silniku i nic nie dmucha. Tzn tylko powietrze.
W poniedziałek odstawiam auto do mechanika ale niestety obawiam się, że pewnie będzie wtryskiwacz do wymiany.
Powiedzcie mi na co zwrócić uwagę przy zakupie używki
zboq napisał(a):Ściągnąłem osłonę silnika, zamieniłem wszystkie świece miejscami (w ramach testu) ...
zboq napisał(a):...nie jest zbyt skory do zrobienia testu przelewowego więc jak można inaczej jeszcze rozpoznać, że to rzeczywiście wtryskiwacz jest winny
Na to pytanie sam sobie odpowiedziales... lub ...mozesz go wymontowac i obejrzec jak wyglada...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6