Pawko_6 napisał(a):więc dlaczego należy zmienić reflektor na symetryczny w Europie przy montażu xenonów h-1
Zeby sie kolega Lorento nie czepial
www.mazdaspeed.pl
magicadm napisał(a):Ze smutkiem potwierdzam, że trzeba rozklejać. Po prostu otwór od strony dekla jest za mały
J.B. napisał(a):Enduro
Czyli lampki po Lifcie (np. czarnesrodki nie xenony) beda pasowaly plug & play ? nie trzeba nic rzezbic ?
RafJak napisał(a):Witam,
Czy da się przetestować działanie silniczka świateł w wyjętej całej lampie?
Tzn jakie napięcie i na które styki podać we wtyczce?
Pozdrawiam
RJ
Enduro napisał(a):najprosciej /przy aucie z miernikiem i kartką papieru i dlugopisem
magicadm napisał(a):Silniczek jest podłączony 3 przewodami: masa, +12V i napięcie sterujące, które się zmienia w jakimś (zapomniałem jakim :0 ) zakresie. Podanie napięcia sterującego spoza zakresu nie wysteruje silniczka.proponuję przemierzyć wtyczkę i spreparować mu obwód pracy.
Jak jesteś z Wawy to mogę Tobie chyba taki "układ" pożyczyć – jak go jeszcze nie zgubiłem....
Enduro napisał(a):jak w tym sens..?
RafJak napisał(a):Jeszcze takie pytanie, czy silniczek z lewej lampy będzie pasował do prawej,
macp napisał(a):A można rozklejać wogóle lampę Xenon tzn. oddzielić klosz od lampy
bez żadnych konsekwencji typu późniejsze parowanie lamp i woda w kloszu?
Trec_Londyn napisał(a):na drodze jak i na poboczu widac wszystko
Trec_Londyn napisał(a):moztaz 30min
magicadm napisał(a):W 30 minut założyłeś komplet (przetwornice, palniki, spryskiwacze, modyfikacja przesłony)
magicadm napisał(a):czy tylko wymieniłeś "żarówki" ? – bo ja tylko to ostatnie to kiepski czas
magicadm napisał(a):W 30 minut założyłeś komplet (przetwornice, palniki, spryskiwacze, modyfikacja przesłony) czy tylko wymieniłeś "żarówki" ? – bo ja tylko to ostatnie to kiepski czas
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6