Czytałem sporo o montażu ksenonów, ale mam jeszcze kilka pytań:
1. Czy trzeba przerabiać kostki przyłączeniowe do lamp montując oryginalne lampy ksenonowe w miejsce lamp standardowych?
2. Czy prawdą jest, że instalacja do spryskiwaczy lamp jest w każdym aucie i wystarczy zamontować zbiorniczek z pompkami a kostka do dodatkowej pompki już jest i jest połączona z zaślepionym przełącznikiem w środku do uruchomienia spryskiwaczy? Czy spryskiwacz uruchamiany jest tylko przyciskiem czy także razem z wycieraczkami (spryskiwaczem szyb)?
3. Czy do samo poziomowania jest tylko czujnik na lewym przednim wahaczu czy gdzieś jest jeszcze i czy jest do niego fabryczna instalacja w każdym samochodzie-nawet bez ksenonów?
Instalacja fabrycznych ksenonów (Mazda6 '03)
Strona 1 z 1
Poprawiłem temat Twojego wątku, na przyszłość nie używaj proszę wielkich liter – oznaczają krzyk.
Są dwa czujniki, jeden z przodu i jeden z tyłu, ustalające poziom po poleżeniu stabilizatora. (do niego jest przymocowane ramię czujnika)Bzyk napisał(a):Czy do samo poziomowania jest tylko czujnik na lewym przednim wahaczu czy gdzieś jest jeszcze
- Od: 30 paź 2007, 15:54
- Posty: 114
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 2.0 CD 136KM 2003r. GY
Oprocz samych czujnikow (przod i tyl) potrzebujesz kable do ich podlaczenia. W UK takie kosztuja odpowiednio: okolo 80 GBP przod i 70 GBP tyl.
O czujniki w ASO nawet nie pytaj (okolo 250 GBP za sztuke), czyli pozostaje wymontowanie z innego auta...
Powodzenia
O czujniki w ASO nawet nie pytaj (okolo 250 GBP za sztuke), czyli pozostaje wymontowanie z innego auta...
Powodzenia
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wreszcie jasniejsza gwiazda na niebie pośród ciemnogrodu panoszących się tu na forum domorosłych zenoniarzy. Popieram takie przeróbki. Przy zastosowaniu używanych części, np. z rozbitka nie powinno być dramatu cenowego, a jazda na legalu bezcenna
Jezeli rozchodzi się o spryski niezbędne jest zanabycie odrębnego zbiornika który posiada pomke do spryskiwania reflektorów, same spryski + węże do nich oraz guzior w zaślepkę po lewej stronie kierownicy. Dotyczy to przedlifta, w polifcie jest sterowanie automatyczne z wajchy wycieraczek. Cała instalacja jest. Powodzonka.
Jezeli rozchodzi się o spryski niezbędne jest zanabycie odrębnego zbiornika który posiada pomke do spryskiwania reflektorów, same spryski + węże do nich oraz guzior w zaślepkę po lewej stronie kierownicy. Dotyczy to przedlifta, w polifcie jest sterowanie automatyczne z wajchy wycieraczek. Cała instalacja jest. Powodzonka.
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Jak ja cię Grzyby znam
Prawie jak własną kobitę ( wiem kiedy i co powie).... Wiedziałem, że to napiszesz, bo sam tak zrobiłeś, ( nawet w poprzednim poście chciałem uprzedzić twoją sugestię) lebo nie upieraj się bo:
– zbiornik do wersji ze spryskami jest wiekszy, a to ma znaczenie
– przy uzywce z reguły gość ci sprzeda komplet: zbiornik już z pompką i cenowo nie wyjdzie dużo gorzej niż sama pompka ( wielu nie będzie chciało rozdzielać) a dodatkow swój poprzedni zbiornik pogonisz do Żyda...

– zbiornik do wersji ze spryskami jest wiekszy, a to ma znaczenie
– przy uzywce z reguły gość ci sprzeda komplet: zbiornik już z pompką i cenowo nie wyjdzie dużo gorzej niż sama pompka ( wielu nie będzie chciało rozdzielać) a dodatkow swój poprzedni zbiornik pogonisz do Żyda...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
No dobra. A czy nie potrzeba do tego samopoziomowania jakiejś centralki która będzie zbierać informacje z czujników i wtedy korygować lampy? Do czego wpinamy te czujniki? Pytam ponieważ w nie dalekiej przyszłości myślę o montażu ksenonów i wiem że spryski zamontuję na 100%, zastanawiam się tylko nad tym samopoziomowaniem jak to zrobić i czy wogóle gra jest warta świeczki. Na allegro jakiś czas temu wyczaiłem czujnik na tylną oś za 250zł...
mądry napisał(a):No dobra. A czy nie potrzeba do tego samopoziomowania jakiejś centralki która będzie zbierać informacje z czujników i wtedy korygować lampy?
Jak najbardziej, bez podłączenia pod komputer nie ruszy. Konieczna jest kalibracja.

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Czy ktoś się orientuje jak wygląda instalacja między pompką spryskiwacza lamp a przyciskiem w kabinie?
Z tego co wiem to jest tak:
PRZYCISK – BEZPIECZNIK – PRZEKAŹNIK – POMPKA
Czy jest coś jeszcze? Czy sygnał z przycisku idzie najpierw do bezpiecznika czy do przekaźnika?
Pytam, ponieważ po podłączeniu pompki i przycisku słychać jak pyka przekaźnik po naciśnięciu, ale pompka nie chodzi. Bezpiecznik pod maską jest dobry?Co może być nie tak?
Dodam, że po podłączeniu pompki na krótko pompka pracuje.
Z tego co wiem to jest tak:
PRZYCISK – BEZPIECZNIK – PRZEKAŹNIK – POMPKA
Czy jest coś jeszcze? Czy sygnał z przycisku idzie najpierw do bezpiecznika czy do przekaźnika?
Pytam, ponieważ po podłączeniu pompki i przycisku słychać jak pyka przekaźnik po naciśnięciu, ale pompka nie chodzi. Bezpiecznik pod maską jest dobry?Co może być nie tak?
Dodam, że po podłączeniu pompki na krótko pompka pracuje.
- Od: 24 mar 2010, 23:08
- Posty: 13
- Skąd: Ząbki - Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0D
Astra GSI C20XE :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6