Autoalarm w M6 – różne zagadnienia
arius napisał(a):mam pytanie czy w fabrycznym centralnym zamku w M6 jest taka funkcja że jak otworzę samochód z pilota a nie otworzę drzwi, to się spowrotem zamknie? u mnie tak jest
U mnie tez tak jest...
- Od: 28 wrz 2008, 14:07
- Posty: 41
- Skąd: Londyn
- Auto: Mazda 6 Kombi '04 2.0 CDTI 136
varick napisał(a):A mruga Ci awaryjnymi jak go wlaczysz?
bo jak nie, to moze jakis czujnik w grzwiach/klapie masz padniety, bo jak np. nie zamkniesz klapy silnika i wlaczysz alarm, to wtedy tylko zadziala centralny a alarm sie nie uzbroi – tak zauwazylem u siebie..
pozdro
hej, a ja mam taki problem:
po wymianie tylnego zderzaka (przez mechanika), alarm przestal mi dzialac. tzn zamykam normalnie drzwi przez nacisniecie przycisku na kluczyku, ale widac ze alarm sie nie uzbroil bo nie mruga awaryjnymi, tak jak zawsze bylo. nie dziala na pewno, bo sprawdzilam to siedzac w aucie i machajac rekoma przy teoretycznie uzbrojonym alarmie.
byc moze mechanik uszkodzil jakis czujnik, wyjmujac stary zderzak, ale nie mam zielonego pojecia gdzie go szukac. znaczy tego czujnika czy ktos mi moze podpowiedziec?
- Od: 22 cze 2008, 20:08
- Posty: 7
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 6 TS 136MPH
Ukman napisał(a):Jak sprawdzic alarm zeby poprostu sie włączył ?
Zamyszkasz samochód pilotem, zostawiasz go na trochę (jeśli dobrze pamiętam to 20s) i otwierasz kluczykiem.
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
- Od: 14 kwi 2009, 09:17
- Posty: 85
- Auto: M6
albo wejdz do auta, zapnij sie pasem i zamknij auto za pomoca przycisku lock naciskajac go dwa razy, poczekaj chwile i odepnij pas...
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
Przypadkowo sprawdziłem to na znajomym o ktorym zapomnialem i zamknałem auto przed aso a że ten to chcial sie uwolnic z pasa to sie lekko zdziwł i ja też
Ukman działa Tobie?
Ukman działa Tobie?
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
No w poprzedniej mazdzie zadzialał mi po jakims czasie sam z siebie poprostu siedzialem sobie na lekcji w szkole a tu nagle zaczeło cos wyc
nigdy nie slyszalem alarmu szostki wiec nie szedlem ale jak juz za dlugo wyl to sprawdziłem i mazda ozyła ale potem sama sie włączała i wyła to zostawilem ją otwartą a w tej nie wiem czy działa jutro sprawdze
nigdy nie slyszalem alarmu szostki wiec nie szedlem ale jak juz za dlugo wyl to sprawdziłem i mazda ozyła ale potem sama sie włączała i wyła to zostawilem ją otwartą a w tej nie wiem czy działa jutro sprawdze
- Od: 9 lip 2008, 21:01
- Posty: 579
- Skąd: Wawa/Northampton
- Auto: Mazda 6 Ts2 SL
A ja mam pytanie następujące: Który obwód najlepiej przerwać żeby auta nie dało się odpalić? Chcę zamontować magiczny pstryczek elektryczek tylko nie wiem jaki obwód można bezpiecznie przerwać, żeby przypadkiem błędy nie robiły się w kompie.
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Globy napisał(a):Sądzę, że fabrycznie w opcjach komputera pokładowego ma to niewiele aut (wiem, że w BMW tak jest), a cała reszta ma alarm dołożony przez importera i aktywowane odpowiednie opcje.
Możliwe.
Globy napisał(a):Załóż alarm i po sprawie.
No właśnie, a tak na marginesie. Który najlepiej przerwać obwód, żeby nie szło zapalić auta i żeby nie powstały żadne błędy w kompie? Mam zamiar zrobić sobie magiczny pstryczek elektryczek tylko nie wiem co można bez obaw przerwać.
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Tobo napisał(a):Mam zamiar zrobić sobie magiczny pstryczek elektryczek tylko nie wiem co można bez obaw przerwać.
Taki pstryczek to Ci rozpracują w minutę osiem. Nie że go znajdą, po prostu nawet nie będą szukać.
Jak masz wolne 1000 zł na porządne zabezpieczenie auta, to priv – a tam może Ci też zrobią
automatyczne ryglowanie drzwi.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):Taki pstryczek to Ci rozpracują w minutę osiem. Nie że go znajdą, po prostu nawet nie będą szukać.
Ale że niby jak? Przecież taki alarm też najczęściej rozłącza jakiś obwód, albo i dwa.
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Globy napisał(a):Już pamiętam, że było to także w Scenicu i C4... Co i tak nie przesądza o większości aut, także argument nietrafiony
Czyli Francuzy to ogólnie premium – przynajmnie Reno – bo w każdym Renaulcie od 2001r. jest ten bajer
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Tobo napisał(a):To zwykła niedoróbka
Myjk napisał(a):To masz coś popsute. Może jakieś zwarcie w przełączniku?
brii napisał(a):Też obstawiam, że to niedoróbka – działa to kompletnie losowo oczko
Nic popsute nie ma, do niedoroba jakich w M6 wiele. To samo mialem w VW zeby nie bylo ze Mazda gorsza, tez losowe i tez wkurzalo jedynie. Zwiazane jest to z przeniesieniem zyczen elektroniki na silnik niezbyt-krokowy i jego czujnikami. Ale kij z tym, da sie zyc, a niektorzy nawet to wykorzystuja .
Globy napisał(a):Załóż alarm i po sprawie. Sądzę, że fabrycznie w opcjach komputera pokładowego ma to niewiele aut (wiem, że w BMW tak jest), a cała reszta ma alarm dołożony przez importera i aktywowane odpowiednie opcje.
Znasz kogos kto zaklada alarmy pracujace na CAN i wspolpracujace z komputerem Mazdy bez zadnych problemow? Bo jesli tak to chetnie sie dowiem, jesli nie (czyli metody chaupnicze z przecinaniem kabli i wstawianiem przekaznikow), to sobie daruje psucie samochodu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Tobo napisał(a):No właśnie, a tak na marginesie. Który najlepiej przerwać obwód, żeby nie szło zapalić auta i żeby nie powstały żadne błędy w kompie?
Może jednak ktoś wie który kabelek można przeciąć? Przecież większość alarmów działa właśnie na takiej zasadzie, czyż nie?
Jeszcze jedno. Czy niefabryczny alarm = drugi pilot?
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Tobo napisał(a):Może jednak ktoś wie który kabelek można przeciąć?
Wiedza, ale nie powiedza Zreszta dobrze zrobia ze nie powiedza, bo zlodziejom ulatwiac roboty nie nalezy... (oni tez czytaja fora ) W zasadzie, jakis zaufany mechanik powinien Ci doradzic i w dodatku na tyle orginalnie, zebys nie padl ofiara kopiowania ktore juz ktos moze rozpracowal...
Tobo napisał(a):Czy niefabryczny alarm = drugi pilot?
Podobno w niektorych alarmach nie, ale jakos nie ufam plotkom, a sprawdzonych rozwiazan nie widzialem.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6